24.03.2023 cuma

9 4 1
                                    

Merhaba günlük...

İki gün oldu.Derya'nın özelimi açmasından iki gün geçmişti.Ve ben okula gidip Derya ile yüzleşmeye hazır olmadığım için iki gündür okula gitmiyorum.

Bugünde kendimi doğaya adadım...

Dolmuş ile gidilecek yere sabahın köründe kilometrelerce yürüyüp gitmiştim.

Dolmuşa binmekten nefret ediyorum.
Yürümeyi tercih ederim.

Koskoca parkta sadece ben vardım sanki.Sessiz bir yere ağacın gölgesinde kalan oturaklara yerleşil sabah saat sekizden ikindi beşe kadar oturmuş matematik sorusu çözdüm.

Tek başıma kaldığım zaman rahatlamak için ya müzik dinlerim,ya kitap okurum ya da matematik sorusu çözerim.Ve benim yanımda kitap olmadığı için müzik ve soru çözmeyi beraber yaptım.

Selvinuru aradım yanıma gelmesini istedim ama gelmedi.Oracıkta ağlayacaktım.Kendimi o kadar değersiz hissettim ki.Şuan bu satırları yazarken bile göz yaşı döktüğüme yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Ama işi vardır gelemedi diye kendimi uyuttum.Çokda güzel uyuttum.

Ben tam bir salağım.

Babam denen herif aradı.Nerde olduğumu sordu sanki çok umrundayım ya birde soruyor.

Annem babamın beni almasını istedi fakat ben o adamla eve dönmeği o kadar yol oruçluyken yorgunken yürümeye tercih ederim.

Ve öylede yaptım.Kilometrelerce yol yürüyerek geri döndüm eve...

Günlüğüm (2023)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin