Premier Baiser

311 21 30
                                    

Yağmurlu bir geceydi o gün. Marinette ise bir ton kağıt ve kalemle eskiz çalışıyordu. Haftasonu olacak maskeli balo içindi. Ve ayrıca Chloé için özel bir tasarım çizmesi lazımdı.
Bütün hepsini halletmişti ama aralarından kusursuz olanları seçip şirketine göndermesi gerekiyordu. Bu çizimlerin geçmesi, baloda beğenilmesi Marinette'in kariyeri için oldukça önemliydi. Ve Marinette çoğunlukla bu konularda yardım almadan yapamıyordu. Bu işten anlayabilecek birisi de yoktu ayrıca her ne kadar Alya asistani olarak bir kaç bir şey anlasada yeteri olmuyordu. Kahvesinden bir yudum aldı ve tam o sırada telefonuna gelen bir bildirim onun tüm dikkatini dağıtmıştı. Zaten kafası dağınıktı biraz rahatlasa iyi ederdi.

Kara kediden gelen mesajla gülümsemişti, onun için yeni bir sayfaydı.

Blacknoir:
İyi Akşamlar Marinette.
Nasılsın dıșarda fena yağmur var😬

Marinette:
İyi akşamlar kedicik 😺
Hemde nasıl! Bu benim çizimlerime bile yansıdı :/

Blacknoir:
Açıkçası yağmur sana güzel ilham olur. Ardından şarabını yudumlar dışarıyı izlersin.

Ben şuan öyle yapıyorum :)

Marinette:
Hey şarabını alıp evime gelsene hem belki de çizimlerimi seçmemde yardımcı olursun?

Marinette attığı kritik mesajla dudaklarını dişlemiști. İçinden geldiği gibi davranıyordu ve bu şaşırtıcıydı. Kara kedi'nin ise boğazında kalmıştı içtiği şarap. Beş dakika boyunca mesajla bakıştı, ardından elleri titreyerek cevap verdi.

Blacknoir:
Bu senjn icin sıkntı olmzmi?

Marinette:
Neden olsun? Arkadaşlarımı evimde davet etmeyi severim.

Blacknoir:
Peki 3 dakikaya balkonundayim

Marinette
Ahh tabi ya:p

Blacknoir:
Kedicik farki ;)

Marinette:
:)

Ve Marinette hızlıca ayağa kalkıp etrafı toparlamaya çalıştı. Dağınık yatağı etrafta olan kıyafetleri ve masada ki kağıtlarla odasi cidden karışmıștı.
3 dakikada olabildiğince hızlı toparladı. Tam masaya geçmişti ki balkonun kapısı tıklatıldı. Marinette yerinden sıçradı çünkü bu kadar hızlı gelmesini beklemiyordu. Kapıyı açtı ve karşısında sırılsıklam bir Kara kedi ile karşılaştı. Elinde ki şarap şişesini Marinette'e uzattı.

"Naber?"

"Hoşgeldin!"

Marinette geriye çekildi ancak Kara kedi tereddüt etmişti.

"Ben bayağı ıslandım ama halını berbat ederim."

"Ayakkabı çıkmıyor mu?"

"Bu bir kostüm maalesef hepsi bir bütün çıkarsa tamamen çıkar."

"Ah anladım bekle o zaman."

Marinette arkasını döndü ve dolabından kendi ceketini ve içeri terliğini aldı. Bunları Kara kedi'nin eline tutuşturduktan sonra sandalyesinin karşısına ısıtıcıyı koydu. Kara kedi ise elindekilerle bakışıyordu.

Mascarade〝Marichat 〞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin