Kara kedi o an dona kaldı. Bir an için kimliğini belli edip etmediğini düşündü. Daha sonrasında hakkında çıkan haberleri. Marinette'ten biraz uzaklaştı. Marinette ise meraklı koca gözlerle bakıyordu.
"Ben senin gibi pariste yaşayan bir insanım Marinette."
"E tamam göster kendini neden saklıyorsun?"
Kara kedi dudaklarını ısırdı. Ne diyeceğini bilmiyordu ve köşeye sıkışmıștı sanki.
"Bizim kimliklerimizi göstermemiz tehlikeye sebep açar ve mucizemiz elimizden alınır."
Marinette oldukça şaşırmıştı. Kara kedi ise ilk defa söylediği yalandan tedirgindi.
"Cidden mi? Bilmiyordum. Sosyal medyada ilizyon olduğunu söylüyorlar."
Kara kedi koca bir kahkaha attı.
"İnsanlar inanılmaz. Bak şuan buhar oldum gittim."
Kara kedi ayaklandı ve yeşil gözlerini ortaya çıkardı. Ve o an Marinette'in nefesi kesilmeye başladı. Kara kedi Marinette'e doğru yaklaştı ve iki elini omuzlarına koydu.
"Böyle söylentilere inanmasan iyi olur küçük hanım efendi, bu sadece kuruntu."
Gözleri o kadar keskin bakıyordu ki Marinette'in içinden geçiyordu sanki. Ağızını açıp tek kelime edemedi o an. Sadece yavaşça kafasını salladı. O an itaatkar bir köleydi sanki.
Kara kedi ise gücünü kullanmak istemiyordu ama Marinette'in susmasını sağlamak zorundaydı. Ardından Marinette'in yanağına öpücük kondurdu."İyi geceler güzelim."
Ve daha fazla bakmadan pencereden atlayıp karanlığa kayboldu. Marinette ise büyülü yeşil gözlerin etkisinden kurtulabildi.
Sabah olduğunda Marinette durgundu. Dün gece ki yaşananları hayal mi gerçek mi olduğunu düşünüyordu. Sanki kendisi kafasında kurmuştu. Ama öyle değildi.
Şirketteyken Kara kediden mesajini aldı.
Blacknoir:
Günaydın LeydimMarinette:
Günaydın.
Öğlen buluşalım dün gece hakkında konuşmak istiyorum.Blacknoir:
Emrine amadeyim Leydim.Marinette gülümsedi. Kara kedi'nin bu lafları onun yumuşamasına sebep oluyordu.
Marinette'in bugün ki işleri azdı. Bu yüzden öğlene kadar hepsi bitti ve öğleden sonra gelmesine gerek yoktu. Bu yüzden tüm gününü Kara kediye ayırmaya karar verdi.Şirketten çıktı ve Kara kediyi tam arayacakken karşısında gördü.
"Hey burda ne geziyorsun?"
Kara kedi sırıttı ve Marinette'i belinden kavrayıp kendisine çekti.
"Leydimi almaya geldim. Tüm gün seninim bugün iznim var"
Marinette şaşırdı.
"Ne tesadüf bende."
Kara kedi sırıttı. Kuşları ona haber yollamıştı bile. Kendisini Marinette'e göre ayarlamak boynunun borcuydu.
Ardından ikiside havada süzüldüler. Ve terk edilmiş bir lunaparka geldiler.
"Burada ne yapacağız?"
"Bilmem tek ikimiz olalım istedim."
Marinette kıkırdadı.
Eskimiş park oyuncaklarında göz gezdirdi. Ve salıncaklara doğru ilerledi. Kara kedi de onun yanına oturdu.
İkiside yavaştan sallandılar."Dün neydi öyle?"
Kara kedi suçlulukla kulaklarını yere indirdi.
"Bir tık gücümü kullanmış olabilirim.."
Marinette kızdı.
"Sana yapmak yok demiştim Kara kedi!"
Kara kedi salıncaktan kalktı ve Marinette'in önünde diz çöktü.
"Özür dilerim. Öyle bir sordun ki ne diyeceğimi bilemiyordum."
Marinette başını başka tarafa çevirdi. Kara kedi'nin masum gozlerine kanmak istemiyordu.
" Bunu ikinci yapışın sana nasıl güveneyim? Gerçekte kim olduğunu bile bilmezken.."
Kara kedi ayaklandı ve Marinette'in yüzünü kendisine çevirdi.
" Öğrendiğinde vereceğin tepkiden korkuyorum Marinette. İzin verde doğru anı bekleyeyim. Yemin ederim ki sana söyleyeceğim hayatımda ki tüm sırları. Ama şuan ne sen duymaya hazırsın ne ben anlatmaya. Bana güven olur mu sevgilim?"
Marinette başını salladı ve ayağa kalkıp ona sarıldı.
"Seni bekleyeceğim Kara kedi."
Ardından ikiside gülüştü ve öpüşmeye başladılar. Kara kedi Marinette'i belinden kavradığı gibi yavaşça havaya yükseldiler. En tepeye geldiklerinde Marinette dudaklarından ayrılıp aşağıya baktı.
"Zirvede mi öpüşeceğiz?"
Kara kedi cevabı öperek verdi.
İkiside tutkuyla güneşin altında öpüşüyorlardı.
Zirve de soğuktu yakıcı güneşe rağmen. Gerçeklerde öyledir. Başta sıcak görünsede Marinette'in içini buz edecekti. Ve Kara kedi en çok bundan korkuyordu.Onu kaybetmekten.
Gerçekleri yüzünden.
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mascarade〝Marichat 〞
Romantik⤳Dediğin gibi Leydim, masken düşünce daha da güzel oluyorsun. ﹛› Chat Noir× Marinette Dupain-Cheng › Texting/half paragraph,, drama › RKIVEMS ﹜