*Bol yorum isterim,son bölüm tam 2.5K uzunluğunda ♡[.]
Jungkook,yüzüne konan minik öpücüklerle uyanmıştı.Bazen yanağına,bazen gözlerinin üzerine bazen de burnunun üzerine....O yumuşak,yaramaz dudaklar minik prensesine aitti.İşittiği kıkırtılardan sonra üzerine çıkmaya çalışan küçük ayakları da hissetmişti.Hala gözlerini açmasa da tırmanırken düşmesin diye yavrusunun ayaklarının altına kolunu getirmişti.
"Babacığım uyandın mı?~"
Jungkook,1.5 yıl sonunda inanılmaz bir doyuma ulaşmış gibi hissediyordu.Tamam,kızgınlıklarında Jimin'le birlikte oluyordu ancak onunla birlikte sabaha kadar uyumayalı çok uzun olmuştu.Ve şu anda tıpkı boşanmadan önceki bir sabahı yaşıyor gibiydiler.Omegası hemen dibinde,vücuduna yapışık bir şekilde uyurken küçük yavruları her sabah olduğu gibi onları uyandırmaya gelmişti.
"Hımm dünyanın en güzel kızı tarafından verilen öpücüklerle uyandım"
Karnının üzerine oturan kızının belinden tutarken onu üzerine çekmiş ve şimdi onun sırası olan öpücüklerini veriyordu.Tabi bu sırada yanıbaşındaki kıkırtılar ve hareketlilik nedeniyle uyanan Jimin,baba kızın tatlı konuşmalarını dinliyordu.
"Babacığım sen annemle mi uyudun?"
"Sanırım öyle diyebiliriz bebeğim"
"Hiğğ yoksa benim kardeşim mi olacak şimdi?"
Jungkook,oyuncu bir şekilde yavrusunun burnunu hafifçe sıktıktan sonra bir kez daha öpmüştü.Cevap verecekti ki arkasını dönen Jimin hızla yavruyu üzerinden almış ve aralarına yatırarak gıdıklamaya başlamıştı.
"Hayır bebeğim bu da nereden çıktı?Baban dün gece birazcık hasta oldu,o yüzden bende ona burada kalmasını söyledim"
Aurora,babasının hasta olduğunu duyunca hemen az önceki tavrını kaybetmişti.Endişeli bakışları babasını bulurken Jungkook,yavrusu için yumuşak feromanlar salıyordu ortama.Tabi bundan faydalanan bir kişi daha vardı.Mühürlü oldukları için Jungkook'un feromonları Jimin'i de büsbütün kaplamıştı.Açıkça söyleyemese de Jimin de omegası da bundan deli gibi haz duymuştu.Alfalarının kokusuyla kaplanmak güne başlamak için harika bir duyguydu.
"Neden hasta oldun babacığım?"
"Seni göremediğim için vücudumdan tatlı eksilmiş bebeğim.Şekerim düştüğü için de birazcık rahatsızlandım.Sonra odana girip seni öptüm ve iyileştim"
Eh,çocuk dilinde ancak bu kadar anlatılabilirdi.Küçük yavrusu anlattığı hikayeye inanmış ve mutlulukla cıvıldamıştı.Babasını iyileştirdiğini düşündüğü için de ayrı bir mutluydu.Jimin ise gözleriyle yanındaki alfasını kontrol ediyordu.Aslına bakarsanız dün güneş doğana kadar pek de uyuduğu söylenemezdi.Alfasının kan şekerinde yeniden bir dalgalanma olabileceği konusunda hassas olduğu için Jimin devamlı tetikteydi.Toplasanız 1 ya da 2 saat uyumuştu.Ama buna değdiğini biliyordu.Jungkook,gayet iyi görünüyordu.
"Hadi bakalım geç kalıyoruz,biz işe sen de okula küçük hanım.Elini yüzünü yıka ve dişlerini fırçala"
Jimin,yavrusunun poposunu patpatladıktan sonra,tüm ailesini harekete geçirmişti.Tıpkı eski günlerdeki gibiydi.Sanki bir gecede mutlu oldukları o güzel günlere geri dönmüşlerdi.Aurora'nın sabah rutini için kendi odasına gitmesiyle birlikte Jungkook da gömleğini giymek için hareketlenmişti.
"Nasıl hissediyorsun,işe gidebilecek misin?"
"İyiyim gü- iyiyim Jimin.Dün için bir kez daha teşekkür ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One More Time - Minific
Fanfiction"Benden ne kadar nefret ettiğini söyle Jimin." "Senden nefret ediyorum" "Tekrar et" "Senden nefret ediyorum" "Benim için...bir kez daha söyle omega" "Öp beni kahrolası alfa!" Jikook oneshot ABO-Omegaverse Cr.Ad0rmın