itoshi rin 2

530 36 23
                                    

selamlar yawrular rin için yazdığım bölümün devamını yazacağım okumadıysanız yada unuttuysanız tekrar okumanızı tavsiye ederim. 1. bölümde fazla yazım yanlışı yapmışım -_- some otomatik klavye problems jhfjhtıuethuhhfkjheh bu yüzden üzgünüm :(((

her neyseeeeeeeeee haydi bölüme geçelim. eheeehehhee birde şey var bu bölümde smut olabilir ucundan dm kutum smut istekleri nedeniyle çöktü çünkü :d ayip seyler siziii jghjheoıJEToıjfojdfj fazla uzattııım

________________________________________

Metro durduğu zaman istasyondan ayrılmıştın. Biraz yürüdükten sonra uzun binaların olduğu alana varmıştın. İçeriye girip asansörün gelmesini bekledin.

Asansörün kapıları açıldığı zaman adımını içeriye attın ve Rin'nin olduğu kata bastın .

Asansörün kapıları kapandı ve içeriyi sıkıcı bir melodi doldurdu. Kata geldiğini belirten ses geldiğinde bakışlarını kapıya yönelttin ve kapıların açılmasını bekledin.

Rin'nin kapısına geldin ve zili çaldın kapıyı senden yaşça fazlasıyla büyük yaşlı bir adam açtı. Kahya olduğunu düşündün ve konuşmaya başladın.

" Merhaba iyi akşamlar Rin evde mi?"

Biraz heyecanlanmıştın nedenini bilmiyordun. Ellerindeki kan çekilmiş gibi hissediyordun.

" Üst katta, odasında olmalı." 

Yaşlı adamın sesi fazla sert ve soğuk geliyordu. Ürpermiştin. Yaşlı adam kapıdan çekilip mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı. Hemen ayakkabılarını çıkartıp eve girdin ve kapıyı kapatıp üst kata çıkmaya başladın.

Rin'nin odasına geldiğinde kapının tam kapalı olmadığını gördün fakat ışık kapalıydı kapıyı ittirip içeriye adımı attın.

Balkonun kapısı açıktı esen rüzgar odadaki siyah tülleri uçuruyordu. Yavaşça balkona doğru ilerledin  ve kafanı içeriye uzattın. 

Şınav çekiyordu Rin. Kaslarının ne kadar büyük olduğunu fark etmiştin. Çekici bir havası vardı.

Şınav çekmeyi bitirmiş olacaktı ki ayağa kalktı ve yanında duran masadan şişesini alıp su içmeye başladı.

Rin'nin üzerinde bir şey yoktu fakat altında diz kapaklarına kadar uzanan siyah bir şort vardı.

Elindeki şişeyi eski yerine koyup tekrar yere oturdu ve bu sefer mekik çekmeye başladı. Sen onu izlemeye devam ediyordun fakat Rin seni fark etmiş olacak ki ağzını açıp konuşmaya başladı.

" Daha ne kadar beni dikizlemeye devam edeceksin ?"

" Sabaha kadar olabilir manzaram güzel çünkü."

İkinizde kısa bir kahkaha atıp susmuştunuz sen ise o sırada içeriye girmiş ve Rin'nin yanında duran koltuğa kendini atıp Rin'e bakmaya başladın. 

Garip bir koku vardı.

" Bir şey kokuyor. Alkol gibi"

"Alkol zaten"

"Nasıl?"

"Şişemde bugün su yerine alkol var."

"Neden ki?"

" Bilmem"

Rin ayağa kalkıp tepende dikilmeye başlamıştı. Gözlerini Rin'e çevirip ona bakmaya başlamıştın.

"Neden bana bakıyorsun"

"Manzaram güzel "

Rin'nin seni taklit etmesi hoşuna gitmişti.

Anlamsız bir bakışmadan sonra Rin'de kendini senin yanına attı.

"Sana son zamanlarda biraz sert davranıyorum özür dilerim"

"Sorun değil Rin"

"Kızdın mı bana"

"Hayır kırıldım sadece"

Rin'e istesen de kızamıyordun onun minik bir porselen oyuncak olduğunu, en küçük yanlışında binlerce parçaya ayrılacağından korkuyordun.

Kafanı Rin'e dogru çevirdiğin zaman Rin'nin sana baktığını gördün.

Gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Heyecanlanmıştı. Rin ne zaman heyecanlansa gözleri parlıyordu.

"Neden heyecanlandın ki ?"

"Sarhoşum o yüzdendir"

"Alkol içmeye devam edersen sürekli böyle olacaksın"

"Alkolden dolayı değil ki. Sebebi sensin"
(Cringe oldu gibi)

Hayır. O suan kesinlikle sarhostu bu yüzden ne dediğini bilmiyordu. Evet evet kesin sarhoştu.

Sen bunları düşünürken Rin ayağa kalkmış tekrardan karşına geçmişti.

Hiç beklemediğin bir anda Rin üstüne eğilip yüzünü tamamen kendisine çevirmişti.

"Gözlerim sadece sana baktığım zaman parlıyordu ama sen bunu hiçbir zaman fark etmedin."

Rin'nin gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Bu kalbinde bir sızı bırakmıştı fakat bu birden bölündü. Rin'nin dudakları tarafından.

Ne olduğunu anlamıyordun şuan tek odagın Rin olmuştu.
Burnuna ve ağzına alkolün kokusu gelmeye başlamıştı.

Bir süre sonra Rin senden ayrıldığı zaman tam özür diliyordu ki bu senin tarafından engellendi.

Bu sefer sen öpüyordun.

Rin'nin elini belinde hissettigin zaman anladın ki bu gece uzun sürecekti...


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_



YAZARINIZ UTANCTAN OLUYO SMUT VAR DEDKM AMA YAZAMADKM CUNKU UTANDKM     

:3 UZGUNUM

Ben biraz utançtan ağlicam opuyorum sizi asklarım muck bye byeeeeeee

Oy ve yorum yapmayı unutmayinnn

Blue Lock TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin