《4》

1.9K 53 57
                                    

Utancıma nasıl yazacağımı bilemiyorum benim aklıma hala 3.bölüm de kaldı ne yazacağımı bilemiyorum ama çok utandığımı biliyorum bu bana yeter . İstekleri nasıl karıştırmışım hâlâ aklım almıyor gebericem utançtan.

Ofofofofoofofofoofo
Neyse size kendimi affettirmek için diğer kitaplarıma ve bu kitabımada birer bölüm atacağım umarım size ve özellikle de @wwafleww 'a kendimi affettirmeyi başarabilirim :))♡♡♡

Resim koymaya bir süreliğine ara veriyorum.

O zaman drama queenliği bir kenara bırakıp bölüme geçelim

İsagi : Canı baya sıkılmıştı bu olaya çünkü bir türlü pas vermiyordun ters davranıp İsagi'yi kırıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsagi : Canı baya sıkılmıştı bu olaya çünkü bir türlü pas vermiyordun ters davranıp İsagi'yi kırıyordun.  Sorunu kendinde aradı ama bulamadı bu yüzden kapında farklı renklerde farklı çeşit bir sürü çiçek ve çikolatalar koydu . Kendisini affettirmiş olmayı diliyor.(aww)

Bachira:Mutlu halinden eser yoktu . Hergün somurtkan bir şekilde etrafta gezen bir Meguru görmek açıkçası senide çok üzmüştü bu yüzden Meguru'ya arkasından sarıldın iki saniye sonra kendini yerde meguru ile birlikte sarılırken görmüştün. Meguru ve sende birbirinizden şaçma kavgalar ettiğiniz için özür dilediniz .

Raichi: Yine anlaşamadığınız için kavga etmiştiniz ama bu sefer Raichi dahada sinirlenmek yerine üzülmüştü kendisini sizin için iyi bir sevgili olmadığınızı düşünüyordu bu konuyu konuşmak için senin yanına gelmişti ama sen Raichi'den özür dileyip ona sarıldığın için götü kalktı ve egolandı birden bire me olduğunu anlamadan kendini onun altında buldun (yazarınız fesat birisi )

Chigiri: Onunla kavga etmezdiniz ama birbiriniz ile hiç ilgilenmiyordunuz
Sende bu ilgisizlikten bıktığın için Chigiri ile konuşmaya gitmiştin. Chigiri ile bu sefer çok kötü kavga etmiştiniz sana onun bir futbolcu olduğundan falan bahsediyordu bu yüzden ilgilenemediğini falan söylüyordu ama sende onun sevgilisi olduğunu en azından bir seni seviyorum kelimesini duymak istediğini savunuyordun. İkinizde konuşmayı kesip birbirinize bakıp gülmeye başladınız sarılıp özür diledikten sonra yemek yemeğe gittiniz.

Kunigami: kalbini kırdığını düşündü sana sukulent alıp yanına geldi sana çiçeği uzattığında yüzünde güller açıyordu önceki kavganızda Kunigami'nin sana hiç ilgi göstermediğinden falan bahsetmiştin ama şuan herşey farklıydı.

Gagamaru:  Duygularını belli edemiyor bu yüzden sana sevgisini gösterirken yüzü boş bir tabloya bakıyormuş hissiyatı verdiği için kavga etmiştiniz (senin azına sicarim)
Gagamaru senden özür dilemek için gelmişti ama bu sefer yüzünde garip bir ifade vardı üzgünmü kızgınmı anlayamamıştın bu yüzden gülmeye başlamıştın Gagamaru kendini affettirdiğini düşündüğü için mutlu

Reo: Parası için onunla sevgili olmaya çalışan kızlar ile flört edip duruyordu önceki kavganız bununla başlayıp Reo'nun alakası olmayan bir konuya gelmişti Reo bu sorunuda kendinde aramıştı özür amaçlı sana dolarlardan oluşan bir çiçek buketi göndermişti.

Reo: Parası için onunla sevgili olmaya çalışan kızlar ile flört edip duruyordu önceki kavganız bununla başlayıp Reo'nun alakası olmayan bir konuya gelmişti Reo bu sorunuda kendinde aramıştı özür amaçlı sana dolarlardan oluşan bir çiçek buketi gönd...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nagi: Kavganız onun üşengeç olması ile alakalıydı (bende üşengecim sorunmu var hanimefendi) hediye almaya üşendiği için sana sarıldı kendisinin de bir hediye olduğunu düşünüyor.

Barou: Titizlikle odanı temizledi çünkü odanın at ahırından farkı yoktu bu yüzden kavga etmiştiniz size hediye olarak domestos vermişti (yazarınız milleti zoert ettirmeyi seviyor)

Rin : onunla kavga etmeden ayrılırdınız.  Futbol onun için daha önemli

Sae: Umursamadı odun Umursamadı it (gotune sokarım futbol topunu )

Ego:  beN bIr EgoIstIm SacmA AşK isLeriyLe uhRasAmaM







...............................son................................

Kirayı artık yazmayı düşünmüyorum adam sadece ilk bölümde var ama isterseniz kirayı tekrardan kitaba dahil ederim ama istemezseniz shidouyu eklemeyi planlıyorum

Bu arada bölüm yine bok gibi oldu
Ben istek yazamıyorum iki karakter sonra tıkanıyorum awk neyse istekleriniz varsa yazabilirim

Byeeee

Blue Lock TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin