Sehun P.O.V
Min ah....i....i..want to break up with you....Apa ni syg you merepek je kan.takkanlah sbb si nerd tu cantik drp i you nk putus... i dng u dh lama couple.you nk putus dng i mcm tu je.memang betul betul melampau ...kata min ah dng sedikit geram
You, please dengar penjelasan i.i bkn tak suke you cume hati i terbuka untuk minhwa.lagipon minhwa tu kan unnie you.you sanggup ke tengok unnie you sakit sbb saeng die bercinta dng husband die sendiri...
I won't break up with you..i still loving you.you know what we had together.you are my love... you know that..kata min ah dng manja supaya dpt belas kasihan sehun...
I am sorry.. i still want to break up with you..sorry min ah..
You want to break up.ok i terima tapi rumah tangga you dng nerd tu takkan tenang.. i akan pastikan u jadi milik i lagi...
Apa-apa je lah mulai sekarang panggil "aku kau "je tak payah "IU" ..
End of sehun P.O.V
Sehun berlari meninggalkan min ah...ko tunggu sehun.aku akan buatkan ko jadi milik aku ingat.....min ah bercakap die dlm hatinye sambil menumbuk dinding sekolah.Rumah....
Minhwa p.o.vMin sini jap oppa nk ckp...-sehun
Apa die kingkong....
Minhwa menghampiri sehun yg berada die atas katil....
Min..sebenarnye oppa nk tanya hati min terbuka lagi ke untuk oppa.oppa nk mulakan hidup baru dng min boleh????? -sehun
A..pa.. tapi kalau hati aku terbuka untuk ko pon ko still ada minah tu lagi right ?? Soal minhwa semula
Oppa dh putus dng die..oppa nk min hidup bahagia dengan oppa.. oppa nk jaga min dng sepenuh hati oppa.. lagi satu panggil saya oppa bkn kau atau kingkong ok...
Sebenarnye.. min pon ada perasaan yg sama terhadap o-oppa.min memang bercadang nk hidup bahagia dng oppa.tapi min tau sbb dulu min hodoh oppa tak layan min... min terima oppa dng sepenuh hati min...
Sehun semakin dkt dng minhwa lama kelamaan bibir mereka bersentuhan....sehun mencium bibir minhwa. Minhwa pon membalas ciuman itu.... dan berlangsunglah mlm yg paling indah untuk oh sehun &park minhwa...(sorry byuntei auther pon geli hahahah XD)
Keesokkan harinye....
Sehunnie oppa,wake up!!!!
Breakfast cpt... ckp nk pindah rumah kul 10 a.m. krg....min taknk pindah baru tahu...Ish bini aku nie..pagi -pagi dh memekak kt tepi telinge selamat cantik kalau hodoh aku tendang pergi india hahahah.
Minhwa hendak turun kebawah untuk sarapan tetapi pinggangnye ditarik oleh sehun...
Yah..... oppa apa oppa buat nie.. kalau omma nampak mcm mana nanti die nangis...ingat arwah appa k..
Jagi.. thank you for yesterday night..
Oppa, it's my responsible as your wife..
Bangga nampak... nk lagi ke??? Tanya sehun membuat muke gatalnye .
Ish oppa nie gatal la.cpt mandi.. minhwa membaling sehelai kain tuala berwarna putih(betul ke penjodoh bilangan auther hahahha )
Fine oppa mandi tapi min bagi oppa morning kiss dulu kalau tidak oppa get back blk dng min ah nk ke..
Get back arggg.. tak kisah pon.min ada kai oppa.. kai oppa tu dh la hensem lagi macho drp org yg bernama oh sehun.
Ek eleh, ckp mcm tu dkt suami die jugak... kalau saya tak hensem ke macho ke tetap saya suami awak fhm...
Dh dh pergi mandi krg min taknk pindah oppa pindah la sorang sorang.
Sehun memandang minhwa dng pandangan tajam dn terus memasuki bilik air..
Rumah baru....∩__∩
Wah....besarnye rumah nie...tapi tak best la kalau duduk rumah dng oppa je....min nk bdk bdk...
Min nk ank ke..nanti oppa mintak omma min kite gi honeymoon nak..
Gatal...
Alah..Gatal Gatal pon ada org syg...
Siape syg die..
Park min ah kan syg saya..
Minhwa bengang sbb sehun asyik mention nama die je.akibatnye minhwa menolak sehun di atas sofa..
Sanggup oppa ckp yg die syg oppa...min benci oppa... oppa jht... minhwa menangis..
Jagi.. jng la nangis oppa main main je...sehun mencium lembut bibir minhwa..minhwa membalasnye...
Oppa janji jng mention nama minah senget tu k..
Oppa janji.. tapi min pon kene janji dng oppa takkan suke kai hyung k..
Min tak suke kai oppa pon.die tu dh mcm oppa kandung min dh k.jng salah fhm my byuntei husband RIGHT???
Min...jom tido dh pukul 10.00 dh nie. Esok lambat g sekolah.. eh min nk pergi mana
Nk tido la oppa...
Min tidur dng oppa je la mlm nie...
Oppa tak kesah ke min tido dng oppa ...??
Takpon...
K.jom...
Argggg bosannye part nie auther ni cube pikir idea tapi idea taknk muncul.... vote tau kalau ada friend yg tak baca lagi suruh die baca.. hahah auther nie gile la paksa org.. bln puasa nie kite main main la kan...annyeong jng lupe vote hahhahahahah
Vote ♥
Comment✔
YOU ARE READING
[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]
Fanfictionaku suke kau la kingkong.kingkong kau tak hati aku sakit bile kau keluar dengan kembar aku sendiri. -minhwa. engkau,suke aku please la. aku hanya cintakan Park min ah fhm tak.bkn Park minhwa -sehun syg jng tinggalkan i untuk i punye kembar nerd tu...