MEDYA: HEATHER
BU KİTAP TAMAMEN KURGUDUR BENZERLİKLER TAMAMEN TESADÜF ESERİDİR!!
Şarkılar: BIG BOY-SZA, İstanbul Beyefendisi-Yaşlı Amca.
⚰️
Heather
Hiç bir kelimeyle hayatınızın değiştiği oldu mu? Benim de olmadı ama birkaç saniye sonra bu değişecekti. Ya tek dayanağımı kaybedecektim ya da daha güçlüsünü elde edecektim.
Eva bayılmadan -ya da ölmeden- önce beni sevdiğini ve kıskanmadığını söylemişti. Gerçekten sevinmiştim ama sevincimi yaşayamadan bayılmıştı -ya da ölmüştü- ve o bayıldığından -ya da öldüğünden- beri ağlıyordum.
Hayatımı değiştirmek üzere olan bir kelime duyacaktım az sonra. Yıkılabilirdim, ya da sevinebilirdim. Eğer yaşayamazsa ömrüm boyunca kendimi suçlardım. Eğer yaşarsa-
Yaşarsa da kendini suçlarsın Heat.
İç sesimi susturmaya çalıştım ama haklıydı. Her türlü kendimi suçlayıp vicdan azabı çekecektim. Gerçi benim suçumdu zaten.
Hayır senin suçun değildi. O, seni kıskandığı için böyle yaptı.
Gözlerimi kapattım iç sesim bazen çok sinir bozucu olabiliyordu. Sakince tekrar açtım, derin bir nefes aldım ve tekrar adama döndüm.
Adamla göz göze geldik. Aldığım nefes sabırla bıraktım.
Tanrı aşkına bu adam niye hâlâ susuyordu.
Şeytan diyo kalk keline bir tane geçir.
Konuşması için kafamı devam et der gibi salladım ama o benim yüzüme bakmaya devam etti.
Sabrımı koruyarak konuşmaya çalıştım ama vücut ısım artmaya çoktan başlamıştı. "Eva'ya ne olmuş?" Dedim sert ve tane tane.
Adam yutkundu sanırım korkmuştu az önce ki tavrımdan. Konuşmak için ağzını açtığında bir adım ileri attım. Sanırım ona saldıracağımı düşündüğünden tekrar korkuyla yutkundu.
Adamın iyice yanına yaklaştım ve dişlerimi sıkarak konuştum. "Pranses Eva'ya ne olmuş?" Dişlerimi sıkarak konuştuğum için sesim kısık çıkmıştı.
"Prensesim, Prenses Eva yaşıyor."
Cümleyi duymam ile kanatlarını açıp Eva'nın odasına koşmam bir oldu.
Tedavisi tabii ki şatoda olacaktı. Şatoda her türlü imkân vardı.
Eva'nın odasına geldiğimde durdum ve hemen kapıyı tıklattım. ‘gel’ sesini beklemeden içeriye daldım. Eva'nın başında annem ve babam vardı. Bu haber tabii ki önce onlara gitmişti.
Eva'nın başında annem ve babam ağlıyordu Eva ise etrafa bakınıyordu.
Hemen Eva'nın yatağının ucuna oturdum. "Eva, iyi misin?"
Soruma cevap vermedi sadece kafasını aşağı yukarı doğru salladı.
İyi olduğuna sevindim ve derin bir oh çektim.Annem daha fazla dayanamadı ve Eva'yı azarlamaya başladı. "Kime neyi kanıtlamaya çalıştın Eva? Yoksa bu şu Felix denen çocukla mı ilgili? Ona kendini kanıtlamaya mı çalıştın? Amacın neydi? Kendi canını-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrı Dünyalar
FantasyDaha çocukken birini hiç yaktınız mı? Ben yaktım ve cezamı halkımın yarısının ölümüyle ödedim.