7.bölüm

30 4 1
                                    

Neden bu akşam buraya geldim ki zaten hayatımda kendine acı çektirmek isteyen başka salak var mı benim gibi asla bilmiyorum .

Kerem üzerime eğildiğinde korkuyla etrafa baktım ya biri görse yada beni öpse?..

Kalbim zangır zangır titriyordu.

Zeynep - kerem lütfen... Yapma

Keremin gözlerinin içine bakarak söylediğim sözlerle sanki rüyadan uyanmış gibi bana baktı doğruldu.

Kerem- korkma beni istemeyen bı kadına el sürmem.

Kaşlarımı çatmış ona bakıyordum..ne ? Ben mi istememiştim. Hahi.

Zeynep - dedi nişanlısı olan kerem!

Kerem- Zeynep bu anlayacağın bişey değil .

Duvarla arasından çıktım

Merdivenlerin tam tepesinde dururken arkamı dönmeden konuştum

Zeynep - anlamama gerek felan yok mutluluklar..

Deyip aşağıya indim yokluğum pek fark edilmemişti tekrar yerime oturduğum da barış bana

Barış - bak senden hoşlanıyor iste ne diye birlikte olmuyor sunuz?

Şaşırmış gözlerle ona baktım neydi amacı asla anlamamıştım.

Keremde yerine oturduğunda rahatsızca kıpırdandım 

Melis - Zeynep benim yarın gelinlik seçmem lazım model felan Burdada pek arkadaşım yok acaba bana eşlik eder misin hem daha fazla tanışmış oluruz seninle

Dediğinde kibarca kafamı salladım lokmamı yuttum

Zeynep - ta tabi gelirim.

Melis- ya süpersin gerçekten

Keremin delici bakışları arasında bı lokma daha atmıştım ki gözlerindeki karanlığı gördüğümde öksürük tutmuştu . Gözlerinde ki karanlık saniyede kaybolurken yumuşamış ve bana şu doldurmak ile meşguldü.

Uzattığı suyu alıp içtim yumuşakça sırtımı sıvazladıgında  bütün bedenim sanki ellerinin altında ediyordu ona dönüp

Zeynep,- ta tamam yeterli ..

Demet - iyi misin kızım?

Zeynep - iyiyim anne

Sevim- ah canım isterseniz siz gençler bahçeye çıkın nefes al biraz

Yemeğin bitişiyle bahçeye çıkıp oturduk Melis surekli keremle gezdikleri yerleri okudukları bölümleri felan anlatıyordu..

Melis yurt dışında okumuş moda tasarımı ama anne babasının büyük bir hukuk şirketi var Melis bu yolu seçince bari damatlarına isi devretmek amacıyla keremi seçmişler resmen. O öyle anlatmasa  da çok belli oluyordu. Melis artık bana aşırı batmaya başlamıştı keremin koluna bir mengene gibi sarılmış o şekilde konuşuyordu .

O sırada barış geldi..

Barış- Melis keremle düğün tarihiniz hazır mı ki gelinlik bakmaya gidiceksin sen?

Barışa öldürür gibi bı bakış attı.

Melis- barış haddini aşma keremin hep işleri var yeni terfi aldı  derken mahçuplugu gözle görünür su gıcık olsam da acımıştım ona  bir saat daha melisin anıları ile geçtikten sonra sonunda arabaya binmiştik..

Annemler hala aralarında konuşulanları konuşup gülüyorlar dı.
 
Arka koltukta yerime sinmiş göz yaşlarımı icima akıtıyordum keremin bu aksamki  hâli çok kafamı karıştırmıştı.
Dengemi bozmayı yine başarmıştı.

BARMEN.      zeykerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin