*Han ağzından anlatım*
M- Yapacak mısın?
H- Yapacağım. Maalesef.
M- Güzel.
Çantamı alıp sınıftan çıkıyordum ki Minho yine konuştu.
M- Nereye?
H- Eve gidiyorum nereye gideceğim?
M- Çantamı taşımadan mı?
H- Ne çantası Minho?
M- Benim çantam.
H- Başka emrin?
M- Han istediğimi yapacaksın. Yapmazsan bu kedinin pençelerine düşersin ve avı olursun sincap. İster misin? Eğer istemiyorsan kölem olacaksın başka şansın yok.
H-...
M- Ne o dondun kaldın?
Çantasını bana uzattı, bende tuttum tek kelime etmiyordum. İstediğini yapmak hiç hoşuma gitmemişti ama yapmalıydım. Beraber okuldan çıktık. Çantası o kadar da ağır değildi.
Minho elinde telefonu ile yanımda yürüyordu.
M- Köle seni merak ediyorlar.
H- Kimler?
M- Takipçilerim.
H- Eee yani?
M- Bu sefer nasıl bir fotonu çeksem acaba?
H-...
Cevap veresim yoktu. Vermekte istemiyordum zaten.
M- Buldum!
H- Neymiş?
M- Bana ödevlerini yaparken bir fotoğrafını at Jisung... Ay pardon köle.
H- Ama...
M- Ama mı? Avım olmak istemediğini sanıyordum?
H- T-tamam atarım.
Onun evine geldiğimizde çantasını ona verdim. Ardından kendi evime geçtim. Tüm işlerimi hallettim ve ödev için masama geçtim.
21.30
Kendi ödevimi bitirmiştim, şimdi sıra Minho da idi. Telefonu çıkarıp arkama bir kamera tutucu yerleştirdim.
Defterlerimi elimi ve masayı gösterecek şekilde zaman ayarı kurup bir foto çekindim ardından Minho'ya attım.
Minho'nun ödevini de bitirdiğimde saate baktım.
23.44
Oha.
Telefonu elime aldım, ışığı kapattım ve yatağa geçtim. Gelen mesaja baktım.
M- Aferin köle.
(Görüldü✔️)
Telefonu kapatıp yattım.
*
Sabah uyanır uyanmaz kahvaltımı yaptım ve dişlerimi fırçaladım formamı giydim yedek formam hala Minho da idi.
Geri almakta istemiyordum KALSIN.
Gri bir eşofman ve siyah t-shirt çıkarıp çantama koydum. Çantamın fermuarını kapattım. Saçlarımı taradım ve evden ayrıldım.
Okula varır varmaz sınıfa gittim. Minho da oradaydı.
M- Yaptın mı?
H- Senin ben.. gece 12 de uyudum al şunu.
Ödevi çıkarıp ona verdim.
M- Aferin.
H- Of!
Sırama oturdum ve kendi ödevimi de çıkardım. Öğretmen herkesin ödevini kontrol etti. Ben ve Minho tam puan almıştık. Gram sevinmemiştim.
Zil çalınca yine su almaya gittim yemekhaneye girer girmez yüzüme bir yumruk aldım. Sendeledim ve yumruğu atan kişiye baktım bu kimdi?
X1- Kusura bakma yanlışlıkla oldu.
M- Hey sen!
Arkamdan gelen sese baktım Minho arkamdaydı bana vuran çocuğa bakıyordu.
M- Benden başka kimse bu sincaba vuramaz.
X1- Özür dilerim Minho.
M- Kaybol!!
Minho ya baktım göz göze geldik.
M- O zaman şimdi sana vurabilirim değil mi?
Yutkundum.
***
(Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MyZorba (Minsung)
FanficMinho- 'Şunu unutma...güçlü olan zayıf olanı severse, onu elde etmesi çok kolay olur' Yan ship yok