" မနက်သို့ "
" ကိုကို..... ဆန်ပြုတ်လေးသောက်ရအောင်နော် "
" ကိုကိုမသောက်ချင်ဘူးထယ်လေး.....ဆေးပဲသောက်မယ် ..."
" အဲ့လိုလုပ်လို့မရဘူးလေယောက်ကျားရယ်......အစာမရှိပဲဆေးသောက်ရင်..... ရင်တုန်မှာပေါ့ထယ်စကားနားထောင်ပါနော်.... ယောက်ကျားကလိမ်မာပါတယ် "
" အင်းပါ..... ကိုကိုသောက်မယ်နော်.... "
" ဒီလိုမှပေါ့ "
" ဒါနဲ့သမီးလေးနှစ်ယောက်ရော်မတွေ့ပါလား "
" သူဘကြီးလာခေါ်သွားတယ်လေ..... ကိုကိုကိုယ်အလုပ်မလာလို့လာကြည့်ရင်ဖျားနေတာတွေ့လို့...... သူ. တူမလေးတွေကိုအဖျားကူးမှာစိုးလို့ခေါ်သွားလေရဲ...."
" ဟုတ်လာ "
" ဟုတ် "
" မိန်မရော်ဘာစားပြီးပြီးလဲ "
" ထယ်ကစားပြီးလို့.... မနက်စာတောင်တစ်ခါထဲ့ချက်လို့ပြီးပြီး.... "
" ကိုကိုတောင်ပန်ပါတယ် "
" ဘာအတွက်တောင်ပန်တာလဲကိုကို "
" ကိုကိုကြောင့်ထယ်လေးဆင်းဆင်းရဲရဲနဲနေရတာ..... သူများတွေလိုအိမ်အကြီးကြီးနဲထားချင်ပေမဲ့.....ကိုကိုမထားနိုင်ခဲ့ဘူး.... "
" ကိုကိုရယ်..... ထယ်မပင်ပန်းပါဘူးနော်..... ပျော်တောင်ပျော်နေသေးတယ် ....ဘာလိုဆိုထယ်အနားမှာကိုကိုရယ်သမီးလေးနှစ်ယောက်ရယ်ရှိတာနဲတင်ပျော်နေပါပြီ "
" ကျေးဇူပါ.... ကိုကိုဘဝထဲ့ကိုဝင်လာခဲ့ပေးလို့ "
" ဟုတ်ပါပြီ.....ကျတော်ရဲချစ်လှစွာသောယောက်ကျားရယ်....အခုတော့ဆန်ပြုတ်လေးသောက်လိုက်အုန်းနော် "
" ဟုတ် "
...................
" ဘာလိုလိုနဲသမီးလေးနှစ်ယောက်တောင်တစ်နှစ်ပြည့်လို့လာခဲ့ပြီ..... လမ်းလျှောက်တတ်စအရွယ်မှာကျတော်သမီးလေးတွေကိုဒေါက်ဖိနပ်သေးသေးလေးတွေကိုဝယ်ခဲ့တယ်....အိမ်လဲရောက်ရော်မိန်းမဖြစ်သူရဲခေါင်းခေါက်ချင်ကိုခံလိုက်ရတယ်.... ဘာလိုဆိုအခုမှလမ်းစလျှောက်တတ်မဲ့ခလေးတွေကိုဒေါက်ဖိနပ်ဝယ်ပေးရလားဆိုပြီးတော့...."
VOUS LISEZ
ငယ်ရွယ်သူတို့အမှား
Fantasyထယ်လေးအပေါ်မှာကျေပွန်းတဲ့ ခင်ပွန်း ကောင်အပြင် သမီးလေးနှစ်ယောက်နဲ သားလေးအပေါ်မှာလဲ ဖခင်ကောင်းတစ်ယောက်ဖြစ်အောင် ကိုကိုကြိုးစားမယ် Jk