Harceleur

382 34 24
                                    

"Bu mümkün değil!"

Marinette hızlıca evine çıkmıștı. Ancak şimdi kafayı yiyordu. Numarasını yine ve yine bulmuştu. Tekrardan değiştirmeli miydi? Oh hayır Adrien ile yeni bir başlangıç yapmışken numarasını değiştirmesi iyi olmazdı.

O halde bu stalkeri görmezden gelmeliydi?

Blacknoir:
Hadi ama Leydim, basit bir numarayı bulmam o kadarda zor değil.

Bundan daha zorlarıyla uğraşıyorum.

Artık aramızda ki mesafeyi indirsek?

Marinette görmezden gelmeye devam ediyordu. Eğer ona odaklanırsa Paristen taşınma noktasına kadar gelebilirdi.

Telefonunu sessize alıp bir köşeye koydu ve Emilie Agreste için e-mail yazmaya başladı. Kısa ve öz bir mail yazdıktan sonra çizim yapmaya koyulmuştu.

Çizimlerini tamamladıktan sonra akşam yemeği için aşağı indi. Kendisine uygun bir şeyler hazırladıktan sonra tekrardan odasına çıktı ve telefonunu nihayet alabildi.

Blacknoir:
Leydim?
Neden bakmıyorsun bu kırıcı.

Sanırım artık görmezden geliniyorum? Tamam bu daha kötü.

Hey

Bilgisayarına ne yazıyorsun bu kadar ciddi ciddi?
Bana bir aşk itirafı mi? Mesajlarıma bakmıyorsun? Benden daha önemli ne olabilir?

Hayatının merkezinde olmam gerekirken camların ardından sana ulaşmaya çalışmak üzücü.

Ups

Sanırım bu seni biraz ürkütecek? Çünkü artık sıkıldım.

Kartları açık oynayalım mı Leydim?
Anonimcilikten sıkıldım :)

Marinette şok olmuş şekilde telefona bakakalmıștı. Şimdi sıkışmıştı işte. Eger onu kesin bir dille reddederse belki kurtulabilirdi?

Marinette :

Benimle uğraşmayı bırak artık her kimsen beni ürkütüyor ve korkutuyorsun lütfen bırak peşimi, beni, hayatımı

Blacknoir:
Oh Leydim..
Sana böylesine aşıkken bırakamam..

Kalbim sana bağlandı anlıyor musun? Senden kopamam.

Ve sende bana bağlanacaksın..

Seninle bir gün sonra Eiffel kulesinde buluşmak isterim.

Marinette korkuyordu ama bu sapıktan kurtulması lazımdı.

Marinette:
Hayır seni aptal böyle bir şeyi yapmayacağım!

Peşimi bırak eğer beni seviyorsan iyiliğimi düşün ve

Ve peşimi bırak anlıyor musun? Peri masalında değiliz ve benim sana bağlanmam imkansız.

O buluşmaya da asla gelmeyecegim rüyanda görürsün.

Blacknoir:
Burası benim dünyam ve istediğim gibi yönetirim Leydim,

Ya güzellikle ya da..

Zorla:)

Marinette şantaj yaptığını düşünerek konuşmadan tamamen çıktı. Neyse ki devamı gelmemişti. Ancak ondan korkması ona daha çok koz veriyordu.
Telefondan uzaklaşıp bilgisayarından bir film açıp aynı zamanda yemeğini yedi.
Belkide kafasını dağıtması daha iyidir.

Mascarade〝Marichat 〞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin