Merbaha günlüğüm..Bugün Derya'nın doğum günüydü ve pastaneye gittik.Ben,Derya ve Selvinur kutladık..Pastaya verecek param olmadığı için Selvinur ödedi pastanın parasını.
Zaten ödemek için ısrar etti.Bende kıramadım..
Patlayan kutu ve ayakkabı kutusu dolu çikolata hediye ettim.
Derse girmeyip bahçeye indik hediyesini açacaktı.Ama yağmur yağdı.
Derya'mın şansı olmadığını söylemişmiydim..Derya şanssız biri.
Dünde sevgilisi Yahya ile açık alanda kutladığımız zaman tam mumları yapmıştık ki yağmur başladı ve söndü..
Neyse yağmur yağdığı için boş sınıf aradık ama bulamadık.Bizde dincinin dersine girdik.
Derstte sadece biri vardı.
Ayberk.. Yakışıklı çocuk aslında.
Yapma be ihanet etme Atakan'a..
Neyse Derya hediyesini açarken o kadar mutlu oldu ki ben ağlayacaktım resmen.
Ayberkte köşeden "ben bununla uğraşmam parasını verir yaptırırdım."diyordu.
Bizim aramızdaki fark bu işte.
Onlar parasını verir yaptırırlar fakat ben kendim yaparım kutuyu.kendimi övmek gibi olmasın ama el işlerinde aşırı iyiyimdir..
Tamam yeter bu kadar övgü.
Dincide "böyle arkadaşlık kalmadı değerini bilin" diye söyleniyordu..
Derya her açtığı tarafta gülerken ben ise Derya'nın sevincine şahit oluyordum..
Ama sonunda Yahya ve Derya tartıştılar..Sinirlerimi bozuyor bunlar benim.Kavga etmek için yer arıyorlar.
Kavga ettiklerinde Yahya bana ağlamasını iyi biliyor ama.
Neyse akşam eve gittiğimde Medine çağırdı beni.Evine çağırdı.
Ve bende doğum günümü kutlayacaklarını bildiğim için sürprizini bozmak istemediğim için bir şey bilmiyormuş gibi yaptım.
Yarın benim doğum günüm..
İyi geceler..