Canın kızı sarsmasıyla kız yere düştü..
Hızla koşup kızı kaldırdım öfke ile cana dönüp suratına kukredim.Zeynep - can sen salak mısın?!
Can bana şok olmuş gözlerle baktı. Sinirlendiği belli oluyordu saçlarını yolarcası çekti.
Can- Allah aşkına susun ya !
Kendinin de bağırdığını fark edince fısıldamaya başladı
Can- zeyno anlatıcam nolur benim eve geçelim yağmur duymadan.
Kafamla onaylayıp fulya ile içeriye geçtim koltuğa oturmasına yardım Edip bende karşı koltuğa oturdum ellerimi göğsümde birleştirip can'ı bekledim.
Derin bi sessizlik devam ederken fulya karnını seviyordu.gozlerimi devirip
Zeynep - hadi can neyi düşünüyorsun ne oluyo ya bu kız kim ne bebeğinden bahsediyor?
Fulya - bizim , bebeğimiz can ile ama kabullenmek yerine aldırmak istiyor.
Kıza ters bı bakış atıp cana döndüm..
Can- anladın işte Zeyno napicam ben
Zeynep- sen bı benle mutfağa gelsene
Fulya ya samimi olmayan bi gülümseme gönderip mutfağa geçtim.can da peşimden geldi..
Mutfağa geçip köşede durdum..kolumla yanıma çekiştirip konuşmaya başladım .
Zeynep - can! Ne oluyor bu içerdeki kim?
Can- ya Zeyno geçenlerde takıldıgım biri işte alkollüyken oldu korunuyorum dedi ama işte yalan söylemiş.
Zeynep - ya can Allah aşkına ya nasıl yaparsın ?
Can- ya ben nerden bilebilirdim yağmurun bana yeşil ışık yakacağını. Ömrümce beni sevmeyecek sanıyordum.
Zeynep - of oğlum ya . Napıcaktın bebeği mi aldırcaktın ?
Can- e napalım .. başka çare mi var?
Zeynep - kesin mi emin misin hamile olduğundan yada senden olduğundan
Can- yani yok emin değilim.
Zeynep - tam gününü biliyor musun peki? Günleriniz uyuşuyor mu?
Can- akıl mi kaldı bende ya . İmmm galiba en fazla 6 haftalık olması lazım
Zeynep - o zaman bildiğin bı hastaneye götür işte bı baksınlar kaç aylık haftalık.. bide bu test işini sor bence anne karnındayken e yapılıyor..
Can- benim o kadar ise aklım erermi zeyno..
Zeynep - erecek artık.
Omzuna bin tane çakıp içeriye girdim can da peşimden geldi
Fulya- ben kalksam iyi olacak can bu arada sen istemesen bile ben istiyorum istemiyorsan bı avukat ile bı kağıt imzalarsın bebeğimde hiç bi hükmün olmaz..!
Kızın konuşması ile dumur olmuş şekilde onları izledim..kız doğruyu söylüyor gibiydi..
Can- yani imzalarsam herşey kapanacak mı?
Fulya - evet bitecek hayatından çıkarım.
Can ile fulya konuşmaya başlayınca bende sessiz sedasız evden çıkıp kendi evime yürüdüm.. kapıyı annem açtı
Demet- hoşgeldin zeynepcim nerdeydin?
Annemin kinayeli sorusu ile duraksadım.
Zeynep- nerde olcam demet sultan melis ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARMEN. zeyker
General Fictionbarmen hikayesini tekrardan yazmaya karar verdim .daha detayli sekilde ins okunmaya deger