Merhabaa, Efil geldi sukur!
Cok ozledim sizi ya :( Ilham geldikce bolum yaziyorum, ilerletmeye calisiyorum ve guzel de gidiyor. Yani ben oyle dusunuyorum..Iyi okumalar, Ranunculus'larim :)
~~
"Şirket işleri bunaltmıyor mu seni? Sen gelemezsin dara, bilirim seni." Jeongin çok sevecen ve neşeli bir tipti. Uzaktan akrabamdı. Ama genelde akrabalardan uzak takılıyordu. Akraba ortamı onu bir hayli geriyordu. "Daralıyorum hemde fazlasıyla ama seviyorum orayı çok sıkmıyorlar beni. Rahatım yani dostum." Kafasını salladı ve kokteyli bana uzattı. Gülümseyerek baş selamı verdim ve yanından ayrıldım. "Jungkook, gel yanıma seni biri ile tanıştıracağım." Babamın sesi ile hızla yanına gittim. Namjoon amcam, Jin hyung ve Taehyung'ta buradaydı."Merhaba Jeongguk, görüşmeyeli nasılsın bakalım?" Jin hyung'un sesi ile gülümsedim ve saygı ile eğildim. "Teşekkür ederim hyung, asıl sen nasılsın? Şirkete geleceğini duydum, doğru mu?" Gülümsedi ve saçlarımı karıştırdı. "İyim Gguk, teşekkür ederim. Normalde ben gelecektim ama artık Taehyung burada onu göndermeyi planlıyorum. Hem de kaynaşmış olursunuz fena mı?" Bakışlarımı Taehyung'a çevirdiğimde zaten beni izlediğini fark ettim. Hızla bakışlarını kaçırdı ve başını eğdi. "Elimden geldiğince yardım ederim hyung. Bu arada, Merhaba Taehyung! Ben Jungkook, memnun oldum." Elimi uzatıp tutmasını bekledim. "Memnun oldum hyung." Elimi kısaca tutup salladı ve utançla başını eğdi.
Tanrı aşkına, o kadar tatlıydı ki..
Ellerini yavaşça çekip önünde birleştirdi ve bakışlarını Namjoon amcama çevirdi. "Baba, ben lavaboyu kullanacağım. Hemen dönerim!" Amcam içtenlikle gülümseyip kafasını salladı. Taehyung gittikten sonra Jin hyunga döndüm. "Hyung bende çocuklara bakmaya gideyim izninizle. Kendinize iyi bakın!" Saygı ile eğilip kısaca sarıldım. Hayır, çocuklara bakmayacaktım. Taehyung'un yanına gidiyordum. Ama sebebini bilmiyordum bile sadece ayaklarımın götürdüğü yere gidiyordum. Tuvaletin kapısını açıp bir süre aynadan kendine bakıp saçlarını düzelten Taehyung'u izledim. O kadar güzeldi ki, başım dönüyordu resmen.
"Yeterince güzelsin zaten, neden bu kadar uğraşıyorsun?"
Korku ile yerinde sıçrayıp bana döndü, kızaran yanakları ile beni izledi bir süre. "Tanrım, hyung ödümü kopardın. Hayır, saçlarım istediğim gibi olmuyor." Dudaklarını büzerek kendine baktı tekrar. Yutkunup yanına ilerledim ve arkasına geçip elimi saçına koydum. "Size yardımcı olabilir miyim, Bay Kim?" Usulca kafasını sallayıp saçlarının önce dökülmesini sağladı. Ellerim ile ilk önce saçlarının arkasını taradım, bir elimi beline indirip bana dönmesini sağladım. Saçlarını ortadan ayırıp yanlara doğru dağıttım hafifçe ve tek elimin imkan verdiği kadarıyla hacim vermeye çalıştım. Diğer elim belinde dinlenmekten memnundu ve Taehyung da rahatsız olmuyordu. "Kendinle çok uğraşıyorsun, Kim. Yeterince güzelsin zaten kimse bakışlarını üzerinden alamıyor." Kafasını omzuna düşürüp etrafa baktı, bir şey düşünüyor gibiydi. "Bence kıyafetlerim yüzünden bakıyorlar hyung, ilk defa benim gibi birini görüyor olabilirler." Jungkook kafasını iki yana sallayıp Taehyung'un kaşlarını çatmasını sağladı. "Hoseok'ta senin gibi giyiniyor şapşal. Bu arada kesinlikle tanışmanız gerek çok iyi anlaşacağınıza eminim. Gerçi o seni tanıyor sanırım, yanılıyor muyum?"
Taehyung belinde ki el orayı okşamaya başladığından beri odağını kaybetmiş, sakin kalmaya çalışan bakışlarla Jungkook'u izliyordu.
O kadar hoşuna gidiyordu ki Jungkook tutmasa yeri boylardı..
"Birkaç kere sohbet ettik ama oldu baya. Bence bizi sen tanıştırırsın, hm?" Jungkook gülümsedi ve Taehyung'a biraz daha yaklaştı. "Hoseok şuan sevgilileri olacak iki aptalın yanındadır. Gidip onları bassak hiç fena olmaz aslında. Kızıl saçlı olan Hoseok, mint yeşili ve ultra mega agresif olan Yoongi hyung ve o ikisinin tam tersi turuncu saçlı ve daha naif olan da Jimin." Taehyung duydukları ile şaşırmadan edememişti. "Tanrı aşkına, birbirlerini hiç kıskanmıyorlar mı? Onları basma fikrini de çıkar aklından lütfen. Bu çok kaba bir davranış." Cık cıklayarak gözlerini kaçırdı ve Jungkook'un omzuna ufak bir yumruk attı. "Ahh! Bu ne içindi? Tamam basmayalım ama gidip arayalım. Olmaz mı?" Taehyung bu sefer gülümseyerek vurduğu yeri okşadı.
"Adam oluyorsun aferin sana."
--
Tete annem napıyon, iyisin inşallah.
ÇOK ŞEKERLER YİYESİM GELİYO YAZARKENNN <3
Sizi de oy verip yorum yapınca öpesim geliyo hehe. Görüşürüz o zamaan.
301023
-Efil-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RANUNCULUS-TK
FanfictionJungkook üvey kuzeninin Feminen olduğundan habersizdi.. [Fem!Tae] [Seme?Kook] [Uke!Tae] 15422🌈❧