-3 yıl sonra-
-Chan-
Chan gün geçtikçe daha da ünlenmiş ve yıllar önce yaptığı evlilik teklifi videosuyla bir patlama yaşamıştı.Defalarca kez videodaki sadece adını bildiği çocuğa ulaşmak için uğraşmıştı fakat nafile. Başarısız olmuştu.
Bir süre sonra ise vazgeçip hayatına devam etmişti. Eski videolarına baktı bir gece ve evlilik teklifi videosunu izledi.
Tabii o zamanlar kısaydı videoları, gelişmemişti daha. Kısa videoyu izleyip yorumlarına bakmaya başladı.
Herkes Jeongin'in çok sevimli olduğundan bahsetiyordu. Sondaki bağırmasına kahkahalarla gülüyorlardı.
Çok fazla kişi de tekrar etmesi gerektiğini söylüyordu fakat Chan o zaman ondan neler yarattığını bilmediği çocuğu üzdüğü için bir daha çekmek istememişti.
Fakat aklına yatıyordu. Neden olmasın ki diye düşünüyordu.
Telefonunu eline aldı ve sosyal medya hesabına girdi.
"Merhabalar. Soru sorucam 3 yıl önceki evlilik teklifi videosunu tekrarlamalı mıyım? Cevaplarınızı bekliyorum."
Videosuna bir anket koymuştu. Ardından eklemişti uzunca bir süre.
Yaklaşık üç saat sonra anketi kontrol etti. %100 oyla tekrarı istenmişti. Ve yaklaşık 1 milyon kişi videoyu izlemişti.
Chan o yüklediği videodan sonra milyonlarca aboneye ulaşmıştı. Bulunduğu ülkede sevilen biri haline gelmişti. Çektiği yaratıcı içerikler çok beğeni görüyordu.
Telefonunda can dostu ve aynı zamanda kameramanını aradı.
"Alo Jin evet doğru. Çekiyoruz kardeşim tekrar." demiş gülümsemişti.
...
-Jeongin-Yıllar içinde kendini çok geliştirmişti. Artık sonunda istediği butiği işletiyordu. Kendi tasarımlarını yapıyor ve güzel günler geçiriyordu.
Yıllar önce yaşadığı duygu karmaşasından - asla bir depresyon değildi- kurtulmuştu.
"Hoş geldiniz efendim." dedi çok sevdiği dostu içeri girerken.
"Ah merhaba efendim. Hadi beni baştan yaratın." demişti gülümseyerek.
"Zor bir gündü sanırım." dedi arkadaşına bir bardak çay doldururken.
"Hem de ne demezsin. Bugün bir müvekkilim vardı. Kadın nuh diyor peygamber demiyor. Adamdan istediği nafaka bir ev parası resmen." demişti şaşkınlıkla.
"Seungmin sen acaba bütün bunları gördükten sonra gerçekten evlenebilecek misin merak ediyorum. Bir süre sonra insan evlilikten soğur."
Seungmin kahkaha atmıştı.
"Bunu bana iki kez evlenme teklifi alan adam mı söylüyor. Şuna bak saçlar artık gerçekten beyazlamaya başladı. Hale bak. Kendini boş yere yıprattın."
Jeongin duruşunu dikleştirdi. "Ne varmış halimde be 27 yaşında çıtırım hala. Ayrıca benimle evlenmeye layık adam mı var da?" demişti övgüyle.
Seungmin sadece arkadaşına gülmüş ve başını ovalamıştı.
"Sana bir şey diyim mi? Kafa dağıtmam lazım. Bir yerlere gidelim mi?"
Jeongin biraz düşündü.
"Kang Seojin!" diyerek sekreterine seslendiğinde kadının topuklu sesleri ondan önce gelmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marry me?/jeongchan, Hyunmin
Fanfictionsosyal medya fenomeni olan chan sokakta şaka için depresyonda olan jeongin'e ani evlenme teklifi eder