-kaybetmek-

20 14 0
                                    

Ben yenilgiden nefret ediyorum. kimse sevmez tabi ki ama ben gerçekten nefret ediyorum heleki kazananın hakkı ile kazanmadığı adaletsiz bir durum varsa .....

yemek yarışmasına katıldık arkadaşlar ve ben 

merve ,hazal ve ben bunlar benim en iyilerim :)


black box : kutudan ne çıkacağı belli değil kutuyu açtıktan sonra menüyü oluşturmak için sadece 10 dkmz var .

ve  bunları buraya yazmamın tek bir amacı var yapılanları unutmamak. benzer bir şeyle karşılaşırsam ya da bu tip bir yarışmada jüri olursam benzer hatalara düşmemek....

bizim tek bir yalnışımız vardı ana yemek yani sıcak tabakların altında soğuk kerevizli bir sos vardı .

Neyse ki kutudan çıkan her şeyi kullandık 15 dakika kala tabaklamamız vesaire hazırdı heryerimiz kusursuzdi .en yaratıcı tabak için her şeyi yaptık.

1. olan ekibin tatlı tabağı bomboştu.....

kek ve komposto bardaktaydı ...

bizim tabaklarımızda çilekler kadayıflar kremalar ve toz fıstık vardı.özenle seçilmiş tabaklarda ahşap ortası porselen bir tatlı tabağı. onlarınki ise düz beyaz bir tabak .

bizim ana yemek tabağımız sebze kuleli yapılar ,sebzelerin olduğu dip sosun bulunduğu bir tavuk sarma .yine özenle  seçilen siyah kare bir tabak tabağın heryeri dolu dolu ceviz tozuyla da bir ilizyon var.... 

1. olan tabakta ise sanki jüriye değilde 500 kişilik bir davete düğün yemeği verir gibi yine beyaz bir tabak dümdüz sıkılmış patates püre .çöp şiş ve çöp şişlere dizilmiş domates biber.

kebap salonuna geldik sanki ,sunum ve yetenek yarışmasınamı ben anlamadımki...

herneyse bu konu üzerinde çok durmak istemiyorum .

öğretmenimde söylediği gibi :

 çoçuklar siz bu gün şike ve haksızlıkla tanıştınız .menmun olmadınız farkındayım ama ben çok menmunum ileride harika şefler olucaksınız inancım tam . benzer hatalari siz yapmayınız lütfen.....

bayılıyorum bu kadın ya..... -deniz hoca-

eşssiz bir insan ve gerçek bir öğretici....

demem odur ki hayatta her daim haksızlıklar olacaktır.

sizler ,bizler sıfır hasarla daha güçlü ve bilgili ayrılacağız..

ne diyor : -HZ. ALİ RA

                      -HAKSIZLIK KARŞISINDA EĞİLMEYİNİZ;

                     ÇÜNKÜ HAKKINIZLA BERABER ŞEREFİNİZİ DE 

                                                     KAYBEDERSİNİZ.....




BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin