5.bölüm

33 3 2
                                    

''''

Keremi görmem le gözlerim fal taşıt gibi açıldı ne demişti komiserim  mi?

Yüzüm kapkara olduğu için hemen tanımaması normal di galiba

Maskeyi suratıma bastırdım derin bi nefes çektim.. suratına bakmaya devam ettim

Kerem- senin burda ne işin var Zeynep!

Zeynep - neyin hesabını soruyorsun bana kerem a komiserim mi deseydim he!

Suratıma şaşırmış bi ifadeyle baktı. Kafasını salladı ve uzaklaştı hey nereye bi açıklama bile yapmadan uzaklaştı.. gerizekalı !!!!

Ben neyin içine düşmüştüm. Neler oluyordu kerem polis ti . Ambulans ile hastaneye gittikten sonra bi serum bağlandı dumur olmuş şekilde olanları izliyordum.  Kerem ve ben hiç olmamış tık demek ki insan beni bu halde bırakır mı ben asla bırakmazdım ...

'''''

Gözlerimi açtığımda yanımda yaşlı gözlerle annem gelmişti. Ah Yağmur hemen haber vermişti.

Uyandığımı gördüğünde ellerimi ellerinin içine alıp öptü.

Demet- annemmm kuzumm... Ne oldu sana kızım polisler biseyler anlattilar senin ne işin olur oyle seylerle.iyi misin? Zeynep

Şaşkın gözlerle anneme bakıyordum .

Annem kalkıp hemen kapıyı açtı

Demet- cihannn uyandı!

Babamda odaya girdiğinde hızla sarıldı bana gözlerim doldu  en son geçen sene yazın gidebilmistim anemlerin yanına. Çok özlemişim heleki böyle yıkılmış haldeyken tek isteğim annemin koynunda yatmak babamla dertleşmek..

Kollarımı babama sardım.. gözlerimi kapattım göz yaşlarım babamın gömleğini ıslattı.

Demet - ah kuzum çok korkmuş.

Cihan- güzel kızım benim

Demet- kızım desene senin ne işin vardı oralarda kimin seninle ne derdi olur.

Cihan- demet cim kızın üstüne gitme.zateb baya vakti olucak çünkü zeynep Ankara'ya geliyor....

Babamın lafı üzerine şaşkınca açıldı ..

Zeynep - ama baba okulum ne olacak daha bitmedi..

Babam düşünceli şekilde bana baktı

Cihan- pekala o zaman bizde burda kalalım sen zaten en fazla 1 aya mezun oluyorsun

Demet- nasıl kalacağız cihan burda biz.

Babamla annem kalma planları yaparken başımı yastığa geri koydum bu serumdan mıdır nedir uyku bastırıyordu .... Bi dakka  hızla yatakta doğruldum.

Zeynep - can!!  Anne can nasıl?

Demet- Zeynep of korkuttun beni can iyi merak etme babası geldi başında

Gözlerimi kapattım hepsi benim salak merakım yüzünden olmuştu..

Kapı tıklandığında göz yaşlarımı silip dikeldim iyice bi polis memuru girdi .

Cihan- bişey mi oldu ?

Polis- cihan bey Zeynep hanım hazırsa ifade almam lazım

Babam bana baktı kafamla onayladım.

Annem ve babam dışarı çıktığında

Polis elinde hi kalem kağıt benim yanımdaki sandalyeye oturmuştu.

BARMEN.      zeykerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin