5

71 6 0
                                    

Kaj's POV:

We zijn nog maar net in de Air en ik ben Samuel alweer kwijt. ''Ik kom er zo weer aan.'' had hij gezegd. Hij zal wel weer achter een chick aan zijn. Ik kijk om me heen en zie een groepje meiden me geil aankijken. Ugh rot op. Vroeger had ik dit leuk gevonden, maar nu niet meer. Ik ga het liefst gewoon naar huis maar dat kan niet zonder Samuel. Hij zal wel weer teveel op hebben en ik zal hem wel weer naar huis moeten brengen. Die lul. Ik loop naar de bar en bestel een cola. No alcohol for me tonight. Ik betaal en neem een slok van mijn cola. Heerlijk koud. Ik besluit om maar weer te zoeken naar Samuel.

Ik duw mezelf tussen de dansende mensen door. Ik ruik alcohol en zweet, bah. Ik hou mijn cola zo hoog mogelijk in de lucht zodat niemand er tegen aan loopt. Opeens hoor ik iemand mijn naam roepen. Ik draai me om en zie Samuel staan. Ik loop naar hem toe. ''Gast waar was je?'' schreeuw ik geïrriteerd. Ik kom maar amper boven de harde muziek uit. ''Sorry man, ik zag een chick en tja, toen raakte ik je kwijt.'' zegt Samuel. Ik zucht. Volgens mij is hij dronken. Nu al. ''Weet je wat Samuel, ga lekker naar je meid toe, neem d'r mee naar je huis en dump haar later weer zoals je bij alle meisjes doet.'' schreeuw ik. Samuel begrijpt geloof ik niet dat ik boos ben want hij probeert me te omarmen. ''Bedankt Kaj.'' zegt hij. Ik duw hem van me af en loop weg. ''Kaj wacht'' schreeuwt hij. Ik kreun en loop weer naar hem toe. Hij knuffelt me en hij stinkt naar bier. ''Samuel rot op, hoeveel heb je op?'' Samuel lacht. ''Ik hou van je Kaj.'' zegt hij. Ik trek hem van me af en ik duw hem weg. Ik loop gauw weg en hoop dat hij niet achter me aan komt. Man wat is hij irritant als hij dronken is.

Na een tijdje doelloos rond gelopen te hebben, besluit ik dat ik maar naar huis ga. Voordat ik ga bestel ik nog een cola want ik heb enorme dorst. Ik sta bij de bar en betaal de cola, wanneer ik de cola aangepakt heb draai ik me om om weg te lopen. Maar opeens staat er een meid voor me. ''Uhm mag ik er langs?'' vraag ik. ''Jij bent Kaj, right?'' ik knik. ''Ik ben Isa, er kwam net iemand naar me toe en zei dat ik dit aan je moest geven.'' Ze haalt een briefje uit haar zak en geeft het aan mij. ''Wat is dit?'' vraag ik. ''Geen idee,'' zegt ze, ''iemand duwde dit in mijn handen en fluisterde dat ik het aan jou moest geven, ik heb zijn of haar gezicht niet gezien, dus ik weet niet wie het was.'' Ik pak het briefje aan en bedank haar. Ze loopt weg en ik kijk haar nog even na, what the fuck is dit? Ik open het briefje en lees wat erin staat.

Stalker - Kaj van der VoortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu