დილაა და მზეც სასიამოვნოდ ანათებს. ოთახში კი მზის სხევები ორ ერთმანეთზე ჩახუტებულ ადამიანს, ეფიცხება სხეულზე.
თეჰიონი მის წინ ულამაზეს ადამიანს უყურებს, რომელსაც თმები ოდნავს აჩეჩილი აქვს მაგრამ სექსუალურად გამოიყურება.
თეჰიონი მის წინ ულამაზეს ადამიანს უყურებს, რომელმაც მის ცხოვრებაში ნათელი ფერები შემოიტანა.
ჯონგუკს ხელები თეჰიონის წელზე აქვს შემოხვეული. თეჰიონს კი ერთი ხელი მის პრესზე უდევს მეორე კი კისერზე აქვს დადებული.
მისი დაკვირვებაში გართული ვერც კი შენიშნა, როდის ჭყიტა ჯონგუკმა თვალები.
თაე:"დილამშვიდობისა საყვარელო."
ჯკ:"ძალიან მიხარია, რომ დარჩი..."
ჯონგუკმა უცებ ბიჭი ხელებში აიყვანა და მის ქვეშ მოიქცია.
ჯკ:" დილის სექსზე რას იტყოდი?" *წარბების ათამაშება*.
თაე:" იციი..უარს არ ვიტყოდი."
მხოლოდ საცვალი ეცვა, ამიტომ გარედან შევეხე ხელით მის ერექციას.
შემდეგ კი საცვალში ჩავუსრიალი ხელი და მის ასოს და კვერცხებს ვეფერებოდი.თვალები დახუჭული ჰქონდა და ბაგეები შეხსნილი.
წამებში ვიგრძენი როგორ აუდგა.
კმაყოფილმა ჩაიცინა. ოთხზე დამაყენა. ორივე დუნდულზე მაგრად მიჭერდა ხელს.ჩემს ანუსზე დაასრუალებდა თითებს. რაც სიამოვნებას მგვრიდა. ორი თითით შემოვიდა ჩემში, შემდეგ კი მისი ბიჭით ჩაანაცვლა.სწრაფად მოძრაობდა.
ჯკ:"რა კარგი ხარ პატარავვ."ერთი ხელი საჯდომზე წამომარტყა.
ორი სხეულის ერთმანეთზე შეჯახების ხმა.
მან ჩემში გაათავა მე კი ზეწარზე.
ჯკ:" როგორ მომნატრებიხარრ.
საწოლზე მოწყვეტიტ დაეცა.
მე კი ხელებში მომიქცია და შუბლზე მაკოცა.
ჯკ:" სულ სველი ხარ, დამელოდე აბაზანაში შევალ და ტილოს გამოვიტან.
YOU ARE READING
ნათელი ნათურები💥(დასრულებული)
Romanceკლუბში მოცეკვავე ბიჭი და მდიდარი ჯეონ ჯონგუკი?