Chapter 8

398 23 10
                                    

ادعوولي عندي امتحان يوم الحد صعععب
-------------------

بوقي اتفتح وانا ببصله في ذهول .. ده اكيد شارب حاجة . بس الغريبة ريحته مش خمرة او كحول .

" جستن قوم من عليا " قلت بالراحة يمكن يسمع

" لا "

وبعد كده لزق شفته فيا . طبعا حاولت ازقه بس هو كان اقوى .

" متتحركيش بقا وخليني امتعك "

اتخضيت من كلامه وزقيته اقوى و اقوى . ثبت ايديا جنبي و بدأ يبوسني جامد

" جستن لااا!!! جستن ارجوك كفاية !!!!!!! "

بدأ بيأيده يفتح قميصي . لقيت دموعي بتتجمع جامد و قلبي بينبض ..

انا مستحيل اخلي حاجة زي كده تحصل !! انا عذراء !!

بكول قوتي حاولت احركه بس هوا تقله عليا بيزيد . قعدت اتحرك واسرخ و اطلب النجدة زي المجانين بس هو ولا هو هنا ..

" please Justin انا بترجاك كفاية"

" Stop whining little bitch !! And stop fucking moving Whore !!!! "

انفجرت اكتر من العياط اول ما اتخلص من جاكيتي و قميصي . بصيتله ولقيت عنيه غامقة . مفيش فيها اي نوع من المشاعر .. مرسوم عليها الشهوة بس

" You are so sexy " و بدأ يفتح زرار بنطلوني . اتحرك وشوية ورجلي بقيت قادرة احركها .

اول حاجة عملتها اني شوطته بركبتي ف his crotch . وقع الارض وبدأ يتالم . انا مسدقت خلصت و جريت ناحية الباب . لقيت ايد قوية بتشدني ورزعتني ع الارض . كم الوجع اللي حسيته ف راسي ميتوصفش لدرجة اني حسيت بسائل بينزل من دماغي . اه دم . دموعي نزلت وفضلت اعيط بحرقة ..

ده اسوأ حاجة حصلتلي ف حياتي .. اسوأ حتى من موت جاك . فينك ي جاك

" A little bitch kick me ?!?? WHO DO YOU THINK YOURSELF ARE !! "

وايده اتمدت عليه . و ضربتي قلم ورا التاني وانا بعيط و بطلب رحمته . وشي اتخدش و واتجرح من كتر الخبط والرزع اللي بيحصل فيه . بعد كل ده بدأ يجرجرني من شعري . انا حاولت اعض ايده و اهرب . بس لقيت رجليه بدأت تضرب ف ضهري و بطني وجنبي .

" YOU WHORE !! "

وشتايم تانية كتير فضلت تترمى وانا كل املي اني اموت .. ايوة اموت .. احسن ما اني اشوف الانسان اللي حبيته وحش . وحش شهواته بتقوده .. ده مش جستن .. ده شيطان !!

جه فوقي ..

Ripped off my clothes till i am completely naked in front of his lustful eyes . Took his pants and boxers out then took my virginity . He didn't even do it gently .. I felt no pleasure ! It was pain , pain and horrible pain . Everytime i tried to move , he would beat me in various places .

خلص وسابني ع الارض . سابني حتى من غير م يغطيني . حاولت اتحرك بس مقدرتش . جسمي كله خدوش و كدمات وجروح و زائد اللي عمله فيا ..

Once in a Lifetimeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن