1 თავი

598 40 4
                                    

Panthera - ცნობილი სტრიპტიზ კლუბი მთელ ქალაქში.

ამ კლუბში წვდომა მხოლოდ ყველაზე წარმატებულ და მდიდარ ადამიანებს აქვთ, მხოლოდ მათ უშვებენ.

კლუბი განთქმულია ყველაზე წარმატებული და ცნობილი (მხოლოდ) მამაკაცი სტრიპტიზატორით, დანარჩენი ქალები არიან.

ამ სტრიპტიზ კლუბზე მნიშვნელოვანია ის, რომ ის არ ჰგავს არცერთ სხვა კლუბს. ის რეალურად კარგად ექცევა მოცეკვავეებს და თანამშრომლებს და უხდის მათ დიდ ფულს.

სტრიპტიზატორები თავისუფალნი არიან არჩევანში, სურთ თუ არა კლიენტებთან დაძინება - არავის აიძულებენ.

და ალბათ ამიტომაა, რომ მათ ყველას უყვარს თავისი საქმე და კლუბი ასეთი წარმატებულია.

როგორც ერთადერთმა სტრიპტიზმა მამაკაცმა, ცნობილი გახდა V, მისი სასცენო სახელით. ის არამხოლოდ უაღრესად ლამაზად და ლამაზად   გამოიყურება, არამედ ღმერთივით ცეკვავს. ( ის ძალიან სექსუალურია)
 
V-ის უყვარს ყურადღება, რომელსაც ის იღებს თავისი კლიენტებისგან და მათგან იღებს ბევრ კარგ ფულს. მას უბრალოდ უყვარს თავისი საქმე - იმიტომ რომ ხელისუფლებაშია.

ჯეონ ჯონგუკი ახალგაზრდა, მდიდარი, წარმატებული და ძალიან სიმპატიური აღმასრულებელი დირექტორია. ის თავის ცხოვრებაში ბევრ სტრიპტიზ კლუბში იყო ნამყოფი, მაგრამ ეს მისთვის ახალი იყო.

მას სურდა სამარცხვინო V-ის ერთი თვალით დანახვა - რადგან ვერ იჯირებდა, რომ ყველა მას ასე თაყვანს სცემდა.
__
მრგვალი სცენის ირგვლივ ხუთი მდიდარი მამაკაცი იჯდა სავარძელზე და მათ წინ მამაკაცს უყურებდნენ, რომელიც გამომწვევად აკეთებდა ბოძზე ყველა მიხრა - მოხრას.

ვის ეღიმება ფულზე, რომელსაც ახალგაზრდა სცენაზე აგდებს - სანამ ცეკვას დაასრულებს.

ვი მიდის კულისებში, რათა გამოიცვალოს ახალი სამოსი.

"ჰეი, ვი, კარგად იცეკვე?"

ნათელი ნათურები💥(დასრულებული)Where stories live. Discover now