lutfen beni öldürmeyin

599 33 9
                                    

Selamlarrr

Uzun süredir bölüm atmıyordum sebebi ise çok kötü bir dönemdeyim ve uzun süredir de bunun etkisinden çıkacak gibi durmuyorum .

Buraya bölüm atmak benim sorumlulugum fakat artık neredeyse dus bile alabilecek zamanım olmuyor.

O kadar sıkı bir programım var ki birisini yaparken diğeri aklıma gelince elim ayağım birbirine dolanıyor ve stres oluyorum.

Stres nedeniyle de çok büyük rahatsızlıklar geçirdim bir kaç aksam hastanede kaldım ve durumum dahada kötüleşti.

Hala bu sıkı program ile ilgileniyorum yaz tatiline girdiğimizden bu yana dinleyebileceğim en fazla 1 hafta olmuştur.

Ailevi sıkıntılar arkadaş çevresi gibi birsürü sorunla baş etmeye çalışırken yapmam gereken birsuru is var kendi üzerimde.

Daha yeni Kocaeli'nden gelebildim ve Ankara'ya evime gidemedim şuan Bolu'da duruyorum.

Akrabalar arasında bir çok kavga oldu ve bu beni de çok etkiledi

Ne yapacağımı inanın ki bilmiyorum . Akşamları en erken 03:00'te uyuyorum en geçte altıda kalkıyorum.

Daha sonrası ise elime telefonu bile alamadan sadece işlerle geçiyor aksam şarja takıp sabah şarjının 100 olan telefon aksam elime aldığımda ya 80 yada 90larda oluyor şarjı.

Yani buraya bölüm atmayı bırakın küçük bir duyuru bile yapamıyorum size durum hakkında.

Biliyorum çok bozuk bir duyuru oldu neyin ne olduğu belli değil fakat ekimden ancak bu kadar geliyor

En kısa süre içerisinde sizlere bölümler atmaya çalışacağım.

Daha yapamadığım birsürü tepki var

Bu yüzden en az 23. Bolume kadar falan istek tepki almayacağım yada daha uzun bölümlere kadar artık ne zaman boş olursam alacağım .

Bu arada yeni bir kitap yazdım Two Kingdoms adında onada bakmanızı rica edeceğim.

(Üst taraf biraz alakasız oldu kusura bakmayın)

Neyse sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın bir sonraki bölümde yada duyuruda görüşmek üzere bye byee

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Blue Lock TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin