-resim dersi kesin sesi yeter beeee-(okul hiç konuşma)
içten gelenler 1 -hata-
hata:1 defa yapılınca her şey mahvolabiliyor.
istemsiz bağırmalar,çağırmalar.
bazen kendimi bile anlamakta güçlük çekmekum ailemi nası anlıyayım ?
bu beni sonuna kadar yoruyor .her yaşın ayrı sorunu vardır derlerdi de inanmazdım yorgunluğum günü birdenbire hafifletmek yerine artan sanki . yaşamı bilmediğim bir grafikleri hiç tadına bakmadığım bir yemek gibi bazen acı bazen tatlı ama bitiyor herşeyin o yemek gibi bitiyor .çarelerde yaşamda acılarda araki bulasın :(
(o restoran falan vermişim sinyali ha şu an aşçılık okuyom )
:))))
şu sıralar hatalarımı telafi etmeye çalıştıkça yeni bir skandalla karşı karşıya kalıyorum...
en önemlide güven güven olmayan hiçbir yerde mutluluk olmazzzz
ve bunca şeyler arasında hızla ilerleyen zaman ilerledikçe her şeyi düzeltebilirse sadece çaba sarf etmeliyiz....
13 yaşımdan kendime değil : her şey düzelecek.
içten gelenler -2-
dikkat: bazen hatalar artık el atman gerekiyor .
her şeyin güzel olması için yaşadıklarından ders çıkartman yemeğin tatlı ve güzel olan bölüm ara sıcaklara geçmelisin aman dikkatli ol !
bir anda yanındaki salatadan acı bi tat verebilir renkli sebzeler barındırsada içinde küçük biberler büyük şeyler taşıyabilir ya da götürebililr.....
ağzın yansada bi şekilde düzelir belki zor belki kolay.
risk almak yerine göre güzel şey aslında .olaylara farklı pencerelerden falan görmek :)
_sen yine de diğer balkonlara çok yaklaşma her çatıdaki 1 kiremit çürüme tehlikesi.insanlar gibi ...._
neye kızmışım bu kadar kamyon arkası yazısı gibi ya :)
içten gelenler 3
-yazmak-
yazmak içindekileri dökmenin en güçlü silahıdır .cümleler döküldükçe kaleminden bir bayram çocuğuna alınan balonların gökyüzüne bırakılması kadar hafifler düşüncelerin .anlatamazssan yaz , oku , hayal et ama asla durma . durursan ve yalnızlığa hapsolmayı seçersen düşündüğün şey çok karakterli bir olay yazısı gibi büyür içinde ve ihtimalleri %50 %50 ikiye ayırır.biriyle düşüncelerini paylaşmak anılarını anlatmak herşeyi iyiye götürecekken kimseyle konuşmadan herşeye uzak olduğun bir dünya ve ihtimaller doğrultusunda yaşamak kötülükleride beraberinde getirebilir .
-yalnız olmak yalnızca ALLAH'A mahsustur.-
-o dönemde aşırı yalnız hissediyordum ve yalnızlığın getirebileceği kötü şeylerden bahsetmeye sıkıldığımı yazıya dökmeye çalışmışım kendimce.-