Minhwa p.o.v.
seul,hyun,mimi aku blk dulu krg tak pasal-pasal kingkong tu mengamok..... krg die bawakk aku g atas menara pulak
hihihihihihihiihhhhiiiihhhiiii....seul,hyun,Mimi tergelak terbahak bahak apabile minhwa menyebut ayat itu............
woiiiiiiiiiii.......apasal ko rang gelak haaaaaa........
yelah.....aku tak bleh Lupe cerite psal kingkong yg ko criteria Ari tu........kte Mimi sambil ktawe.....
ekelehhhhh.......kau tu kayu...kte min hwa.......
kurang ajar.....kte Mimi....
Eiiiiiiii....sdah sdah korang ni klau tak brgaduh sehari tak bleh ke... tak habis habis nk brgaduh.....sampuk seul
yeeeeeelah.....hai...makcik kite sorang
ni dah bri ceramah free dah ni.....kte Mimi sambil menyindir seul...Skip....
no one p.o.v
klingggg....klinggggg....klingggg.....min hwa menekan loceng pintu rumah nye.....
tibe tibe......
pintu rumah nye d'bka....
lmbt blik...pgi mne.....
ehhh.....ble oppa blik ,D.O oppa pon tadi tak blk lagi .....
tanye min hwa..oppa blk awal sbb nk teman omma,asal lambat. saeng tau tak sehun mcm org gile kt dlm blk tu..
die memang gile pon hahahaah *gelak tak ingat dunia*
jwab min hwaha ha ha gelak chanyeol tdk ikhlas.. tapi asal blk lambat??
klau ye pun ye pun.... bgi la saeng msuk dlu...takkan nk sruh saeng duduk tercegat kat luar jeeee.....min hwa mrungut di dpan oppa nye.....
tak payah masuk tido kt luar pon bagus.. chanyeol mendengus...
oppa.....minhwa menanggalkan cermin matanya dan membuat agyeo... oppa mianhae saeng janji tak blk lambat k....
ermm.chanyeol mendengus lalu terus pergi ke dlm biliknya.
min hwa membuka pintu bilik nye...die melihat sehun kehulu kehilir.......
kau dah knape kehulu kehilir dari tadi.......kata minhwa
awak pergi mana saya risau la.kata sehun sambil *smirk*ke arah minhwa.
sejak bile ko panggil aku. awak saya ni.gelilah..kata minhwa..
takkan tak boleh kits kan SUAMI ISTERI takkan tak boleh.betul tak Chagi.
sehun sengaja menyebut perkataan SUAMI ISTERI Dan Chagi dng kuat.
sehun semakin dekat dng minhwa.minhwa berundur Dan tdk dpt berundur lagi kerana di belakangnya hanyalah Ada sebuah katil..
ka..u kna..pe.. mak..in dk...at dn..ga.n a..ku ??????Kate min hwa sambil tergagap GaGap
tak de ape......
sehun menolak min hwa ke atas katil.................
ko dah knapeeeeeeeeee.........woi ko nak nak rogol aku ke.............andwaeeeeeeee.
.........byuntae...tau takuttttttt.....sbenarnye aku nak buat projekkkk dgan kau...tpiiii tak pelah...tak seleere plakkkk.......
apa bende projek tu??.a....aku tau project tu assignment yg teacher bagi tu kan...
hrp je dpt no 1 dlm kelas tapi kepala otak sebenarnya otak udang...projekk maksudnye bende yg suami isteri buat MALAM PERTAMA....
kau ni dasar kingkong byuntae... ko jng sentuh aku. aku nk suci.tak nk ank dng ko.aku tak abis belajar lagi...
SKIP....
Di Sekolah...OK class ari nie kita ada murid baharu namanye kim jong in.. jong in sila kenalkan diri...
nae seongsanim.annyeonghaseyo cheonem Kim jong in iminida. you're all can call me kai...
thank you.you can sit behind park minhwa...
nae...
annyeong ,park minhwa iminida.call me min OK.hope we can be a friend.
thank you.my name is kai.hope too we can be a friend....
waktu rehat...
warggg...EXO come...jerit segumpulan pelajar perempuan..nanti jap nama grup oppa aku ape eh.. a...baru ingat exo.Apa!mesti Ada oppa.tapi Apa oppa wat kat sini.nanti jap die tu bkn kai ke.patutlah die kenal aku. aku dh jumpe die kat rumah seul.aduh min ko dh nyanyuk dah.dah tua.cian....
Min,seul,Mimi,hyun ah pergi ke kantin.ahli exo beegerak ke kantin jugak.kantin menjadi seperri pasar MALAM.yelah mana tak bye srg jerit sana jerit sini jerit..
salah seorng drp grup exo memegang microfon.annyeong semua.saya chanyeol mewakili ahli exo.saya nk Tanya kenal tak park minhwa,do seulchan,Kim minmi,byun hyun ah.
seorang drp pelajar perempuan memberi sepatah dua kata iaitu.byun hyun ah,Kim minmi do seulchan Dan park nerd...saya kenal..
chanyeol terkejut mendengar jwp gadis itu..
ehem ehem untuk pengetahuan semua.jaga saeng kami baik baik.
haaaa...jerit pelajar perempuan..
untuk pengetahuan do seulchan ialah saeng d.O.Kim minmi ialah saeng suho hyung.byun hyun ah ialah saeng baekhyun.and my little saeng park minhwa...
Apa!!nerd tu saeng chanyeol.berita tergempar...seorg bdk nerd ialah saeng kpd lelaki kck.
Hi,oppa lama tak jumpe...
siapakah org itu.nantikanlah....please I really need your vote and comment.please....please..if you give your comment I can make a good fanfic.kpd pembaca yg tak fhm pada part 1 tu. saya Akan update kemana jungkook menghilang.insyaallah esok saya publish kalau ada masa.okkk bye bye have a nice day.annyeong .3
YOU ARE READING
[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]
Fanficaku suke kau la kingkong.kingkong kau tak hati aku sakit bile kau keluar dengan kembar aku sendiri. -minhwa. engkau,suke aku please la. aku hanya cintakan Park min ah fhm tak.bkn Park minhwa -sehun syg jng tinggalkan i untuk i punye kembar nerd tu...