(12)

475 17 1
                                    

" ကဲ့သားလေး .....မေမေပြန်တော့မယ်နော် "

" ဟုတ်မေမေ ....ဂရုစိုက်ပြန်နော် "

" ဟုတ်ပါပြီရှင်.....သမက်လေးမေမေပြန်ပြီ "

" ဟုတ်မေမေ "
..................

" မေမေလဲပြန်ပြီဆိုတော့ .....ထယ်တို့လဲအိမ်ပြန်ရအောင်သမီးလေးတို့မျော်နေလိုက်မယ် "

" ထယ်လေး......ကိုကိုဟိုအသီးအရမ်းစားချင်တာပဲ "

" ဘာအသီးတုန်ကိုကိုရဲ့ ..... အရင်းမရှိအဖျားမရှိနဲ့ "

" ဂွေးသီးစားချင်လို့ ..... ငရုပ်သီးမူန့်စပ်စပ်လေးနဲ‌လေ "

" ဟော့ဗျာ......မရပါဘူးနော်ထယ်တုန်းကကိုကိုဘယ်လိုပြောထားလဲ..."

" ထယ်လေးကလဲကွာ......ကိုကိုတကယ်စားချင်နေလို့ပါ ..... နော်နော် "

" မရပါဘူး...... အခုအိမ်ကိုအရင်ပြန်မယ်သမီးလေးတို့မျှော်နေလောက်ပြီ ..."

" တော်ပြီကွာ....မပြန်တော့ဘူးထယ်လေးပဲပြန်တော့ကိုကိုမလိုက်တော့ဘူး...."

" တကယ်ပြန်မလိုက်ဘူးပေါ့ "

" မလိုက်ဘူးကွာ.....ဗိုက်ကြီနိုင်စွဲနေလိုပါဆိုမှမနက်ကလဲဘာမှမစားရဘူး.....အခုစားချင်စိတ်လေးပေါ်လာလို့ဝယ်ကျွေးခိုင်တဲ့ဟာကို....."

ငိုမဲ့မဲ့လေးပြောလာ....ကိုကိုကြောင့်ပိုစချင်လာတယ်

" ဗိုက်ကြီးနေတာကထယ်ပါနော်.......ကိုကိုမှမဟုတ်တာ "

" ထယ်လေးနော်.....အခုကိုကိုကအားနဲနေတာလေ.....ဘာမှကြီးကြီးမားမားတောင်ဆိုတာလဲမဟုတ်ဘူး...အခုတကယ်စားချင်လာလို့ပါ.....ဒီတစ်ခါပဲလေနောက်တစ်ခါမတောင်းဆိုတော့ပါဘူး...."

ထယ်ကိုကိုကိုယ်စချင်လို့သာစလိုက်ရတာ.......သနားလာမိတယ်ကိုယ်ချင်လဲစာမိတယ်.....ထယ်တုန်းကဆိုရင်ဘာပဲစားချင်စားချင်......ရအောင်လုပ်ပေးတတ်တဲ့ကိုကို

" ကဲ့ပါကိုကိုရယ်.....ထယ်အိမ်ရောက်ရင်ခြံထဲ့ကဂွေးသီးတွေခူးပြီးငံပြာရည်စပ်စပ်လေးနဲသုတ်ပေးမယ်.....ဟုတ်ပြီလား..."

" ‌ဒါမှကိုကိုရဲ့.....မိန်မကွာ "

တကယ်ပြောတာ....ထယ်လေဒီဘဝမှာရော်နောက်ဘဝမှာရော်ကိုကိုရဲဇနီးမယားအဖြစ်နဲပြန်လည်မွေးဖွားပါစေလို့ဆုတောင်တယ်.....

ငယ်ရွယ်သူတို့အမှားOù les histoires vivent. Découvrez maintenant