2 თავი

395 31 5
                                    

აღმასრულებელი დირექტორის ჯეონ ჯონგუკის რეზიდენცია (მაღალი თანამდებობის პირის ადგილსამყოფელი) - ქალაქის თავზე, უმდიდრესი სახლების შუაგულში.

მშობლების გარდაცვალების შემდეგ ჯონგუკმა მემკვიდრეობით მიიღო მამის კომპანია.

და თქვენ შეიძლება იფიქროთ: მას ნამდვილად ჰყავს ქალები გასართობად.

მაგრამ არა. ჯონგუკი შეიძლება ძალიან დამაშინებლად გამოიყურებოდეს, მაგრამ მას ოქროს გული აქვს. მას სურს ნამდვილი სიყვარულის პოვნა.

სტრიპტიზ კლუბში სასიამოვნო ღამის შემდეგ ჯონგუკი სახლში მიდის.

ღრმად არის მის ფიქრებში ულამაზესი სტრიპტიზიორი.

ჯეონი:"ის ისევ უნდა ვნახო...
ღმერთო, შეყვარებული გიჟი სკოლის მოსწავლეს ვგავარ... მაგრამ, ის ისეთი ლამაზია...და მისი უკანალი, ვაა.
მაგრამ მისი მბზინავი თვალები ყველაზე ლამაზია ჩემთვის. აჰ, რა ჯანდაბაა..უნდა დავივიწყო, რატომ უნდა ვფიქრობდე ვიღაც, ახალ გაცნობილ სტრიპტიზიორზე?!"
არა, არ შემიძლია, მე ვერ დავივიწყებ მას..ჯანდაბა.

მეორე ღამეს~

ჯონგუკი მეორე ღამეს სტრიპტიზ კლუბში აღმოჩნდება. ის ზის ბართან და ელოდება ვი-ს ამჟამინდელი სტრიპ შოუს დასრულებას.

მას შემდეგ, რაც ვი გადის საცეკვავო ზონიდან, ჯონგუკი მიდის მასთან.

ჯეონი:"გინდა შემხვდე მორევში საყვარელო?"
ვიმ, იცნო იგი და გაიცინა:" რა თქმა უნდა, სიმპატიურო."

ჯონგუკი და ვი ცხელ ჯაკუზში არიან, ჯონგუკს კალთაში ვი უზის და ავკოჰოლს მიირთმევენ. ჯონგუკი იქვე ახლოს პატარა მაგიდაზე დებს უკვე ჩაცლილ ჭიქას, ვის უკანალზე ხვევს ხელებს და სხეულის დაკოცვნას უწყებს. ვის კვნესა ცდება როცა თავის ბარძაყზე ოდნავ მოჭერას გრძნობს.
_

20 წუთის შემდეგ~

ჯონგუკი და ვის საწოლში წვანან, ჯონგუკი ვის უკნიდან ეხუტება.

ნათელი ნათურები💥(დასრულებული)Where stories live. Discover now