Cihanın elini sıktıktan sonra geri çektim ve o anda sınıfa asık suratıyla cemile girdi tam çantasını sırama koyduki cihanı gördüğünde yüzünde kocaman bir tebessümle cihanın boynuna atladı ben ise et'e bakan kedi misali onları izliyordum.
Cihan da tebessüm ederek cemilenin saçlarına ellerini daldırıp çıkardı ve "Canom naber?" Dedi ve cemile de "iyi" dedi ben ise artık bana açıklama yapmalarını beklediğimi cemile anlamış olacakki yanıma oturdu ve "Cihan benim kuzenim yani annemin abisinin oğlu ama anladığım kadarıyla tanışmışsınız." Dedi ve bende evet manasinda başımı aşağı yukarı hafifçe salladım.
Sonra artık bütün sinıf geldi ilk ders müzikti ve sesim güzel olduğu için hocamız her ders şarkı söyletirdi ve hocamız içeri girdiğinde ayağa kalktık ve hocanın oturun sesini duyunca geri yerimize oturduk.
Hoca cihana doğru bakıp "Arkadaşlar cihan arkadaşımız sınıfımıza yeni geldi cihan tahtaya gelip kendini bize tanıt lütfen." Dedi düzgün telafuzu ile ve cihan yerinden kalktığı gibi tahtaya fırladı bakışları bana yöneldi sanki sadece bana anlatıyormuş gibi boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"Merhaba ben Cihan Ünsal , 16 yaşındayım şarkı söylemeyi ve gitar çalmayı severim ve terazi burcuyum." Dedikten sonra hocamız "Hoşgeldin cihan." Dedi ve cihan yerine oturduktan sonra hoca bana dönüp "Evet gizemcim bugün hangi şarkıyı söyleyeceksin bize?" Dedi ve ayağa kalkıp "Sen Ağlama şarkısını söylemeyi düşünuyordum hocam." Dedim ve hocanın benim tahtaya çıkmamı beklediğini anlayınca yavaşça sıramdan çıkıp tahtanın tam ortasında durdum ve boğazımı temizledim.
Hocanın "O zaman bir iki üç dört!" Dedi ve ince sesimle söylemeye başladım.
"Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce"
"Güzel yüzün yanakların ıslanır..."
Ve o derside şarkı söyleyerek bitirmiştim.Cihan yanıma gelip "Sesin çok güzel ne çok kalın ne çok ince." Dedi ve bende tebessüm ederek "teşekkür ederim" dedim ve sırama oturdum.
"OKUL ÇIKIŞI"
Elhamdulillah okul bitmişti ve telefonumu çıkarıp anneme yazmaya başladim.
Siz:Validem ben bu gece bir arkadaşımla dolaşıcam beni bekleme olur mu?"
Validem:tamam ama çok geç kalma kızım.Teleronumu kapattıgımda cihan yanıma geldi ve "gidiyor muyuz?" Dedi ve bende "Evet" dediģimde en yakın çiğköfteciye doğru yürümeye başladığımızda cihan "Telefon numaranı verirmisin?" Dedi ve telefonunu alıp numaramı yazdım ve ona uzattığımda cihan "Seni nasıl kaydediyim?" Diye sorduğunda bu soru hoşuma gitmişti tebessüm ederek "Zalimin kızı diye kaydet." Dedik ve cihan ile birlikte kahkaha atarken dediğim gibi yaptı ve çiğköfteciye gelmiştik siparişi ikimiz adına ben verdim.
"Abi iki lavaş dürüm birde iki acılı şalgam ha birde 2 tanede ekmek dürüm." Dediğimde cihan bana şaşkınlıkla bakıp "şimdiden diyorum ben bir tane lavaşla doyarım." Dediğinde tebessüm edip "merak etme diğerlerini kendime söyledim bakma zayıf olduğuma iştahım açık biriyim." Dediğimde cihan inanmayan gözlerle bana bakarak "Göreceğiz zalimin kızı" dedi ve kahkalar atarak masaya oturduk.
Ve cihan bana bakıp "Senin burcun ne?" Dediğinde dişlerimi çıkararak sırıttım ve "Balık burcuyum ama korka en ufak şeyde zırlamam" dedim ve siparişimiz geldiģinde kendi payımı ònüme çekip hemen lavaşı yemeye başladım.
Cihan bir ısırık aldiğında ağzını tutarak "Gizem çok acı" dedi ve gülerek ona şalgamı uzattım cihan tam onu içtiğinde yuzü domates gibi kızardı ve "YANDIIIIM" diye bağırdığında şalgamın acı olduğu aklıma geldi ve hemen ayran alıp yanina koştum cihan bir dikişte hepsini içti.
Ve bende onu umursamıyarak çiğköftemi yemeye devam ettim ama sonra annemden gelen mesajla telefonumu elime aldım
Validem:Kızım abin... trafik kazası geçirmiş! Biz şuan babanla hastanedeyiz ameliyatta sende gel konumu attım.
O sırada başımın ayran gibi çalkalanmasıyla masayı tutup destek almaya çalışarak ayağa kalktığımda tam düşecektimki cihan tuttu ve endişeyle "Gizem iyimisin n'oldu!" Dedi ve gözlerimden akan yaşları durduramıyarak titreyen sesimle "Ab- abim trafik kazası geçirmiş hastenedeymiş annem konumu attı lütfen hemen gidelim."Dedim ve hıçkırarak aģlamaýa başladım abim benim herşeyimdi o ölürse ben yaşayamazdım...
BÖLÜM SONU
perilerim selam!
Bu gunlerde zor bi dönemden geçiyorum ve yaklaşık 1 ay boyunca yeni bölüm atamayabilirim çünkü internetim bitmek üzere ama elimden geldigince yeni bölüm atıcam çünkü sizler benim herşeyimsiniz ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uykucu~
ЮморMerhabaa bu benim wattpadde yazıcağım ilk kitabım hey! güzel insan bu kitaba bir şans vermeye ne dersin? (Cringe veya sacma bölümler olabilir ilk deneyimim kusura bakmayın)