KALBİNE SAKLA BENİ KİMSE GÖRMESİN

33 23 6
                                    

Abim uyanmıştı şaşkındım yavaşça gözlerini açtı ve konuşmak için çaba sarf ederek kekeleyerek "Gizem" dediğini duydum. Bilinci yerindeydi beni de hatırlıyordu o zaman abim gerçekten iyileşmişti.

Hemen odadan çıkıp sandalyede uyuyan cihanın yanına gidip eģilerek hafifçe koluna dokundugumda hafifçe gözlerini araladı kolumu çektiğimde gözlerini ovaladı ve bana baygın bir şekilde bakıp uyku mahmuru bir ses tonu ile "Perim birşey mi oldu?" Dediģinde hızla olanı anlattım ve "Sen doktoru çağır ben abimin yanında kalayım olur mu?" Dediğimde başını aşaģı yukari hafifçe salladı ve ben abimin yanina gittim cihan ise doktoru aramaya.

Abimin yanına gittiģimde tavanı inceliyordu sessizce yanımdaki sandalyeyi yatağın yanına yaklaştırdım ve yavaşça sandalyeye oturduğumda abimin bakışları bana yöneldi ve o sırada konuşmaya başladim "Abi bir daha sakın bana bunu yapma." Dediğimde kısık bir sesle "Neyi?" Diye sorduğunda dolan gözlerimi ona yönelterek "Sakın beni  sensiz bırakma!" Dedim sinirle gözlerimden akan yaşları hemen sildim ve güçlü görünmeye çalıştım.

O sırada odaya doktor girdi ve bizim bir köşede beklememizi rica edince cihanla birlikte koltuğa oturduk doktor birkaç soru sorduktan ve hissettiği yerleri sorduktan sonra sırada kaza anına gelmişti sakince "Asaf bey kaza anını hatırlıyor musunuz?" Dediginde abim "Hayır." Dedi sakin bir sesle o sırada koltuğun kılıfını sıkmaktan buruş buruş etmiştim tam o sırada elimde ufak bir aģırlık hissettim.

Bakışlarımı elime yönelttiğimde cihanın elimi tuttuğunu hissettim yavaşça kulağıma eğilip "Abin iyileşecek perim lütfen kendini üzme o iyi olacak." Dediğinde minik bir tebessüm ederek yumuşak bir ses tonuyla "umarım." Dediğimde doktor ayağa kalktığında cihanla birlikte doktorun yanına gittik

"Abiniz iyileşmiş hem vücudundaki her yeri hissedebiliyor hemde herşeyi algılayabiliyor 1 saat sonra taburcu olması için gerekli işlemleri bitiririz geçmiş olsun ." Dediğinde teşekkür ettikten sonra doktor odadan çıktı cihan abimin yastığını dikleştirip onun oturmasi için yardım ederken annem ile babam da yeni uyanmışti ve bizde olayları anlattıktan sonra abime sarıldılar bizde cihanla birlikte bir köşede oturmuş bu güzel anın tadını çıkarıyorduk.
1 SAAT SONRA
Abimin taburcu olması için gerekli işlemleri yapmıştık ve taksideydik annem evi tarif ettikten sonra abimle sohbet ediyorduk ve sonra cihan ile abim tanıştıktan sonra abim kulağıma "Yakışıklıymış gözüm tuttu bunu nişan ne zaman?" Dediğinde kulağına yaklaşıp "Şuanlık arkadaşız abi." Dedim sahiden sadece şuanlık arkadaş mıydık? Tamam galiba bunu ben de çözemiyorum.

Eve vardığımızda taksiye parayı uzatıp eve dogru bir adım atacaktım ki cihanın dışarda durduğunu görünce yanına gidip "Neden içeri gelmiyorsun cihan?" Dediğimde hafifçe tebessüm ederek "Bilmem belki girmemden rahatsız olursunuz diye çekindim perim." Dediğinde gülerek saçlarını karıştırdım ve kolumu omzuna atarak "Seni istemeyende ne bileyim yani hadi gel içeri." Dedigimde "Peki zalimin kızı diyip oda kolunu omzuma attı ve içeri girdik ama girdiğimizde geri ellerimizi omuzlarımıdan çektik çünkü bugün çokta normal bir zaman sayılmazdı.

Abimi odasına götürdüğümde yaklaşık yarım saat sohbet ettikten sonra uyuya kaldığı için üstünü örterek odasından çıktığımda cihan yanımda belirdi ve "Perim bu gece döner yemeye gidelimmi?" Dediğinde kahkaha attım ve "Cihan normalde erkekler kızları romantik yemeğe çıkarırk sende dönerciye veya çiğköfteciye sırada nere var tantunici falan mı?" Dediģimde şaka yaptığımı anladı ve gülerek saçlarımı karıştırıp "Bunu evet olarak kabul ediyorum." Dediğinde "Edebilirsin izin veriyorum." Dedim.

Cihan bir adım geri çekilip "O zaman hazırlan seni saat 5 gibi almaya gelirim." Dediğinde elimi gögsüme bastırıp "Anlaşıldı." Dedim ve cihanı kapıya kadar geçirdikten sonra odama girip dolabımı yokladım ama gram guzel kıyafetim yoktu... Ne giyinicem lan ben!
BÖLÜM SONU
Perilerim selam!

İlk 100 takipçiye ulaştık ve kitabım gün geçdikçe populerleşiyor hepinize çok teşekkür ederim sizleri çok çok çok seviyorum bu arada size benden bir kopya haftaya Minik bir Aşk yaşanacak hazır oluun.

Haftaya kadar görüşmek üzeree♡

Uykucu~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin