თაე:"გმადლობ, რომ მომისმინე, ჯიმინ...სასიამოვნო გრძნობაა, როდესაც ვიღაცას მაინც მოვუყევი რა ხდება ჩემს თავს..
ჯიმინ:"მე შენი საუკეთესო მეგობარი ვარ თე, მე ყოველთვის მოგისმენ! და თუ მკითხავ..ერთადერთი სწორი რაც შეგიძლია გააკეთო არის საბოლოოდ დაურეკო ჯონგუკს.
შენ მითხარი, თუ როგორ გიყურებს.
და შენც მოგწონს..ვიცი, რომ არ გინდა ამის აღიარება, მაგრამ..შემიძლია მე გითხრა. ასე, რომ გთხოვ, თე, დაურეკე მას.თაე, ამოიოხრა: ის უბრალოდ კლიენტია..
ჯიმინ:" აბა, შენ არასოდეს წასულხარ პაემანზე კლიენტთან ერთად. გძინავს ვინმესთან, გარდა ჯონგუკისა? მას შემდეგ რაც თქვენ ორმა გააკეთეთ ის?
თაე:" რათქმაუნდა გავაკეთე! მე აქ არ ველოდები ჯონგუკის მოსვლას და მის გარყვნილებას!
ჯიმინ: მაგრამ გსიამოვნებდა ამით ისე, როგორც ჯონგუკის შემთხვევაში?შეიძლება ამ სხვა ბიჭებმა შენ იგივე გაგრძნობინოს, როგორც ჯონგუკმა?
თეჰიონი ჩუმად რჩება ჯიმინის სიტყვების გაგონებისას.
ჯიმინ:"კარგი, ახლა უნდა წავიდე, იუნგი მელოდება. დამირეკე, რას იზამ, კარგი?
თაე:" კარგი.."
_____თეჰიონი სამსახურშია და თავის მოვალეობას ასრულებს. ის ცეკვავს ბოძზე, პატარა ნათელ სცენაზე.
იქცე კი ზის კაცი, მის ემოციებზე კი აღიბეჭდება, რომ თეჰიონის ცეკვითაა მოხიბლული.მუსიკა მრთავდება, თეჰიონი ასრულებს ცეკვას და გადის სცენიდან.
"ჰეი, ვი, თავისუფალი ხარ ახლა? შენი ცეკვა საოცარი იყო, შენ საოცარი სხეული გაქვს, ღმერთო ჩემო.
თაე:"მადლობა დეივ, გინდა ჩვეული, კერძო ცეკვა?
დეივ:" კი და..იქნებ კიდევ რამე?
თაე:" ახლა მხოლოდ ჩემს მოვალეობას ვასრულებ. მხოლოდ ცეკვას.
დეივ:" ოჰ, კარგი, კარგი.
დეივ:" იგივე ფული რაც წინა ჯერზე?
YOU ARE READING
ნათელი ნათურები💥(დასრულებული)
Lãng mạnკლუბში მოცეკვავე ბიჭი და მდიდარი ჯეონ ჯონგუკი?