part 19

1.9K 105 3
                                    

BERMULA DARI PART INI SAYA SEBAGAI AUTHER CITER NIE AKAN BUAT DIALOG SUPAYA KRNG FHM SIKIT K ....BACA LAH CITER..

DI SEKOLAH..

teacher hyeri:class today we have a new student come from paris.. tapi die pernah belajar di sekolah nie please come in..

??:annyeonghaseyo..i am jeon jungkook.lama tak jumpe krg

jungkook memamparkan senyuman pada semua org termasuk minhwa..

minhwa://oh my god..apasal die betul-betul blk.aku ingatkan main-main je..//

seulchan:wei min ,betul la ckp kau..die betul betul blk la...

teacher:ehem ehem..jungkook kamu boleh duduk disebelah sehun.kamu kenal kan oh sehun.

jungkook:kenal teacher..

jungkook sengaja memperlahankan langkahnya apabila mendekati minhwa.sehun berasa geram lalu menarik jungkook..

sehun: hello bro.lama tak jumpe.kau dh kahwin ke??isteri kau mana??

jungkook:bukan hal kau la kingka..

sehun:ek eleh org tanye baik-baik..die jwpsambil mrh uekkk...

sehun menjelir lidah ke arah jungkook.tetapi jungkook tidak perasan akan tingkah laku sehun.jungkook asyik memerhati minhwa sahaja dari bermula kelas hingga akhir..

REHAT.......

min ah:oppa...jom rehat dng chagi..

sehun:kau nie dh kenape??aku kan ckp kite dh break up..soo berambuslah dari hidup aku.min syg jom rehat..

minhwa:jom..oppa..

jungkook:minhwa boleh awak jumpe saya kt pdng lepas awak mkn dng sehun..

minhwa memandang sehun dan memandang jungkook semula

minhwa:ok ..saya jumpe awak lepas rehat nanti..sehun nanti blk kelas k .jng ikut min.

sehun:yerlah min ku syg ..bucuk-bucuk..

minhwa:ish oppa nie buat malu min je..dh jom g rehat..

SELESAI MKN

minhwa:oppa min pergi dulu tau.jungkook dh tunggu lama dh..bye bye

sehun:herm ok..kalau die mintak couple ckp tak nk.ckp min dh ade oppa k..

minhwa :yerlah oppa..

minhwa berlari ke padang sekolah..minhwa berhenti berlari dan berjalan kpd satu susuk manusia..

minhwa:sorry jungkook.buat awak tunggu lama..

jungkook:it's okay minhwa..saya nk minta dng awak sesuatu..sebelum saya pergi..

minhwa:mintalah..lagi satu awak nk pergi mana??

jungkook:boleh tak awak jadi mcm dulu dan habiskan masa untuk saya??

minhwa:kenape??

jungkook:sbb..sbb saya*mula menangis*sbb saya akan tinggalkan semua org dkt dunia nie..

minhwa:ap-ape maksud awak jun-jungkook..

jungkook:saya penghidap kanser..kanser nie dh merebak..saya berda di thp 3 .hidup saya tak lama.jadi saya tebus kesalahan saya dng awak.saya nk awak berada di samping saya mcm dulu.tapi kalau awak setuju jng bagitahu sehun k.

minhwa:saya setuju.saya takkan bagitahu sehun..can i call you kookie oppa ??

jungkook:mestilah minha..eh sorry minhwa..

minhwa:it's okay kookie..lagipun awak yg cipta nama saya kan jadi call me minha k..

jungkook:ok..i call you minha again..

minhwa:dh ..jom oppa kite blk ke kelas..

semasa perjalanan minhwa ke kelas.die menarik pergelang tangan jungkook..dan di pintu kelas semua pelajar terkejut akan tindakan minhwa termasuk sehun..

sehun:min buat ape dng jungkook tu ha??jungkook tu aku punye yeochin la bkn kau!!

minhwa menarik jungkook dan pergi kearah seulchan..

minhwa:seul boleh kau tukar tempat tak dng jungkook??

seul :kau kenape min??kau demam ke??

minhwa membisikkan sesuatu kpd seulchan

minhwa:nanti aku citer dkt kau seul

seulchan sekadar mengangguk dan menukar tempatnye dng jungkook..

minhwa:ok..kookie boleh duduk dng minha..minha rindu dng kookie..

sehun://samapi hati kau min.aku sygkan kau tapi nie balasan kau//

minhwa://min minta maaf hun .min bkn x syg hun tapi jungkook memerlukan min lebih dari oppa pada saat ini//

jungkook:minha..boleh tak petang nie minha dtg umh kookie..kookie nk bwk minha pergi jln sungai han.

minhwa:ok nanti minha telefon oppa kalau dh siap..

PELAJARAN BERLAKU SEPERTI BIASA

TAMAT WAKTU PEMBELAJARAN

sehun mendengar jeritan seseorang yg die kenali..sehun berjalan untuk mendapatkan org tersebut tetapi langahnye terhenti apabila org itu pergi ke arah JEON JUNGKOOK

minhwa:oppa..jom blk sama-sama..minha rindu nk naik kereta dng oppa

sehun:min kenape min nie..jom blk dng hun..

minhwa:sorry hun,min just nk blk dng kookie k.//maafkan min sehun.min minta maaf sesangat//

sehun:erm..//sampai hati min buat oppa mcm nie..fikir sehun kenape min buat mcm nie mesti ade sbb//

DI RUMAH SEHUN & MINHWA

minhwa:thanks oppa sbb anta minha blk..

jungkook:it's okay dh g masuk.krg orng culik minha pulak..

minhwa:hahaha lawaklah oppa nie..bye bye pandu hati hati

jungkook:nae bye bye

kereta yg dipandu oleh jungkook hilang dari pandangan minhwa.minhwa segera memasuki rumah.die memandang sehun yg sekadar duduk di atas sofa..

sehun:min bagitahu oppa,kenape min baik dekat jungkook.jngg jwb sebab die tu kwn min*nada mrh*

minhwa:min pun sebenarnye tak nk tipuu oppa.tapi kalu min bagitahu jng bagitahu jungkook ok.

sehun:yerlah.cpt citer..

minhwa:jung-jungkook die penghidap kanser.die nk habiskan mase die dng min.die suruh jng bagitahu oppa..*menangis*

sehun dng cepatnye memeluk minhwa untuk menenagkan gadis itu..

sehun:oppa minta maaf,oppa tak tahu pasal keadaan jungkook..

minhwa:it's okay oppa..

BERSAMBUNG..

SORRY PENDEK HEHEHEH.AUTHER PUBLISH JUGAK SBB ARI JUMAAT RAYA.NIE HADIAH DRP AUTHER HEHEHEH.SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.MAAFKAN AUTHER SEPANJANG READERS BACA CITER NIE..SEKIRANYA AUTHER MEMBUAT READERS TERKILAN.AUTHE MEMINTA MAAF..ANNYEONG ...SELAMAT HARI RAYA KPD MUSLIM...JNG LUPE GANTI PUASA KPD SIAPA YG TIDAK PUASE PENUH..HEHEHE


[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]Where stories live. Discover now