1

197 33 4
                                    

"Evet arkadaşlar bugün yeni bir video ile karşınızdayım. Değişik ve uçuk bir video çekmemi istemiştiniz değil mi? Bugün karşıma çıkan ilk kişi- yani ilk kişi de değil aslında belirliyeceğiz onu. Evlenme teklifi edicem."

Chan ceplerini yoklarken kameraman arkadaşı Hyunjin ile kaş göz işareti yapıyordu.

Cebinden alyansı çıkarttı ve kameraya gösterdi.

"Kim olacağını bilmediğim için güzel bir alyans aldım ve ilk kişiye vereceğim."

Kutuyu geri kapatıp etrafı inceledi. "Şimdi bir kural belirleyelim. Yani Saç rengi mesela. Beyaz olsun mu?" demişti Hyunjin den onay aldığında geri döndü.

"O zaman karşımıza çıkan ilk beyaz saçlı ve siyah giyimli kişiye evlenme teklifi edeceğim. Arkadaşlar prodüksiyon hazır değil mi? Kalmayalım şimdi öyle ortada."

Chan videoda bir süre daha konuşuyordu. Karşısına kimin çıkacağını merak ediyordu.

"Chan biri geliyor baksana!" dedi Hyunjin uyararak ardından kamera uzaktan gelen beyaz saçlı bol deri ceket ve siyah pantolon ile gelen çocuğu hedef aldı.

Chan gülümsemişti. "Hedefimiz belli oldu." dedi ve çocuğun yanına doğru yürümeye başladı.

"Hey merhaba." dediğinde çocuk durup kulaklığını çıkarmış ve onu çeken kameraya kaşlarını çatarak bakmıştı.

"Evet." dedi çocuk ardından Chan yere diz çöktü ve yüzüğü cebinden çıkarıp kutuyu açtı.

"Benimle evlenir misin?" dediğinde konfetiler patlamış ve keman çalmaya başlamıştı bir adam.

Beyaz saçlı çocuk şaşkınlığını atamazken kal gelmiş gibi sarı saçlı bedene bakıyordu.

Bir süre sonra gözleri dolmuş ve yaşlar akmaya başlamıştı.

Chan gülümseyerek ayağa kalkmıştı. Kemanı durdurdu ardından. "Hey neden ağlıyorsun?" diye sordu merakla.

"Böyle saçma şeyleri yapmadan önce karşınıza çıkacak kişinin yaşamını önemseyin. Neyin ne olduğunu bilmiyorsun ve bu yaptığının bende neler uyandırdığını tahmin dahi edemezsin. Çekil şurdan." demişti Beyaz saçlı çocuk ardından onu omzundan iterek uzaklaşmayı denedi ama yapamadı.

"Hey özür dilerim. Lütfen bu yüzüğü kabul et. Özel yaptırdım ve bu senin kaderin."

Çocuk sinirle yüzüğü elinden almıştı. Sadece bir an önce kurtulmak istemişti.

"Hey adın ne?" diyerek seslendi Chan çocuğa.

Çocuk arkasını dönüp uzaktan bağırdı.

"Jeongin! Adım Jeongin allahın belası!" diyerek bağırmış ve göz yaşları içinde yoluna devam etmişti.

Chan şaşkınca arkasından bakakalmış ve kameraya birkaç şey söyledikten sonra videoyu kapattırmıştı.

Tabii ki de Jeongin'in birkaç ay önce evlenmek üzere olduğu adamın onu aldattığını ve uzun süredir depresyonda olduğunu bilmiyordu.


....




İlk bölüm kısa olabilir ama konuyu anlatmam içindia bir önceki Jeongchan ficimi çok saçma şeylerle mahvettim devam ettiremedim daha doğrusu o yüzden yeni bir şey geldi aklıma onu yapayım dedim

marry me?/jeongchan, Hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin