02.05.2023 Salı

4 3 0
                                    

Merhabaa ve özür dilerim ...

İçini karartmaya geldiğim için özür dilerim fakat ben buraya gelmezsem burada delireceğim...

Bugün çok ağladım...Sebepsiz yere...

İçimden hep ağlamak geliyor...

Derya ile buluşup çarşıya gidecektik.
Biliyorsun ki benim hattım yok.Ve kimseye ulaşamıyorum.

Saat 10.30'da durakta buluşacaktık.Ve ben saat 9'da durağa geldim.Bekledim.

Her zaman yaptığım gibi bekledim...

Saat 10.30 oldu fakat Derya ortada yoktu.Gelmeyeceğini düşündüm ve ağladım.

Şaka Maka bir yana ağladım.Sinirden.

Okula kadar yürüdüm.Yok.
Hastaneye gittim.Yine yok.
Yine durağa gittim.Ve yine yok.

Sonrası etraf bulanık...

Meğersem ben ne kadar meraklıymışım ağlamaya...

Derya'yı bulamayınca çarşıya gittim.
Yürüyerek...5 kilometre yol...

En iyi sen biliyorsun ki ben dolmuşa veya otobüse binemiyorum...

Nedenini de çok iyi biliyorsun...

O kadar yol yürüyüp çarşıyı da gezmedim.Ben tek başıma gezmem ki..

Sadece bim'e girdim ne gördüysem alıp geri döndüm.Bu sefer parka gittim.

Millet bahçesind gittim..Zaten oraya yalnız kaldığım zamanlar giderim..

Bu iki oldu..İkidir tek başıma yürüyerek sabah 7'de gidip akşam 6'da yine yürüyerek dönüyorum...

Müslüman olduğum için içki de içemiyorum.Zaten içki haram olmasaydı yine içmezdim..O bana güzel kafa yapar ve her şeyi dökerim diye korkuyorum...

Şuan bile korkuyorum.

Rüyamda konuşuyormuşum..Acaba ne diyorum.Umarım bir şeyler açığa vermiyorumdur.

O adam baba...m benimle konuşmak için elinden geleni yapıyor ve ben onunla konuşmamak için kafa işaretleri ile anlaşıyorum.Evet hayır başka bir şey demiyorum...

Teşekkür ederimm.Beni dinleyip zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim. Muahhh

Görüşmek üzere...

Günlüğüm (2023)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin