İyi okumalar dilerim, oy ve yorum atmayı unutmayın.
AAAA COK OZLEMİSİMMM💗💕🎀🩰🔆⭐💞💞🌈🥥
Öpüldünüz.

"Lan senin bu tipin ne? Isırırım seni!" diye beni havaya kaldıran Bartu abiyle şokla çığlık attım.
Abilerim geleli birkaç saat olmuştu, annemle babam bahçede kahve içerken biz de salonda eğleniyor ve sohbet ediyorduk.
Beni döndürmeye başlamasıyla kahkaha atarken o ise gülümseyerek parlayan kahve gözlerle bana bakıyordu.
"Sen abine mi gülüyorsun lan fıstık? Utanmıyor musun abine gülmeye?" diye konuştuğunda yutkundum.
"Şey.. gülemez miyim?" dedim, abilere gülünmüyor muydu? Hayatımda hiç abim olmamıştı ki. "Özür dilerim, yanlış bir şey yaptığım için." dediğimde Bartu abi şokla gözlerini açtı.
Anında Ateş abi beni kendine çekti "Abiciğim, Bartu salağı şaka yapıyor yoksa tabii ki bize gülebilirsin." diye saçlarımı düzeltip açıklama yaparken nazikçe gülümsediğinde gülümsedim.
Yüzüm az önceki kaldırmadan dolayı kızarırken derin bir nefes aldım, Ateş abi bana su uzattığında gülümseyerek elinden aldım "Teşekkür ederimm." dedim ve oturduğum yerden ayaklarımı sallarken sudan içtim.
"Rica ederim abim." sevgiyle saçlarımı öpen Ateş abi ile gülümsedim, Batı abi yanımıza gelip önüme kurabiye koyduğunda mutlulukla uzandım ve ısırdım.
"Beğendin mi?" diyen Batı abiyle başımı salladım "Çok beğendim, siz de yiyin!" diye heyecanla konuştuğumda şefkatli gözlerle bana baktığını gördüm.
Yanıma oturdu ve saçlarımı karıştırdı, hepsi kurabiyelerden ısırırken mutlulukla omzumda uzanan Şafak'a bir kurabiye parçası uzattım.
O kurabiye parçasını mutlulukla yerken gülümsedim, gelen uykumla esnedim.
Ama uyumak istemiyordum! Ailemle vakit geçirmek en iyisiydi.
"Aşkın, hiç okula gittin mi?" diyen Ateş abi ile başımı olumsuzca sallarken kurabiyemi ısırdım.
"Hayır, hiç gitmedim." dediğinde yutkunduğunu gördüm "Sen.. hep ormanda mı yaşadın?" diye sorduğunda mutlulukla "Evet, çok güzeldi!" dedim ve gülümsedim.
O da gülümsedi ve nazikçe saçlarımı okşadı, gözleri hafifçe gülümsemenin etkisiyle kısılmıştı.
Ona bakarken derin bir nefes aldım ve heyecanla kıkırdadım, kalbim mutlulukla atıyordu.
Kalbim ya göğüs kafesimden çıkıp uçarsa? Olabilir miydi acaba böyle bir şey? Merakla duraksadım, gece bunun hakkında düşünmeyi not ettim kendime.
Ama her şeyden önemlisi ailemin yanındaydım!
"Pekala, hadi artık yatağa." tekrar esnediğimde Batı abi nazik bir sesle konuştu, başımı olumsuz anlamında salladım "İstemiyorum, sohbet ermek eğlenceli!" neşeyle konuştum.
Omzumdaki Şafak mızırdanıp başını boynuma sürttüğünde kıkırdadım, abilerim konuşurken neşeyle onları izledim.
Oturduğum koltukta birkaç kez daha uykuyla esnedim, sıcak ve yumuşak koltuk ile mayışırken derin bir nefes aldım, gözlerim yavaş yavaş kapandı.
...
Yazar'dan
Sohbet ederken Aşkın'nın uyuduğunu fark eden abiler hızla sustular, hepsi ona hayranlıkla baktı.