8

370 40 12
                                    

COK COK OZUR DILERIM GECELEYIN FIC YAZARKEN YAKALADILAR TELI ALDILAR AGZIMA SICTILAR VALLA AMA SIMDI DEVAM EDEBILIRIZ IYI OKUMALAR🥰

"kanka sen salak misin"

"HAYIR AMK DEGILIM"

"YA GERIZEKALI GITMISSIN COCUGUN DUDAGINA YAPISMISSIN DAHA DIYOSUN KI HOSLANMIYORUM KAFAYI MI YEDIN SEN MAL"

"istemiyorum"

"JISUNG SEN SIKILMEK MI ISTIYON YA ZATEN O SENI SEVMESEYDI BIRAKIRDI SENI AMA KENETLENMIS HALA ISTEMIYORUM DIYOSUN LUTFEN BENIMLE ILETISIM KURMA JISUNG DEFOL YANIMDAN"

Hyunjin'le kavgamız gerçekten saçmaydı.

Hem belki sevmiyordu?

Ama Hyunjin'de haklıydı.

Hyunjin'le buluştuğumuz parktan uzaklaştım ve evimin kapısına geldim.

Lanet olsun o benim evimin kapısı değildi,Minho'nundu.

Ciddi olmam gerektiğini düşündüm ve evimin kapısı açtım ve içeri girdim kapıyı yalnızca 1 kez kilitledim.

Yorgun olduğum için yatağıma uzandım,ve aklıma yeni bir telefonum olduğu geldi.

Aklıma hep Minho geliyordu,ne yapıyor acaba diye hep düşünüyordum.

Daha fazla düşünmemek için cesaretimi toplayıp WhatsApp'tan Minho'ya yazmaya başladım.

"selam."

Essek🫏
"selam"

"nasılsın? iyi misin?

Essek🫏
"iyiyim,sen nasılsın?"|neden soruyor ki?

"bende iyiyim"
"merak ettim yazayım dedim" |ALLAH BELAMI VERSIN YERIN DIBINE GIRICEM SIMDI BUNU YAZMICAKTIM OF

Essek🫏

"beni sen merak mı ettin?"|Allahuekber

"lafın gelişi ya..
neyse görüşürüz Minho"

Essek🫏
"görüşürüz Jisung,kendine iyi bak"
Görüldü

"ALLAHIM NOLUYO BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM BANA KENDINE IYI BAK DEDI AAAAAAAAAAAA,bi dakka ben niye heyecanlaniyom salak miyim ben çocuk senin zorban neyim kafasını yaşıyosun kendine gel Jisung"

Heyecandan ellerim zangır zangır titriyordu.

Zaten saat 9:00'dı.

Yarın okul olunca Minho'nun yüzüne bile bakamayacaktim utangacligimdan,ya neden ben utanıyorum ve heyecanlanıyorum?
Kafayı yemiş olmalıyım.

Gerçekten kafam o kadar dolmuştu ki,telefonda Minho'ya stalk yaparken uyuyakalmistim.


☃︎☃︎☃︎

Saat 6:30

İlk defa erken kalkmistim.

Saat nerdeyse 9:00'da uyuduğum için erken kalkmistim.

Hemen çantamı hazirladim ve üstümü degistirdim.

Boynuma küçük bir zincir takmıştım ve koluma bir bileklik takmıştım.

Ve kendime son kez aynadan baktim ve ne kadar garip olduğumu gördüm.

Ve yüzümü yıkadım,çantamı aldım ve mont bile giymeden hemen evden çıktım.

Otobüs durağına vardığımda kimse yoktu.

Bu benim için büyük bir şanstı.

Hemen banka oturdum ve otobüsü beklemeye başladım.

Otobüs kartımı çantadan çıkarırken otobus geldi ve kartımı basıp bindim.

Otobüs hiç kalabalık değildi,sadece en arkada oturan bir kişi vardı.
Onuda zaten tanımıyorum.
Hemen oturdum ve 5 dakika sonra okula vardım ve hemen koşarak okula girdim.

Sınıfa girdim ve gördüğüm manzarada utançtan gebermistim.

Sadece Minho vardı.

Omu gördüğümde yanaklarım kızarmadan başladı ve ellerim kaşınmaya başladı.
-Jisung utanirken ellerini kaşıyo-

Dersin beden olduğunu aklımdan bile silmiştim.
Yani herkes çantasını bırakıp beden salonuna gitmişti.

Sanirim Minho'da yeni gelmişti.

Hemen sınıfa daldım ve hızlıca çantamı bırakıp koşarak sınıftan çıktım.

Beden salonuna gittiğimde Seungmin,Jeongin ve Hyunjin seyirci koltuklarında oturuyorlardi.
Dersin başlamasına zaten yarım saat vardı.

Ama Hyunjin'le kavgalı olduğum için yanlarına gitmedim ve tek başıma seyirci koltuklarında oturdum ve kollarım kaşımaya başladım.

ULAN OY VERIYOSUNUZ YAVAS YAVAS ALLAH RAZI OLSUN SIZDEN EKSIK OLMAYIN BIR DAHAKI BOLUMDE GORUSURUZZZ🩶🩶




neigbor • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin