Birkaç dakika düşündükten sonra elime telefonumu alıp cemileye yazmaya başladım.
Siz:Cen bu akşam cihan ile buluşucam ama giyecek elbisem yok sizin eve gelsem bana giysi ödünç versen olur mu?
Cemile:Köpeğin olsun birtanem ben bizim evin yanındaki restorandayım sen bir taksiye atla gel.
Siz: süslendinmi kız?
Cemile:sen beni boşverde hadi gel bekliyorum.
Telefonu kapatıp yatağıma attım ve kendime kareli siyah-kırmızı gömlek ve siyah vücudumu saran bir crop giyip gömleģimin düğmelerini açık bıraktım. Hemen altına ise geniş paçalı siyah bir kot pantolon giyinip saçlarımı ellerimle düzelttim.Telefonu alıp çantama koydum kapıyı açıp çantamı kenara koyduktan sonra ayakkabımı ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım.
Asansöre bindim ve sıfıra bastım yavaşça arkamı dönüp saçlarmı ellerimke düzelttim asansör indiģinde kapıyı açıp hemen çıktım. Telefonumdan taksi uygulamasını açıp taksi çaģırdım ve duvara yaslanıp telefonumla oynamaya başladım.
Taksinin önümde durduğunu fark edince kapıyı açıp içeri girdim. Artık cemileye minik bir uyarımı yapma zamanı gelmişti.
Siz:yoldayım geliyorum
Cemile:tamam
Birkaç dakika daha telefonda mesajlaştım gözüm telefondayken ise gideceğim yeri tarif ettim yaklaşık 5 dakika sonra ineceģim yere geldiğimde taksiciye parayı uzatıp kapıyı açıp çıktım.
Cemilenin evine yöneldiģimde kapıda beni bekliyordu. Hemen yanına gidip sıkıca sarıldım ve "nasılsın?" Diye sordum o ise direk işe başlamak istediğini belli ederek "iyiyim de sen beni boşver hadi gel sana kombin seçelim" dediģinde odasına geçtik ve cemile dolabını açıp kırmızı diz altı ve dekolteli bir elbise çıkarınca ağzîmı açıp ona baktım ve "Cemile dönerciye gitmek için fazla şaaşalı" dediğimde bir elbiseye baktıktan sonra "haklısın sana günlük ama şık birşey seçelim" dedikten sonra dolabı biraz daha karıştırdı.
Sonra içinden gri geniş paçalı kot pantolon çıkardı
Sonra kot'a bakışlarımı yönelttiğim an çok abartılı olmadıģını ama tatlı bir hava verdiğini hissettim ve cemileye dönerek "Güzel ama tişört olarak ne giyinicem?" Dedikten sonra cemile elini göğsüne koyarak "O iş bende." Dedi ve ben tiz bir kahkaha atarken o ise yine dolaba yöneldi. Biraz karıştırdıktan sonra elinde sevgili figürü olan siyah bir tişört çıkartıp "Bu olur mu?" Dedi.
"Olur" dedim neşeli bir şekilde mükemmel bir kombin yapmıştık cemile elindekileri yatağına bırakıp "Sen bir dene ben dışarda bekliyeceğim" dedi ve kapıyı yavaşça kapatıp beni odada yanlız biraktı.
Üstüme cemilenin verdiği kıyafetleri giyinip boy aynasından kendime baktım. Dürüst olmak gerekirse mükemmel bir kombin olmuştu ve üstümde kusursuz görünüyordu. Cemilenin odasından çıkıp oturduğu koltuğa yöneldim ve önünde durup "Nasıl oldu?" Dediğimde cemile dişlerini çıkarıp tebessüm ederek "bence çok güzel oldu." Dedi sonra ise cemileye teşekkür edip bir yarım saat daha onunla konuştuktan sonra acıktığım için görüşürüz diyip evinden çıkarak adımlarımı durağa yönelttiģimde telefonumdan gelen mesaj sesini duyduğumda duraksayıp cebimden telefonumu çıkardım mesaj cihandandı.
Zalimin Oğlu:perim hazırsan nerde olduğunu söyle istersen seni gelip alayım.
Siz:hazırım beni *** caddesinden alabilirsin.
Sonra kaldırım taşına oturup telefonumdan youtube açıp internette gezinmeye başladım. Yaklaşık 10 dakika sonra önümde siyah bir doblo durduģunda altımı silkeleyerek ayağa kalkıp şoför koltuğunda oturan cihanı gördüğümde hafifçe tebessüm ederek kapıyı açıp yanına oturdum.
Cihan üstüne siyah gömlek giyinmiş ve alttan da siyah dar paça bir kot pantolon giyinmişti şu dünyada erkek olmak vardı ,her yere şipşak hazır olmak.
Bakışlarımı cihanın gözlerine yönelterek hafifçe gülümseyip "Çok yakışıkli olmuşsun." Dediģimde kibarca gülümseyip "Sende her zamanki gibi ışık saçıyorsun zalimin kızı." Dediğinde beraber kahkaha atmaya başladık ama sonra cihan arabayı çalıştırınca bakışlarımı cama yönelttim.
5 dakika geldikten sonra cihan dürümcü dükkaninın önüne park etti ve inip kapımı açarak elini bana uzatınca tebessüm ederek arabadan inip kapıyı kapattım ve elini tuttum.
9
Dürümcüde rastgele bir masaya oturduk ve 2 dürüm sipariş ettik birkaç dakika sonra dürümlerimiz geldi ben tam kollarımı sıvayacaktımki cihanın "Perim benim sana birşey söylemem gerekiyor." Dediğinde durdum ve "Seni dinliyorum." Dedim.Cihan boğazını temizledi ve derin bir nefes verdikten sonra bakışlarını gözlerime yönelterek "Gizem ben senden hoşlanıyorum bilmiyorum belki böyle damdam düşer gibi ani oldu ama bu doğru mesela gözlerin aynı denizi anımsatıyor huzur veriyor insana mesela burnun neredeyse yok denicek kadar küçük insanlar dünyanin parasını vererek yaptırıyor ama seninki doğal, dudaklarının oranlaması mesela ne çok fazla ne çok az ve süt gibi bir ten rengin var belki şuan gözünde sapık gibi görünebilirim ama egerki hayır dersen anlarım ve seninle arkadaş kalmaya devam ederim." Dediģinde öylece ona bakıyordum ben bile kendimi bu kadar incelemiyorken cihan 1 hafta içinde nasıl bu kadar etkilenebilmişti evet belki cihana aşık deģildim ama denemek istiyordum.
Hafifçe tebessüm ederek "Bu bir teklifse evet kabul ediyorum senin sevgilin olurum zalimin oğlu." Dediğimde cihan yavaşça bana yaklaşarak "Seni öpebilirmiyim?" Dediğinde tebessüm ederek "Öpebilirsin." Dedigimde cihan dudaklarımızı birleştirdi ikimizde gözlerimizi kapattik ve anın tadını çıkardık dudaklarımız dans ediyordu birbirimizden ayrıldıģımızda ikimizde nefes nefeseydik, ama dürüst olmak gerekirse bu beni mutlu etmişti bundan sonra sadece cihan ve ben olucaktık kimsenin ilişkimize zarar vermesine izin vermeyecektik.
BÖLÜM SONU
Canlarım selam! Farkındayım yeni bölümü biraz geç attım çünkü yazacak kadar hazır hissetmiyordum artık sonunda aşk bölümü geldi umarım beğenmişsinizdir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uykucu~
HumorMerhabaa bu benim wattpadde yazıcağım ilk kitabım hey! güzel insan bu kitaba bir şans vermeye ne dersin? (Cringe veya sacma bölümler olabilir ilk deneyimim kusura bakmayın)