ვი:" ჩემი ნამდვილი სახელი საიდან იცი?"
ნერვიულ და გაოცებულ სუნთქვას ერთიანად უშვებს ვი.ჯკ:"თეჰიონ, დაწყნარდი ყველაფერს აგიხსნი, მოდი ჩამოჯექი და მშვიდად დავილაპარაკოთ.."
1 დღით ადრე~
კომპანიაში ვარ და ჩემი კაბინეტის კარებზე კაკუნის ხმა ისმის.
სარა:"შეიძლება ბატონო?"
ჯკ:"შემოდი"
სარა:"გამარჯობა ბატონო დირექტორო, აქ ხელშეკრულებაზე გაქვთ მოსაწერი ხელი, განცხადების თაობაზე."
რამოდენიმე საბუთებზე ხელის მოწერის შემდეგ, სარა კარებში გასული უკან მოვატრიალე.
ჯკ:" სარა, ერთი თხოვნა მაქვს და თავისუფალი ხარ."
სარა:"დიახ გისმენთ"
ჯკ:"ამ მამაკაცზე ინფორმაცია შემიგროვე და შემომიტანე,."
*ჯონგუკმა ფოტო აჩვენა*სარა:"თქვენ ცნობილ ვი-ზე საუბრობთ?"
ჯკ:"დიახ სწორედ მასზე."
სარა:"ამის გაგება არ გამიჭირდება, მას ხომ გაზეთებში მისი ფოტოებით პირველი გვერდი უჭირავს!"
_
2 საათის შემდეგ.კარებზე კაკუნის ხმა.
ჯკ:"მოდი"
სარა:"ბ-ბატონო ჯეონ, მ-მასზე არავითარი ინფორმაცია არ ინახება, მთელი საათები ვცდილობდი რაიმე ინფორმაცია მომეპოვებია, მაგრამ ამაოდ."
ჯკ:" მოიცა რა?!
სარა:" დიახ ბატონო ჯეონ, სწორად გაიგეთ, არაფერია.. მხოლოდ ეს წერია: როგორც ერთადერთმა სტრიპტიზმა მამაკაცმა, ცნობილი გახდა V, მისი საცენო სახელი.
და ასე შემდეგ, ეს ხომ ყველა გაზეთში და სოციალურ ქსელში ისედაც წერია?!ჯკ:" მოიცადე, მასზე არანაირი ინფორმაცია რატომ არ იძებნება?
სარა:"არ ვიცი ბატონო.
ჯკ: კარგი, კარგი, თავისუფალი ხარ.
ჯკ:"რას მალავ კიმ ვი?
_
კაბინეტში ვიჯექი როდესაც კარებზე კაკუნის ხმა გავიგე.
YOU ARE READING
ნათელი ნათურები💥(დასრულებული)
Romanceკლუბში მოცეკვავე ბიჭი და მდიდარი ჯეონ ჯონგუკი?