11

306 23 11
                                    

Sabah 9:30

Jisung'un anlatımıyla

Alarmin zangır zangır sesiyle uyandım.
Telefonumun ekranına baktığımda "ALLAH BELAMI VERSIN DUN BEN NAPTIMDA COK GEC UYUDUM" diye kendi kendime konuşmaya başladım.

Hersey çok geçti çünkü şuanda okula gidersem,bütün hocalar agzima sicabilirdi ve ayrıca kesinlikle sicarlardi.

Bu yüzden umursamayıp yatağımdan kalktım ve yüzümü yıkadım.

Daha sonra televizyonun karşısına oturdum ve meyve suyu içmeye başladım.

Sonra telefonumdan bildirim sesi geldi.
Meyve suyumu masaya bırakıp telefonumu açtığımda Minho'dan bir mesaj vardı.

Hemen bildirimin üstüne tıklayıp WhatsApp'a girdim.

☆☆☆

Essek🫏
"noldu,hasta mısın?"

"ne alaka?"

Essek🫏
"safa yatma,neden okula gelmedin?"

"lan sana mı sorucam,anam değilsin babam değilsin sanane?"

Essek🫏
"cevap ver."

*bu genelde hep cümlenin sonuna nokta koyunca sinirli oluyo bari cevap verim canim annecigime*

"dün gece geç yattım o yüzden biraz geç kalktim"

Essek🫏
"iyi"

"iyi mi?"

Essek🫏
"evet iyi"

"YA SEN SIRF BUNUN ICIN MI BENIM TELEVIZYON KEYFIMI BOLDUN YA AMCİK SENİ"
Görüldü

"ALLAHIM YARABBIM BU GERIZEKALI BENI SALMICAK SANIRIM" diye iç geçirdim.

Daha sonra meyve suyumu bitirdim ve televizyonu kapatıp odama çıktım.
Defterim masanın üstünde duruyordu.
Defteri açtığımda gördüğüm tek şey Minho'yu çizdiğim resimdi.

Neden bir daha resim cizmiyordum?

Yeniden kalemimi ve silgimi aldım resmimi çizmeye başladım

♫︎

Resim bir buçuk saat sonra bitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Resim bir buçuk saat sonra bitti.

Sanırım bu defterime etiket yapıştırıp, 'Minho'nun Kusursuz Resimleri' yazmaliydim etikete.

Gercektende öyle yaptım.Evde birkaç tane etiket vardı.Bir tanesini yerinden çıkarıp defterimin kapağına yapistirdim ve 'Minho'nun kusursuz resimleri' diye yazdım etikete.

Saat 15:32

Minho'nun anlatımıyla

Jisung olmadan bir gün... Ne kadarda degisikti..?
Onsuz bir günüm gerçekten hiç mutlu geçmemişti,hep sıkıcı geçmişti.
Hala aklıma dunki telefon konuşmasında bana 'sevgilim' dediği geliyordu aklıma.

Herneyse,hemen çantamı toparlayıp sınıftan çıktım ve arabama bindim.

Jisung hergun burada,otobüs durağında kalabalığın arasında geberirken,ben onu izliyordum hergun.

Yaklaşık 8 dakika sonra evin önüne vardım ve arabayı otoparka park edip kapının önüne geldim.

Kapıyı açtım ve hiç kilitlemeden içeri girdim.
Odama girdiğimde gördüğüm manzarada Jisung,defterle bakisiyordu.

"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM LAN SAPIK MISIN SEN EVIME NIYE GIRDIN MANYAK"

"burası benim evim değil miydi?"

"SALAK KAPININ ONUNDE YAZIYO ADLAR OKUZ KADAR "HAN JISUNG" YAZIYO KAPIDA DEFOL EVİMDEN SIMDI"

"tamam sakin ol gidiyorum."

"BIR DAKIKA!"

"efendim?"

"benim evimin anahtarının sende ne işi var Lee Minho?"

"ne?"

"cevap ver"

"bu seni alakadar etmez."

"YA NE DEMEK ETMEZ YA EV BENIM EVIM ANAHTAR BENIM ANAHTARIM"

"SALAK MISIN SEN JISUNG,ANAHTARIN KAPININ ONUNDEYDI"

"AMA SEN KENDI EVIN SANDIN BURAYI VE SENDE ANAHTARI KAPININ USTUNDE BIRAKMAYACAK KADAR SALAK DEGILSIN."
"SEN BENI TAKIP MI EDIYORSUN MINHO?"

"HAYIR ETMIYORUM"

"EDIYORSUN MINHO"

"ETMIYORUM"

"EDIYORSUN MINHO CUNKU SEN BANA KOPEK GIBI ASIKSI-"

"YETER JISUNG"

"BEN ETMIYORUM DEDIKCE SEN YINEDE EDIYORSUN DIYOSUN BEN HANGI KAFAYLA SENI TAKIP EDIYIM SALAK MIYIM BEN,SEN BANA KOPEK GIBI ASIKSIN DEFTERINE HEP BENIM RESMIMI CIZIYORSUN RESMEN HIC GORMEDIM SANMA VE AYRICA BEN ANAHTARIMI VAZONUN ALTINA KOYUYORUM VE KAPIYI ONUNLA ACIYORUM ZATEN ANAHTARLAR AYNIYDI NERDEN BILEBILIRDIM SENIN EVIN OLACAGINI KAPIDAKI YAZIYA BILE BAKMADIM BEN VE BOSUNA SUC ATTIN BANA,LUTFEN BIR DAHA BENIMLE KARSILASMAMAYA CALIS OLUR MU JISUNG SUAN SENIN YUZUNU BILE GORMEK ISTEMIYORUM EVET KABUL SANA YALAN SOYLEDIM,ANAHTAR KAPINI USTUNDE DEGILDI BEN SADECE ANAHTARLARI AYNI YERE KOYUYORUZ DIYE YANLISLIKLA SENIN KAPINI ACTIM ANLADIN MI JISUNG?"

Sonra onu sinirli bir şekilde itledim ve duvara çarpıp yere düştü,umursamadan evin kapısını yüzüne kapattım ve vazonun altından kendi anahtarımı alıp evimin kapısını açtım ve kapıyı o anlık refleksle kapıyı 1 kez kilitledim ve yatağıma uzandım.

bu bölüm bayağı agresifti diğer bölüm daha değişik olucak eminim bu arada anahtar olayını anlamayanlar icin: Minho'yla Jisung anahtarlarını kapının dışındaki vazonun altına koyuyolar sonra bu Minho eve gelince yanlışlıkla Jisung'un anahtarını alıp Jisung'un evine giriyo.
neyse diğer bölümde gorusuruzz☃︎

neigbor • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin