Kaj's POV:
Ik pak het briefje aan en bedank haar. Ze loopt weg en ik kijk haar nog even na, what the fuck is dit? Ik open het briefje en lees wat erin staat.
''Donderdag, 3 uur, in het park.''
Donderdag? Het is nu zaterdag dus over 5 dagen? In het park? Welk park? Wacht, er is maar 1 park hier. Van wie is dit? Waarom krijg ik dit? Verward bekijk ik het briefje nog eens goed. Wat een rare dag is dit.. Ik stop het briefje in mijn kont-zak en laat mijn cola op de bar staan. Fuck Samuel, ik ga weg. Hij zorgt er zelf maar voor dat hij thuis komt. Ik pak mijn sleutels en loop naar de uitgang. Ik wurg me tussen de dansende mensen heen en duw een aantal meiden aan de kant. Wanneer ik eindelijk bij de uitgang ben voel ik dat mijn shirt nat is. Bier in mijn shirt. Fijn. Ik ga naar buiten en stop de sleutels in mijn scooter. Ik start mijn scooter en rij weg. Ik ben nog net de straat niet uit en ik hoor iemand mijn naam roepen. Ik kijk om en zie dat het Samuel is. Ik besluit om hem maar te negeren en door te rijden. ''Kaj!! Gast waar ga je heen?'' schreeuwt hij. ''Naar huis.'' roep ik terug, maar ik denk dat hij het niet meer hoort. Ik geef wat harder gas en sla rechtsaf, nu ben ik uit het zicht van Samuel. Hij moet zichzelf maar redden.
Eenmaal aangekomen bij mijn huis parkeer ik mijn scooter in de garage en ik open de voordeur. Eindelijk thuis. Ik ben helemaal klaar met deze dag. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het bijna half 4 's nachts is. Ik zucht. De dag is nog maar net begonnen. Ik check mijn whatsapp terwijl ik naar de bank loop. Ik laat me vallen op de bank en reageer op een paar appjes. Wanneer ik net mijn telefoon wil weg leggen gaat hij over. Het is Samuel. Ik neem op.
S: Kahaaaaaaaaaj where are you now that I need ya?
K: Samuel rot op, je bent dronken.
S: Niet.
K: Waarom bel je?
S: Ik wil naar huis?
K: Dan zorg je er zelf maar voor dat je thuis komt vriend.
S: U serious?
K: Yes.
Ik hang op en leg mijn telefoon weg. Ik pak de afstandsbediening en kijk of er wat leuks op tv is.
Na een half uur tv kijken, besluit ik om maar op bed te gaan. Het is al 4 uur.
Ik doe de deuren op slot en doe de lichten uit. Ik loop naar boven en poets mijn tanden nog even. Wanneer ik klaar ben met mijn daily-avond-routine ga ik op bed. Het duurt niet lang, na 5 minuten val ik al in slaap.
Ik word wakker van mijn ringtone, ik word gebeld. Ik kijk op mijn klok en zie dat het kwart voor 5 is. Ik heb amper geslapen? Het is Samuel. Alweer. Ik neem op.
K: Samuel waarom bel je alweer? Ik kom je niet ophalen. Zorg er zelf maar voor dat je weer thuis komt.
S: Kaj, je moet snel komen, er is iets ergs gebeurd.
Ik hoor dat Samuel nog erg dronken is, ik weet niet of ik hem moet geloven.
K: Gast hoe kan ik je geloven? Je bent nog steeds dronken he?
Ik hoor op de achtergrond een hoop lawaai en ik hoor gesnik, wacht, Samuel die huilt?
S: Kaj kom alsjeblieft.
K: Waar ben je?
S: Linkerweg naast de Air.
K: Samuel er is geen linkerweg naast de Air, je kunt alleen rechts..
S: Ik weet niet waar ik ben Kaj, ik weet het niet.
Samuel hangt op. Ik wou nog wat zeggen maar dat kan niet meer. Ik spring uit mijn bed en ren naar beneden. Ik haal de voordeur van het slot af en ik spring op mijn scooter. Ik rij gelijk richting de Air, als hij daar is tenminste. Hij is vast in de buurt..
Ik ben echt een klootzak.. Ik had hem gewoon moeten ophalen. Nu is er wat gebeurd.. Wat zou er zijn? Politie? Een ongeluk? Oh god, ik stress hem dood. Ik rij veel harder dan dat ik mag maar het boeit me niet. Wanneer ik bij het stoplicht aankom gaat hij net op rood. ''Fack!'' schreeuw ik. Ik rij zo hard als ik kan door rood heen maar dan hoor ik een harde knal.
JE LEEST
Stalker - Kaj van der Voort
Fanfiction''Stalking is the unwanted or obsessive attention from one person to another. Stalking can be the result of a relationship got wrong. Anyone can be a stalker, ex-boyfriend, stranger. Anyone can be a victim.''