Rin ile lisede tanışmıştın ve aranız gayet iyiydi sana her zaman kibar ve cömert davranıyor, seni incitmemeye çalışıyordu ama bir kaç gün önce sana çok soğuk davranmaya seni terslemeye başladı.
Neler olduğunu anlamakta zorluk çekiyordun birden bire neden sana böyle davrandığını anladın.
Bu yüzden bu konuyu Rin ile konuşacaktın. Üniversitenin koridorlarında hızlı ama dikkatli bir şekilde ilerliyordun Rin'i bulman ve ona neler olduğunu sorman gerekiyordu.
Kafeteryanın olduğu katta Rin'i bulmuştun ve onun yanına gitmeye başlamıştın.
Rin, senin ona doğru geldiğini görünce yerinden kalktı ve kafeteryadan çıkmak için yürümeye başladı.
Bunu fark ettiğin zaman adımlarını daha da hızlandırdın ve Rin'i yakalamayı başardın. Rin senden bir hayli uzundu onu kolundan tuttuğun için kafasını arkaya çevirdi ve sana bakmak için gözlerini yere doğru cevirdi.
"Ne istiyorsun? "
"Bana neden birden bire böyle davranmaya basladın onu öğrenmek istiyorum"
"Sana nasıl davranmışım ki ?" Dedi aşağılayıcı ve küçümseyici sesiyle. Kendini kötü hissetmiştin.
"Son bir haftadır bana soğuk davranıyorsun aramızda bir şeyler olmamasına rağmen senden bu şekilde bir tepki alıyorum ve bana nedenini söylemiyorsun onun yerine beni görünce kaçmaya çalışıyorsun"
"Senden mi kaçıyorum? Asıl sen benden kaçıyorsun Y/N gözlerini aç artık"
"Ne demek istiyorsun Rin anlamıyorum"
"Anlamıyorsun degil anlamak istemiyorsun"
Rin arkasına bakmadan yürümeye başlamıştı ona seslenmistin fakat o duymamıştı ya da duymamazlıktan gelmişti.
Derin bir nefes alıp bıkkınlıkla nefes vermiştin. Kafeteryadan bir bardak kahve alıp rastgele bir sandalyeye oturup kahveni yudumlamaya başlamıştın kahven bitince evine gidecektin. Kahvenin son yudumunu da içince oturdugun yerden kalktın ve elindeki kağıt bardağı çöpe attın.
Kafeteryanın kapısını açıp merdivenlere doğru yol almıştın. Güneş batmaya başlamıştı gökyüzünde çok hoş bir kızıllık vardı gökyüzüne bakarak derin bir nefes aldın ve moralin bozuk bir şekilde yürümeye başladın.
Metro istasyonuna gitmek için üst geçitten geçtin ve biraz daha ilerledin. Metro istasyonuna gelince evine gitmek için olan metroyu beklemeye başladın.
Daha 2 metro vardı evine gitmek için bineceğin metronun gelmesine. Canın sıkkın bir şekilde metroyu beklemeye devam ettin ve bir metro önünde durdun.
O an bu metroya binmek istedin ve bunu yaptın. Bindiğin metro Rin'in evine giden metroydu.
Rin'i tekrardan görmek için binmiştin bu metroya.
_______________________________________
Bu bölümü şimdilik yarıda bırakıyorum çünkü devamını sizin karar vermenizi istedimmmm
Sizce devamında smut olmalı mı olmamalımı oy çoğunluğuna göre karar vereceğimmmm
Haydi bakalımmmmm
Ölürüm size 💋💋
Oy ve yorum yapmayı unutmayın bebeler hadi byeeeeeees
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock Tepki
FanfictionBlue Lock karakterlerinin tepkilerini yazıyorum °•《♡》istek alıyorum《♡》•°