Düzen.
Düzen insanları kontrol altında tutarak bir arada olması için vardır.
Düzen olmazsa aynı taş devrinde ki insanlar gibi aptal insanlar istediğini yapar.
Bu yüzden bütün insanların bir arada olabilmesi için insanlar sınıflara ayrıldılar.
A sınıfı.
Fazlasıyla zengin ve herkesten üstündürdürler. Oldukları yerde diğer sınıflara emir verebilir ve istediklerini yaptırabilirler.B sınıfı.
A sınıfı ile aynı benzer özellikler olsada A sınıfından üst değilerdir ve sadece A sınıfı olmadığı bir yerde patronluk yapabilirler.C sınıfı.
Ne çok fakir ne de çok zenginler. Ortalama insanlarlar A ve B sınıflarına boyun eyerler ve onlara bağlıdırlar.E sınıfı.
Oldukça berbat yaşayışa sahip insanlar. Fakirlikten ağızları kokuyor ve tek kurtuluş yolları yıkık dökük okulda bir şeyler öğrenmeyi başarıp düzgün bir işe girmek ya da üstlerinin kölesi olmak.D sınıfı.
En düşük sınıf. Evleri bile yok, sokaklarda kalıyorlar. Onları kurtarıcak hiç kimse yok. Zaten isteyen de yok.Bu sınıflar neye göre mi ayrıldılar?
Karanlıklar ve beyazlıklar oldukça büyük bir ülkedir ve düzen olmadan tam bir faciyaydı.
Fakirlerin sürekli zengilerden para dilenmesi aşırı rahatsız ediciydi. Sadece duyguları sömürüyorlardı.
Ortalam insanlar ve fakirlerin,zengilere karşı hep bir nefret ve kıskançlığı oldu.
Evet bu düzeni zenginler, fakirlerin kokuşmus kokusu almamak için kurdu.
Ne kadar saçma bir düzen değil mi?
Ellie aklında bu düşünceleri ile trende kendisini yerinden kaldıran yaşlı kadına ölümcül bakışlar atıyordu.
Kendisi, E sınıfı biri olarak her çocuğun yaşadığı mutlu anıların aksine acı dolu bir hayat yaşadı. Bu yüzden ailesi bu çöplükten kurtarabilmek için fazlasıyla çabalamaları sonuçu sonunda yüksek seviyeli bir şirketeden iş teklifi almıştı.
Böyle bir teklifi red etmesi saçmalık olurdu değil mi?(;
Ailesi yanında götüremesede çalışmaya gittiği şehirde kiraye bir ev tutarak aldığı maaşları ailesine göndererek en azından bu şekilde destek olacağını düşünüyordu.
Sonuçta,Blaow şirketi herkesi öyle kolayca almaz. Bu şirketi siz seçmiyordunuz,şirket sizi seçiyordu. Kendisi gibi E sınıfı birin şirkete aldığına başta inanamayıp şaka sandı ama gerçekten de seçilmiş kişiydi. Blaow şirketine bir kere girdin mi işten ayrılman kessinlikle imkansızdı ve her hangi bir gün de izinde alamazdın. Sakatlansan bile çalışmak zorundaydın.
Anca,ölünce işten ayrıla biliyordun.
Ellie için bu sorun değildi,zaten boş durmayı sevmeyen ve her işi yapmayı beceren birisiydi.Kendisi için önemli olan maaşını almaktı.
"Ne bakıyorsun?" kaç saatlerdir öldürecekmiş gibi baktığı yaşlı kadın çürük dişleriyle konuştu.
"Hiç." bakışları başka yara çevirdi ve kendi yaşadığı yerin aksine oldukça yüksek binaları ile yemyeşil ağaçlara hayranla baktı.
Burası kessinlikle hayatını düzeltmek için en doğru yerdi.
☆tebrikler doğru seçimi seçtiniz☆
devam edecek...
sabirsiz birisiyim ve umarim evreni sevmişsinzdir.Buna ilhamim 2 oyun.