Ryusei Shidou☆

344 30 42
                                    

Medya shidou...
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Uyarımı yapayım bu bolumde smut var arkadaşlar. Rahatsız olacaklar lütfen okumasın.
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

LFNKAOFOWKFKWF
HEPİNİZE SELAM UZUN SUREDIR YOKTUM NOTLARA YAZDIĞIM BI SHIDOU HIKAYESI BUKDUM ATAYIM DEDIMM

FALZA UZATMAFAN BOLUME GECELIMM
~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆



Shidou ile anlaşmalı bir evlilik yapmıştınız. O senin borçlarını kapatacak sen ise fanlarına sanki onun eşiymişsin gibi davranacaktın.

Şuanda Shidou'nun bir maçındaydın ve shidou son attığı golle takımını kazandırmıştı. Bütün stadyum Shidou'nun bu golünden sonra heyecanla ayağa kalkmış, taraftarlar heyecanla tezahürat yapıyordu.

Ama aynısı senin için geçerli degildi.

Shidou'yu egolu, bencil ve kibirli buluyordun. Shidou golü attıktan sonra yüzünde ki o gülüş her şeyi belli ediyordu.

Anlaşmanız gereği ayağa kalktın ve stadyuma inen merdivenlere dogru yürüdün.

Sahaya doğru koşarak Shidou'nun boynuna atladın ve ona sarıldın. Shidou ise bir elini senin beline sardı. Taraftarlar bu hareketinize hayranlıkla baktı. 

Shidou'nun kulağına yaklaşıp fısıldadın

"Keşke teklifini kabul etmeseydim!"

Shidou sadece sırıtmak ile yetindi ve aksam olunca beraber eve gittiniz.

Anlaşmalı olmasına rağmen aynı evde kalıyordunuz. Shidou bunu protokol olarak zorunlu kılmıştı. Istesende istemesende onun yanındaydın.

Eve geldiginiz zaman shidou kosa kosa banyoya gitti ve duş almaya başladı.

O duş alırken sende mutfakta tatlı yapmaya başlamıştın.

Keki fırına sürdükten sonra kek için krema hazırlamaya başladın. Sen kremayı hazırlarken Shidou duştan çıkmış, giyinmek için yatak odasına gidiyordu ama mutfaktan gelen koku ile merdivenlerde durdu ve mutfağa doğru yürümeye başladı.

Mutfağın kapısının önüne geldigi zaman kapının kenarına omzunu yasladı ve seni izlemeye başladı.

Sen ise bir süre sonra izlendiğini hissettin ve arkana doğru baktın. Ve hislerinin seni yanıltmadığını gördün.

Shinsou'nun altında sadece havlu vardı. Saçlarından akan su kaslı bedenine doğru akıyordu. Kısacası görsel bir şölen vardı.

"Sapık gibi izlemesine!"

Sinirli bir şekilde konuşmuş, tekrar kremayı hazırlamaya başlamıştın.

"Karımı izleyemem mi?"

Shidou bunu alaylı bir şekilde söylemişti.

Onun bu tavrı seni gerçekten sinir ediyordu.

"Her zaman bu kadar gıcık olmayı nasıl beceriyorsun?"

"Sana özel prenses :)"

Shidou çapkın bir şekilde gözünü kırpmıştı. Daha fazla sinirlenmemek için kremayı hazırlamaya devam ettin.

Shidou kapının kenarından ayrılıp senin arkana geçti. Ellerini tezgaha yasladı ve seni oraya sıkıştırdı.

"Heyy ne yapıyorsun?!"

Shidou kafasını senin boyun girintine soktu ve sıcak nefesini boynuna soludu. Omurgandan aşağıya bir ürperti hissetmiş, kremayı karıştırmayı bırakmıştın.

"Yapma şunu..."

"Neden?"

Shidou boğuk bir ses ile konuşmuştu, ve lanet olsun ki sesi fazla çekiciydi. Sese karşı zaafın vardı... (bunu yazmasam olmazdi)

"Neden mi? Bu...huylandırıcı"

Shidou umursamadı ve boynuna minik bir öpücük kondurdu.

Kaskatı kesilmiştin.

Shidou'nun öpücükleri kesilmiyordu. Çok geçmeden sende kendini anın akışına bırakmış, shidou'ya eslik ediyordun.

"Birilerin hoşuna gitti sanki ha?"

"Sadece sus ve devam et Ryusei"

Shidou bir süre sonra seni kendine çevirdi ve ellerini beline sardı. Kollarını onun boynuna doladın ve bacaklarını ise shidou'nun beline sardın.

Shidou seni tezgaha oturtmuş dudaklarını öpüyordu. Ellerini onun ıslak saçlarına götürdün ve çekmeye basladın. Sert çekmiyordun sadece anın verdiği haz bunu yaptırıyordu.

"Saçlarımı zevkten ağladığın zaman çekmene izin vereceğim zaten prenses"

Shidou seni tezgahtan kaldırmış, eski pozisyona tekrar geçmiştiniz.

Shidou seni yatak odanıza götürdü ve yatağa yatırdı. Aceleci bir şekilde üstündeki kıyafetleri çıkardı. Kendisi zaten çıplaktı... Onu örten tek şey beline sarılı havlusuydu.

Seni tamamen soydugu zaman altında ki havluyu çıkardı ve tekrar dudaklarına yapıştı.

Yavaş yavaş ıslanıyordun. Sabrın taşmıştı artık. Alt tarafını onunkine sürtmeye başladığın zaman Shidou anladı ve aletini girişine doğru sokmaya başladı.

Seni delirtmek istiyordu bu yüzden yavaş davranıyordu.

"Shidou!" Nefesin kesiliyordu. Aldığın zevk konuşmana izin vermiyordu. Shinsou daha falza beklemeden hızlıca içine girdi.

Aldığın zevk her saniye katlanıyordu.

"S-shidou" daha fazlasını istiyordun. Ve o sana istediğini verdi.

Zevk noktana doğru vuruyordu.

İnlemelerinin ardı arkası kesilmiyor, daha yüksek sesle inliyordun. Shidou boşalman için daha hızlı hareket etmeye başlamıştı. Amacına ulaşmak istiyordu.

Fazla dayanamayıp kendini salmıştın. Shidou amacına ulaştığı için mutluydu. Bu sizin ilk seksiniz olduğu için fazla sert ve kaba davranmamıştı ama bundan sonrakiler için aynısı söylenemez...



☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Smut yazabilmisim ilk defa saka gibi ae.

Neyseee bölümü sevdiyseniz oy verip yorum yazmayı unutmayın. Kendinize iyi bakin sizi seviyorum gorusuruzzzzzz♡♡♡♡♡♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blue Lock TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin