-Mutluluk -

22 14 0
                                    

Bol bol kitapçı gezmeyi,sahaflara gitmeyi, antika eşyalar bakmayı severim.
Bu gün bir kitabın arkasında şöyle bir yazı okudum.
Mutlu olmakmı istiyorsun adımları takip et...
Lan adım atıcak hali varmı insanların sordunmuki????
Ben anlamıyorum kalıplaşmış bi kaç birşey var =pozitif düşün plan yap gününü planla sana iyi gelecek şeyler yap bilmem ne her gelen mutluluğu bunlarla tanımlıyor.
Mutluluk ne?
Bana kalırsa mutluluk, mutlu olmak
Sebeplere dayanır. Önce kendinize mutlu olmak için sebepler yaratın....
Hayatta hiçbirşey yolunda gitmiyormu?
Kalkın toparlanın onu yapın şunu yapın falan demicem.
Oturun...
Ciddiyim oturun bir yere ve nerde bittim,neden mutsuzum diye sorgulayın...
Kafanızdaki sesler susmuyormu?
Yeni sesler eklemeye devam, edin şu dünya kargaşasının içinde durun ve kendinizi bulun.
Hep gülümseyin falanda demiyorum ha.
İnsan doğası gereği vücudunuzun verdiği hiçbir tepkimeyi geri çevirmeyin.
Ağlamakmı istiyorsun ağla....
Bunlar benim psikoloğumun sözleri 14 yaşında falan ailemle aramdaki iletişim gelişsin, sosyal yaşamayı öğreneyim diye annemle beraber bi kaç seans psikoloğa gitmiştik.
Anneme kızmıştı beni yatağımdan kaldırıp bir yere götürdüğü için....
İykide götürmüş herhangi bir öfke problemim yok gayette sağlıklıymışım. Sadece insanlarla konuşmayı sevmiyordum. Küçüklükten kalma birşey.
Şimdi girdiğim bir ortamda herkesi kaynaştıran o kız ben oldum. :)
Oturun ve düşünün sakın, spontan hareket etmeyin ha edin ama azıcıkda olsa düşünün sizi gerçkten üzecek birşeyi sırf yapmayıncada, üzülecem pişmanlığını yaşicam, kafasıyla yapmayın.
Düşünün tartın biçin ama yapmak istiyorsanız yinede yapın :)
Çünkü hayat bu.
Düşünerek de çok vakit kaybetmemek lazım çünkü zaman geri gelmiyor.
Bunları hissettiğimden belli her anımı, dolu dolu yaşıyorum. Bazen ağlıyorum üzülüyorum ama o kadar mutluyum ki.
Hayatın getirdiği hiçbirşeye isyan etmiyorum.
Yaşamam gereken ne varsa yaşıyorum. Her duyguyu tadıyorum.
Ne o öyle hep mutlu mutlu da, olmaz ama dimi :)
- bu gün hava çok  güzel.
Düşün, harekete geç ve ne yapman gerekiyorsa yap-
Mottomuz bu olmalı bence sonu kötü olsa bile en azından düşündüm de yaptım hayat utansın banane der geçeriz :)

BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin