-ŞİMDİ-

37 14 2
                                    

eveeet gelelim aradan yıllar geçti artık lisenin bitmesine 2 ay var .

ben bir otel pastanesinde stajımı tamamlarken aynı zamanda bir restorana ekstra işe gidiyorum. bir zamanlar yalnız ve akran zorbalığıyla uğraşan 13 yaşındaki ben senin çok iyi bir arkadaşın olacak ve her daim arkanda durucak deseler inanmazdı.


merve : benim en iyi arkadasim hayat bizi iyiki karsilastirdi .

bazen kendimizde tartışıyoruz ama asla büyük cümleler kurup kırmıyoruz .çünkü olması gerekenin bu .bazen merveye çiçek alırım o çiçekleri sever .

bir çiçektir zaten de .

oysa az önce beraberdik bana en sevgili karakterlerden biri olan micki resimli bi defter almış. şapşal şey :)

. bir şey yaparken asla karşılık beklemeyiz .çünkü kahkahalarımız yeter aslında .çünkü denk geldiğimiz için mutlu hissediyoruz.bunu bozacak hiçbir şey istemiyoruz.

öyle işte merveyle yeni yerler gezmeye bayılırız 3 ay önce 1 günlüğüne nevşehire gittik hala resimlere bakarız.. beraberken öyle eğleniriz....

yeni şehirler hatta ülkeleri incelemek istiyoruz.mesleğimizde iyi bir şekilde gitmek için çabalayacağız.(bi humus yapta yiyelim kanka :)

prensesime aşırı güveniyorum.....

merve hakkında daha fazla sayfalarca yazabilirim biliyor musunuz :)

Arkadaşlığımızın sağlamlığına inanırız . çünkü hata yaptığımızda özür dilemekten çekinmeyiz.

Umarım karşınıza hep iyi insanlar çıkar.

merveler köti degil :))))

BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin