Merhaba ve teşekkür ederim..
16.yaşımda beni yanlız bırakmadığın için teşekkür ederim..
Bugün o kadar eğlendim ki o kadar güldüm ki..Ve akşam acısını bir güzel çıkardım...
Derya doğum günümü o kadar özel kutladı ki ağladım..Mutluluktan...
Ama Selvinur gelmedi..Gelemedi...
Ben,Derya ve Yahya pastanede doğum günümü kutladıktan sonra döner ve çiğ köfte alıp parka gittik.
Bir güzel karnımızı doyurduk..
Hediyeleri açarken bir ağlamışım off.Kitap almış.Enkaz altındakiler birde almaktan vazgeçmişti pahalıydı diye.
Ayıcıkda aldı.. Önünde benim küçüklük fotografım..
Kaç haftadır matematik defterim yoktu.Defter ve iki tane fosforlu kalem aldı..
Aralarında en çok sevdiğim hediye mektubuydu..Çok ama çok güzel yazmış..
Hatice de doğum günümü unuttuğunu söyleyip iki dakika sonra kutladı..Bardak ve yüzük hediye etti.
Okuldan sonra eve geldiğimde annem elimdeki hediyeleri sorduğunda Derya'nın hediyesi olduğunu söyleyince hayırdır ne hediye dedi.
Bilmiyor ki yatak odasında 16 sene önce doğurduğu kızının doğum günü..
Parkta bir güzel eğlendik.Okula geldik biraz oturdum falan.O sırada Derya ve Yahya yalnız kalmak için okula gelmediler.
Eve gittiğimde tadımı düzenleyip bir saat sonra direk uyudum.
Uyurken dayımın sesini işittim.
Dayım gelmiş ablama halamlarla barışmamız gerektiğini söylüyordu.
Ve bende uyumuş numarası ile duyuyordum.. Dayım anlatıyor..ben ağlıyorum sessiz ve gizli...
Ablam beni uyandırdı diğer odaya geçip devam ettim uykuma.
Beş dakika sonra annem geldi uyandırdı beni.Duş almam ićin uyandırdığını düşünmüştüm fakat halamın yanıma gitmem ićin uyandırmış..
Ben salonda kimin olduğuna bakmadan geçip giderken baba..m ismini seslenmeye başladı.Ama ben gitmedim.Diğer bir odaya gittiğimde arkamdan baba..m değilde dayım geldi.
Beni ikna etmeye çalıştı.Gel halanın elini öp bitsin bu küskünlük falan diyince ben yine ağlamaya başladım.
Dayıma ben oraya gitmem beni bulaştırmayın siz barışın işte diyince bana sarıldı..
Meğersem benim sarılmaya ihtiyacım varmış...
Baba..mın kurması gereken cümleleri dayım kurdu bana.Ve bu yüzden nefter ediyorum ondan.
Dayım beni ikna etmeye çalışırken baba..mın "hadi gel" dediği anda nefretimi kusmak isyedim.
Dayımın yanında o kadar aciz kalıyordu ki..hadi gel derken bile sesi zor çıkıyordu...
Beni ikna ettiler..Hala..mın elini öptüm..Zorunda kaldım...Bu yetmezmiş gibi diğer hala..mın evine gittik ve onunda elini öptüm.
Zaten bir dakika bile olmadan evden çıkıp kendi evime gittim.
Gülnaz yukarıdaki odaya çıkmamı söyledi.Doğum günümü kutladılar.
Pastamı yedikten hemen sonra duşa girdim.Duş boyunca hep ağladım.
Elimde değildi yemin ederim ki elimde değildi.Gözyaşlarım kendiliğinden akıyordu..
Duş sonunda iki dakika boyunca buz gibi suyu kafamdan aşağıya boşalttım.
En ufak soğukluğa dayanamayan ben,beni buz gibi suya mahkum eden baba..ma teşekkür ediyorum..
Mutluluktan ağlayarak başladığım günümü,sinirden ağlayarak bitirmek kötüydü..
Sanırım çok gülen çok ağlar dedikleri bu olsa gerek...
Ve tekrardan teşekkür ederim beni dinlediğin için...