"Hae Won, nereye gidiyorsun? Babanı bu şekilde karşılayamayız üzerine doğru düzgün bir şeyler giy!" Taehyung her ne kadar bağırsa da küçük oğluna kendini duyuramamış, sevinçten havalara uçan oğlan elindeki resim ile koşturarak salona girmişti. Hemen arkasından da Taehyung elindeki kıyafetler ile salona girince umutsuzca nefes vererek küçük oğlunu izlemişti. Bugün babası geleceği için oldukça heyecanlıydı, sabahtan banyosunu yapmış ve kahvaltısını etmiş, şimdi de örümcek adam kostümü ile babasını karşılayacağını söyleyerek giyinmemek için diretiyordu. Babasından kaçarak salonda resmini çizmeye devam eden ufaklık bir yandan da şarkılar mırıldanıp babasına sorular soruyordu.
Taehyung bu küçük aile buluşmasını önceden ayarlamış ve tüm detayları ile planlayarak üzerinden defalarca kez geçse de içine sinmeyen bir şeyler vardı. Içini kemiren bir duygu durmadan gün yüzüne çıkıyor, esmerin aklını bulandırıp duruyordu. Jungkook'a güvenmiyordu, oğluna yıllarca yalanlar söyleyerek büyütmüş olmak elbette gurur duyduğu bir şey değildi fakat tüm bunları küçük oğlunun iyiliği için yapmıştı. Jungkook'un söyleyebileceği en ufak yanlış bir cümle oğlu ile arasını bozabilirdi ve Taehyung bundan delicesine korkuyordu.
"Hae Won, bebeğim babanı göreceğin için ne kadar heyecanlı olduğunu biliyorum. Fakat bu üzerindekiler ile babanı karşılayamayız, terleyeceksin o kostümün içinde. Gel beraber seçelim kıyafetlerini."
Hae Won babasını tekrardan reddettiğinde Taehyung çaresizce elindeki kıyafetler ile miniğinin odasına ilerlemiş, elindekileri bıraktıktan sonra da yerdeki bir kaç dağınıklığı kaldırmıştı. Küçük oğlu bugün çok farklı davranıyordu, bunun sebebinin Jungkook olduğunu bilse de sadece babasının geleceği düşüncesi bile oğlunu bu kadar değiştiriyorken Jungkook ile görüşmeye devam ederse minik bebeğinin onu sevmeyip Jungkook'u daha çok sevebileceğini düşününce Taehyung'un kaşları çatılmıştı. Bu düşüncenin ne kadar saçma ve çocuksu olduğunu düşününce aklından geçenlere gülmüştü. Kaç yaşında adamlardı neticede, bu tarz bir kıskançlık krizine girmeye gerek var mıydı?
Taehyung oğlu ile oynamaya devam ederken saatler saatleri kovalamıştı. Sabahtan beri Jungkook gelsin diye bekliyorlardı fakat ne gelen vardı ne de giden. Taehyung bu bekleme durumundan rahatsız olmaya başladığında telefonunu eline almış, numarasını kayıt etmediği eski sevgilisine mesaj atarak nerede olduğunu sormuştu. Mesajına bir cevap gelmese de bir süre sonra kapı çaldığında Hae Won heyecan ile yerindden fırlamış, "Ben bakarım!" diyerek kapıya koşmuştu özlemle beklediği babasını görmek için. Taehyung da oğlunun peşinden kapıya ilerlediğinde küçük çocuk merakla kapıyı açmış, karşısında gördüğü adam ile babasına dönüp baktığında Taehyung tebessüm etmiş, oğlunun yanağını okşayarak mırıldanmıştı. "Birazdan gelir bebeğim endişe etme."
Taehyung kapıdaki kargocu ile konuşarak siparişini teslim aldıktan sonra kapıyı tam kapatmıştı ki zil yeniden çalmıştı. Küçük çocuk tekrar sevinç ile kapıya koştuğunda esmer adam sadece beklemiş ve minik bebeğinin kapıyı açmasına müsade etmişti. Bu sefer gelen babasıydı işte, kanlı canlı hir şekilde karşısında duruyordu. Yıllardır fotoğraflardan gördüğü babası sonunda buradaydı, hem de onun için. Hae Won utangaç bir tavır ile Taehyung'un bacaklarının arkasına saklandığında esmer adam gülmekten alıkoyamamıştı kendini. Bebeği sabahtan beri babasını nasıl karşılayacağını anlatıyor ve çeşitli hikayeler uyduruyordu. Gel gelelim ki ufak bebeği hayallerini süsleyen adamı karşısında görünce utanıo kaçmayı seçmişti.
Taehyung oğlunu kucağına alarak karşısındaki adama bakmış, tebessüm ederek onu içeriye aldıktan sonra hep birlikte salona geçmişlerdi. Jungkook uzun bir süre sonra tekrar bu eve geldiği için biraz bu durumu garipsemiş olsa da bu ziyaretin kısa süreceğini bildiğijden bu hissini görmezden gelmeye çalışmıştı. Evde hüküm süren sessizliği ve gerginliği dağıtmak adına söze esmer olan başladığında gözler ona dönmüştü. Jungkook elindeki paketi koltuğa bırakarak oğullarına baktığında tebessüm ederek eski eşini cevaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy İssues † TaeKook
ФанфикJungkook'un onları terk etmesinden sonra Taehyung bekar bir baba olarak oğlunun aile özlemini karşılamak için mücadele vermeye başlar.