Gözlerimi yataģımda açtım gözlerimi kırpıştırdım biraz yatakta durup tavana baktıktan sonra elime telefonu aldım saat 11.00'dı biraz geç kalkmıştım telefonumu açtiğimda cihandan bir sürü mesaj gelmişti
Zalimin Oğlu:Günaydın güzeller güzeli periler görse kıskanacak kadar güzel olan perim :)
Zalimin Oğlu:Biz şimdi sevgili olduk dimi? Ayy olduk valla haa
Zalimin Oğlu:bugün sinemaya gidelim diyorum ne dersin zaten okullarin kapanmasina az kaldi ben gitmiycem yarın.
Zalimin Oğlu:galiba uyuyorsun uyanınca yaz Uykucu güzeli perim ♡Biraz düşündükten sonra yazmaya başladım.
Siz:Sanada günaydın yakışıklı prens iltifat için saol smsmsm evet sevgili olduk olur sinemaya gideriz ben kahvaltimi ettikten sonra buluşalım.Mesajı attığım gibi mavi tik oldu demekki beni bekliyordu heybetlim benim.
Zalimin Oğlu:Tamam birtanem sen konumu atarsın ben gelirim ama ne yazıkki bugün arabayla gelemiycem çünkü babam arabayı gizlice aldığımı öğrenince bir güzel fırçaladı dolmuşla gideriz.
Siz:Aşkım sen niye gizlice arabayı aldınki dün yürüsekte olurdu.
Zalimin Oğlu:yaa ne bilim dizilerde başrol erkek kızı alır ya o manada şey ettim işte.
Siz:smsmsmsm yerim ben seni ben kahvaltımı yapiyim dönerim sana hadi öptüüm♥︎
Zalimin Oğlu:Ben daha çok öptüm ♥︎
Gülümseyerek telefonu kapattım ve yataktan kalkıp önce yatağımı düzelttim ve lavaboya gittim ihtiyacımı giderip elimi yüzümü yıkadım ve adımlarımı mutfağa doğru yönelttim. Mutfağa gittiģimde masada minik bir not vardı tamda şöyle yazıyordu: "Selam bacımsu! Kaç saattir ayı gibi yattığın için nobel ödülü kazandın günaydın bu arada anamız kısır günü için komşuya gitti babamız da işe bende şimdi çıkıyom hayırlı olsun sana yenge adayı geliyor hadi kaçtım bay" kahkahalarım evi doldururken musluktan bi bardak su doldurup kana kana içtim susamıştım hemde çok.
Biraz düşündükten sonra sandviç yapmaya karar verdim ve dolaptan marul krem peynir kahvaltıdan kalan domates salatalık ve hindi füme çıkardım ekmek poşeti tezgahtaydı içinden yarım ekmek çikarip marullari yikayip içine koydum krem peynirden biraz sürdüm peynir fazla sevmiyordum domates ve salatalık ekledim ve son olarak hindi füme ekledim eveet namı değer sandviçim hazırdı tepsiye koydum ve eşyaları buzdolabına geri indirdim masaya sandviçi indirip bi kupa bardak aldım ve kendime dolaptan şeftalili soğuk çay doldurdum genelde çayıda pek sevmezdim.
Yemeğimi afiyetle yedikten sonra odama gittim ve gardolapımı açıp ne giyineceğimi düşündüm alttan beyaz geniş paçalı bir kot pantolon giyindim üst olarak ise göbeğimi çok az gösteren beyaz üstünde 'smile' yazan bir crop giyindim. Saçlarım biraz süğüm olmuştu o yüzden taramak biraz canımı acıttı ama sonra güzelce hepsini dümdüz yaptım saçlarımı iki yandan özenle balık sırtı ördüm ve cimcime lastikleriyle baģladım saçım dağılır diyede saç spreyi sıktım sonra sevgilimle buluşmak için biraz günlük kaldığımı düşündüm ve kirpiklerime biraz maskara sürdüm ve dudaklarıma ise çok az dudak parlatıcı sürdüm çok parlaktı ve dikkat çekiyordu benlik deģildi ama az sürünce güzel bir manzara veriyordu.
Birde havalar sıcak olduģu için şapka beyaz ama yazısı siyah olan 'bts' yazan şapkamı taktım cihana konumu attım ve sonra biraz parfüm sıktıktan sonra sıkıldım ve jisso'nun flower dansını yaptım.
Biraz yorulmuştum ama dans kolaydı tek sıkıntı üstümdü zamanın geçtiğini anladım ve beyaz converselerimi giyip kapıyı kitleyip evi ardımda bıraktım.Tam kapının önüne çıktımki cihan yavaş yavaş buraya yaklaşıyordu hafifçe tebessüm ederek el salladığımda koşarak yanıma geldi ve bana sarılıp yavaşça ayağımı yerden kesip döndürmeye başladı ikimizde kahkalar atarken cihan beni indirip yanağıma minik bir opücük kondurup "günaydın güzeller güzeli perim" dediğinde bende yanağına öpücük kondurup "sanada günaydın zalimin oğlu bak hesapladım yaklaşık 10 dakika mesafe ile gidebilicegimiz bir sinema salonu var yürüyerek gidebiliriz."
Dedigimde cihanda beni onayladi ve sohbet ederek yürümeye başladık konuşmaktan dolayı çabucak geldik yada ben öyle sanıyordum.Sinema salonuna girdiğimizde ne tür film izlesek onu düşünüyorduk cihan seçimi bana bıraktı ya komedi ya romantik yada korku filmi izliycektik ne yalan söyliyim uzun zamandir korku filmi izlemiyordum niyeyse korku filmlerinden korkan biri değildim ve cihana "korku filmi izleyelim" dediğimde bi an dondu dut yemiş bülbül gibi sustu ve kekeleyerek "kor-korku filmimi?" Dediğinde korktuğunu anlamıştım biraz dalgamı geçmesem olmazdı "ne o korkuyomusun?" Dedigimde yüz ifadesi değişti ve "kiim ben mii? Yok canım niye korkayımki tamam o zaman sen rastgele bi film seç bilet alip girelim" dediğinde tamam deyip rastgele secip bilet aldik ve birkaç dakika sonra film baslicak dedikleri icin salona gectik.
Evet patlamış mısır alamadık çünkü pahalıydı ama bizim için ônemli olan birlikte zaman geçirmemizdi cihan gergindi ama napiyim yani hiç bana kızmayın kendisi kaşındı bana havalı görünücek diye korktuğunu söylemedi bugün kesinlikle çok gülecektim. Sonunda film başladı cihanın göğsü hızla inip kalkarken ben duygusuz bir şekilde izliyordum evet korku filmlerini izlemek beni eģlendiriyordu ama cihanla izlemek dahada çok eğlendirecek.
yaklaşık 10 dakikadır filmi izliyorduk evet cinayet sahnesi vardı ben heyecanla izlerken cihan tam cinayet filmde işlendiği gibi çıģlık atıp bana sarıldı ben gülerek cihana bakarken o ise küçük bir erkek çocuğu gibi "A-adamı öldürdü ayy gitti yakışıklı adam perim ben korkuyorum çıkalım yaa" dediğinde onu daha fazla zorlamak istemeyerek salondan çıktık ben kahkaha atarak cihanla dalga geçerken cihan ise utanarak bakışlarını kaçırıyordu en sonunda artık ısrar etmeyerek sustum.
Sinema salonundan çıktık ve ne yapıcağımızı düşündük ben yolda yürüyordum çünkü kaldırım çamur olmuştu gerçi nasıl olmuş anlamadım ama cihanla el ele yürüyorduk ben tam cihana dönüp birşey söyliyecekken bir arabanın bana doğru yaklaştığını gördüm ben donakalırken cihan 'Gizem!' Diye baģırarak beni kaldırıma itti şuan cihan tam üstümdeydi kalbim çok hızlı atıyordu nolduğunu kavrayamamıştım bile şuan tek farkında olduğum şey cihanın o güzel gözleri ve kokusuydu...
BÖLÜM SONU
Naber millet canınız geri döndü evet zor şeyler yaşadığım için kitaba ara vermiştim ama sonra biraz kafamı toplayıp kafasız insanlar yüzünden kitabımı yarım bırakmama kararı aldım sizce bu bölüm nasıl oldu biraz kısa oldu ama olsun umarım begenmişsinizdir gelecek bölümde görüşmek üzere elma şekerlerim ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uykucu~
ЮморMerhabaa bu benim wattpadde yazıcağım ilk kitabım hey! güzel insan bu kitaba bir şans vermeye ne dersin? (Cringe veya sacma bölümler olabilir ilk deneyimim kusura bakmayın)