Ve tabii ki eve gider gitmez bilgisayar başına geçip Kara kediyi araştırmaya başlamıştı.
Marinette'in başı çatlıyordu adeta. O yeşil nefes kesici gözleri görmediği o zamandan beridir.
Neredeyse dört tane ağrı kesici almasına rağmen başı ağrıyor gözleri acıyordu. Ama hepsinden önce merak ediyordu,
Kara kediyi.Bu gece ki üçüncü kahvesinide yudumlarken dikkat çekici bir başlığa tıklamıștı aynı zamanda.
"Kara kedi'nin gözleri büyülü mü? Yeşim taşı laneti nedir? Yeşil gözlerinden neden kaçınmalısınız?"
" Parisin efsanevi kahramanı : Kara kedi.
Bir başka boyutta Paris için savaştığı biliniyor. Ayrıca sadece akşam yediden itibaren Paris sokaklarında görmeniz mümkün! Peki gündüzleri neden göremiyoruz? Bunu henüz açıklamadı.
Bir kaç teori için tıklayın. "Marinette bunu direkt atlamıştı. Öğrenmek istediği bu değildi.
" Bundan ziyade bir çok hayranı onu görebilmek için Eiffel kulesine gidiyor. Çünkü bir röportajında en sevdiği mekanlardan birisi olduğunu söylemişti Kara kedi.
Röportajı okumak için tıklayınız."Ve Marinette bunuda daha sonrası için atlamıştı. Amacına varmak istiyordu.
" Hayranların iddiasına göre nefes kesici gözleri olduğu söylenmişti. Kara kedi gözleri hakkında henüz bir açıklama yapmasa bile gelin birde onu gerçek hayatta gören insanların yorumlarına bakalım,
'O inanılmaz! Yeşil gözleri koskoca karanlığı aydınlatmıștı sanki. Bakabildiğim tek şey gözleriydi.'
' Gözlerini gördüğüm anda onun için hazır bir askerdim sanki! Yere düşen çöpü görüp üzülmüştü ve ben gidip onu alıp çöpe atmıştım. Bu istem dışı oldu! Sırf o söyledi diye bunu yapmış olabilir miydim? '
Marinette şaşkınlıkla kalakalmıștı. Kendisini düşündü. Kolayca onun kucağına gitti ve üstüne üstlük yolu tarif etmişti. O bu şekilde kolay ikna olabiliyor muydu? Asla.
Bir an için içi ürpermiști sanki. Bir dürtü izlenildiğini söylüyordu. Anında kalkıp penceresine gitti.Dışarı baktı uzunca hiçbir şey yoktu. Belkide sadece kafasında kurgulamıștı?
Hayır yinede önlemini alması lazımdı. Perdesini çekti ve bilgisayarın başına geri döndü. Ta ki telefonuna gelen mesaj onu daha da korkutana kadar.Blacknoir:
Gözlerin ağrıyacak Leydim, yatmalısın :(Korkuyla telefonu duvara fırlatmıştı.
Ne yapacağını şaşırmıştı resmen, elleri titrerken anahtarını alıp koridora çıktı.
Neyse ki şoförü buradaydı."Ah Julia bekle!"
"Buyurun efendim, bir sorun mu var?"
"Eve gitmeden önce beni Alya'ya bırakabilir misin? Biliyorum mesai saatin değil ancak buna ihtiyacım var"
"Elbette araba hazır hemen gidelim dilerseniz?"
"Tabii ki"
Marinette hızlıca evi kitleyip arabaya binmişti. Takip edildiğini düşünüyordu, bir sapık tarafından. Ama telefonu kırdığı için hiçbir kanıt yoktu asıl şimdi ne yapacağını bilmiyordu ama belkide yeni bir hat ve telefon alırsa ona ulaşamazdı.
Ancak bu gece Alya'da kalsa iyi olacaktı.
Psikolojik ve fiziksel sağlığı için.✧
Marinette için oldukça uzun bir geceydi. Ancak Alya ile beraber atlaması kolay olmuştu. Durumu ona anlamamıştı çünkü inanmayacağını biliyordu. Bu yüzden sadece telefonu düşürüp kırdığını ve yeni hat alması gerektiğini söylemişti. Alya her ne kadar eskisinden devam etmek için ısrar etse bile bir şekilde ikna edebilmişti.
Şimdi ise ofisinde yeni hattı ile rahat bir kafayla tasarım çiziyordu.
Yaz sezonu için yeni tasarımlar lazımdı bu yüzden bugün neredeyse altı tane çizim yapmıştı. Aslında yirmiden fazlaydı ama kafasına yatmayan çok çizim vardı.Hepsini bir kağıtta toparlayıp Chloé'nin e-mail adresine yollamıştı.
O sırada Alya apar topar odaya dalıvermiști."Sana süper bir teklifim var. Aslında teklif değil direkt yapman gereken bir şey!"
Marinette sandalyesine rahatça yayıldı ve gülümsedi
"Söyle bakalım."
Alya kapıyı kapatıp, Marinette'in karşısında ki koltuğa oturdu.
"Agreste ailesinden büyük bir teklif geldi. Geçen ki defilede tasarladığın ay-güneş tasarımına resmen aşık olduklarını söylediler. Hatta Emilie Agreste bu hafta sonu düzenleyecekleri davet için senden kıyafet tasarlamanı teklif etti. Ve en önemlisi 50.000.000 euro verecek her bir tasarım için! Senin tüm aileye birer kıyafet tasarlayacağını düşünürsek.. TANRIM! Bu şirketimiz için mükemmel bir -"
"Sen ne dediğinin farkında mısın Alya? Biz onların rakibi ile anlaştık ve şimdi onlara kıyafet mi tasarlayacağız? Asla."
Alya anında önündeki dosyayı uzattı.
"Zaten bunu göz önünde bulundurduk! Gizlilik sözleşmesi imzalayacağız. Senin tasarımını Lila yapmış gibi gösterecekler."
Marinette sinirle koltuğundan ayağa kalktı.
"BU NE CÜRET? Benim emeklerimi çalan bir tasarımcı hırsızı mı? SAÇMALAMA Alya! Kesinlikle red ediyorum."
Alya da Marinette ile birlikte ayağa kalkmıştı. Şimdi nasıl ikna edeceğini düşünüyordu.
"Ama Marinette biliyorsun ki şirketimizi yapılandırmak, çalışanların maaşı ve daha fazla kumaş alabilmemiz için bu para bizim daha rahatlamamızı sağlayacaktı. Biliyosun son zamanlarda düşüşe uğradık."
Marinette'in kaşları olabildiğince çatılmıștı adeta.
"Demek şirketi düşüşe uğratan tek etken benim öyle mi? O zaman kendinize daha iyi bir tasarımcı bulun."
Bu sefer Alya sinirlenmişti.
"Şuan fevri tavırlarınla alacağın kararları asla duymuyorum Marinette Dupain-Cheng! Bugünlük mesain yeterli eve git ve dediklerimi düşün belki akıllıca karar alırsın. "
Alya kapıyı adeta çarpıp çıktığı zaman Marinette şaşkınlıkla arkasından bakakalmıștı. Rolleri bir anlığına değişmişti sanki. Yinede siniri hâlâ tazeydi. Bu yüzden çantasını alıp direkt şirketten çıkmıştı. Annesinin yanına gidip konuşsa daha iyi olucaktı onun için.
Bu yüzden taksiye binip kruvasan dükkanlarına gitti. Yani dün Kara kediyi götürdüğü o yere.
🐞
İlham alamıyorum ya cidden..
Marinin altılı cizimi medyada 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mascarade〝Marichat 〞
Romance⤳Dediğin gibi Leydim, masken düşünce daha da güzel oluyorsun. ﹛› Chat Noir× Marinette Dupain-Cheng › Texting/half paragraph,, drama › RKIVEMS ﹜