25

163 12 5
                                    

valla ciddiyim en kısa zamanda bitirmek istiyorum bu fici.

1 Eylül

uyandigimda saat 7 civarlarindaydi. ve bugün projeyi teslim edicektik. ve ayrıca okul gezisi vardı. varya bu gece sınıfça dc oynicaz kesin abi demedi demeyin valla.

herneyse,ustume ince uzun kollu beyaz bir tişört giydim yani kisacasi üstümü değiştirdim,çantamı hazirladim ve aynaya bile bakmadan kapıdan çıktım ve minhonun kapısını caldim. yaklaşık 8 gündür beraber okula gidiyoruz çünkü.

kapıyı saniyesinde açtı ve yüzünde sanki bir enerji varmış gibi gülümsedi beni görünce.

gunaydin

minho:
gunaydin,hadi gidelim

tamam

aramızda böyle kisa bir konuşma geçti kapıyı kapatırken. apartmandan çıktık ve kaldırımda okula doğru yürüyorduk. ama şuan birbirimize o kadar yakındık ki neredeyse ellerimiz birbirine temas edecekti.

flaşbellegi aldin dimi?

minho:
tabiki aldım.

of özür dilerim projeyi sana yükledim ama-

minho:
ben sana itiraz etme dedim jisung,senin yorulmani istemiyorum. yaptım bitti işte kapatalım şu konuyu

peki.

daha sonra okula varana kadar hiç konuşmadık. onun tavsiyelerine karışınca genelde hiç konuşmak istemez.

☆☆☆

sınıfa direk daldım ve siramin arkasında oturan o aptal hyunjini gördüm.

hyunjin:
JISUUUNNG

senin kafanı sikerim hyun

hyunjin:
ya tamam niye kızıyosun😠

minho:
aranız biraz gergin sanki

BIRAZ DEGIL COK

hyunjin:
lino tut sunu yoksa boğazıma yapisicak😭

SENIN LINONA SICIYIM MALAK OROSBU

hyunjin:
lino yardım et😭😭😭

tam hyunjinin üstüne atliyacakken aslında minho benim çantamı çoktan tutmuştu.

bırak çantamı minho

minho:
gergin olma artık,geçti bitti.

neden böyle yapiyosunuz?
utanmadan bana eşek şakası yaptınız hala gergin olma diyorsunuz.
bunun nesine gerilmiyim ben?

minho:
jisung gülmekten gebericem şimdi.
SAKAYDI DIYORUM SAKAA ANLASANA

kulağımın dibinde yaklaştı ve bana bunları soyleyerek bagirdi ve ufak bir kulak zarı patlaması yaşamış olabilirim.

tabi en sonunda ensesine bir şaplak indirdim ve yerime oturdum.

☆☆☆

neigbor • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin