Uzun zaman oldu buraya uğramayalı.
Pek yazacak bir şey olmuyor.Ama buraya gelmek beni rahatlatıyor.
Bugün sanırım fazla eğlendim..
Atakan'sız...Evet evet Atakan yoktu.Atakan aklıma dahi gelmedi eğlenirken.
Ben,Derya,Nisanur,Rojbin ve Yahya ot savaşı yaptık.Yani Yahya bize güzel yedirdi ama bizde az yedirmedik değil.
Uzun zaman sonra bu kadar eğlendim.Gerçekten yazılmaya değer bir anı..
Normalde Yahya ile aram yoktur.Hiç konuşmam ama sanırım kanım ısınıyor.
Yarın Yahya ile Derya için hediye alacağız.Çarşıya gideceğiz.
Offf ben çok heycanlıyım yaa.
Derya'ya patlayan kutu yapıyorum ve vermeye kıyamıyorum.O kadar güzel oldu ki!Ama yapcak bir şey yok.Az kaldı 12 gün kaldı.Derya'nın bana ne aldığını merak etmiyor değilim.
Derya'nın doğum gününden sonraki gün benim doğum günüm...
Ve ben ilk defa bir doğum günümün hemen gelmesini istiyorum..
Derya'nın birinci hediyesi kitap.
Enkaz Alındakiler alacak.Ama ikinci hediyesini bilmiyorum.Birde üçüncü hediyesi var boyama kalemleri...İnşallah hediyelerimizi sağ sağlim veririz.Araya bir şey girmez inşallah...
Aklıma yine o adam geldi.Baba...m
Maalesef ki babam..Ben anlamıyorum bu adamı yaa.Bu kadar geri kafalı olunmaz.Bu kadar gurursuz olunmaz.
Adamın yüzüne bakmıyorum.
Onunla konuşmadığımı bildiği halde benimle diyaloğa girmeye çalışıyor..Neyse,neyse sıkmayacağım canımı..
Senin içinide karartmak istemiyorum.Belki başka zaman hıncımı alıp fazlasıyla karartırım...